Citat:
1 spørgsmål:
hvad døde han af?
Selvmord, ene ulykke..
Citat:
Det kunne være han skulle sætte en gipsvæg op. Som sagt tidligere, så er det altså bare gips i har fundet. Hvis man vil bruge det til at tørre svampe med, går jeg ud fra man bare ligger svampene ned sammen med gipset, der så absorberer fugten fra svampene.
De sidste par år han levede var han blevet paranoid, så han gemte tit og ofte de ulovlige substanser rundt omkring (evt. grave det ned) og da det blev fundet på et loft, troede (håbede) vi med det samme at det var til udtrækning af noget, eller at det var et stof, som f.eks Amfetamin.
Citat:
Jeg tror du skal finde din kemibog frem igen. Der er jo ikke nogen brintioner stoffet kan smide fra sig. Altså kan det ikke fungere som en syre. Du tænker nok på H2SO4, svolvsyre.
Min (vores) forstand på syrer er lig nul! Vi ved man kan bruge 3 forskellige syrer (så vidt jeg har læst i DMT håndbogen, som der er et link til herinde) men udover fosforsyre, kender jeg ikke de danske navne på dem. Så da vi fandt den bøtte, googlede vi navnet, men fandt ikke noget konkret svar på hvad det var, så vi håbede bare på det var til udtrækning af DMT (og bare rolig, vi havde ikke forsøgt os med at prøve at bruge det til udtrækning af DMT, hvis ikke vi havde fundet noget svar)
Men, det viste sig åbenbart at være gips, og at det højst sandsynligt var ment til brug mht tørring af svampe.. Takker for jeres svar.
One-Eye