Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 19 jul 2025 23:11

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 57 indlæg ]  Gå til side 1, 2, 3  Næste
Forfatter besked
Junior medlem

Hej Psychedelia folk.

Jeg har tidligere læst på jeres forumsider men har nu registreret mig for at stille dette simple spørgsmål:

Hvilke stoffer vil vi se anvendt på årets Roskilde Festival?

Årsagen til jeg spørger er den simple, at jeg er læge på medicinsk afdeling i Roskilde og skal stå og kæmpe med alle overdoserne. På mandag skal jeg undervise mine yngre kolleger i håndtering af rusmiddelforgiftning. Og så er det jo let at spørge eksperterne :)

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: .....
Skal ikke selv afsted i år - men du kan godt regne med, at især MDMA, amfetamin og især cannabis er i højsædet blandt masserne - men også ketamin må der være en overflod af...

Stoffer som kokain, herion og andre opioider vil nok være at finde i begrænset omfang...

Så er der jo en fandens masse research chemicals, såsom methylon, 2c-b/i/e (etc), mephedrone, flephedrone og sikkert også flere - men det er nok forbeholdt de få..

Syre, svampe og andre hallucinogener er der klart også en del af - men der får i nok mest kærlighed at føle, især hvis de krydrer oplevelsen med MDMA:P

...men kort sagt, så er det nok de central stimulerende stoffer og selvfølgelig alkohol, der vil forsage mest arbejde til dig og dit team=)

Medlem

GHB + alkohol komboen.

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: Lige rundt om hjørnet
Som HopIFjordeN er inde på så vil central stimulerende stoffer kombineret med alkohol og varmt vejr nok være jeres største arbejdsopgave.

Og så må jeg lige tilføje at jeg syns i gør et rigtig godt arbejde... I er virkelig værdsat :gud:

Dedikeret medlem

Geografisk sted: Danmark