psyduv skrev:
altsåp hvis du pr. nuværende HAR lavet backup, så smid den ud og køb en ny - så er der jo ingen skade sket - det er ikke det værd at arbejde med tanken i baghovedet om hvornår den svigter.
det med defragmenteringen var ment, som at hvis du har en disk hvor du vil retrablere noget, så fucker enhver adgang til disken det op.
Det er jo heller ikke fordi jeg ikke gider bruge penge på en ny tværtimod, det er bare synd når det er en jeg har fået af kæresten i gave. Så han er da lige så trist over det som jeg er.
Men life goes on.
Er bare glad for jeg nåede at lave backup af den, og det ikke var shoutcast serveren det gik ud over.
En lille update, sådan som landet ligger er harddisken meldt død.
Efter en tur inden cmd hvor den skulle tjekke disken og så en genstartning, kunne den igen ikke starte op. Ingen gang loade windows, sidder pt med en anden bærbar nu imens jeg sætter en ny harddisk i den anden, indtil jeg får købt mig en ny. Bedre end ingen ting. 'Må bare bide i det sure æble imens jeg installere os igen, som tager en krig.
Takker for de råd der er kommet undervejs, og rhp tak for links endnu en gang lige hvad jeg havde brug for.