Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 22 jul 2025 00:05

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 21 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
Junior medlem

Heej alle sammen...

- første tråd og første dag herinde så hvis jeg fucker i den så må i lige give mig besked :)

Jeg er rimelig ny på det her område..
jeg har røget tjald men det os det eneste..

jeg har gået og ville prøve noget mere.. syns næsten tjald blir for kedeligt i længden, hvis man kan sige det sådan.
Jeg vil ikke have noget helt vildt, og da jeg lider af milde angsttilfælde (får ikke medicin for det) så vil jeg heller ikke så gerne have noget jeg ser syner af. og heller ikke noget hvor jeg slet ikke kan styre mig selv.
men jeg er så tilpas ny på det her punkt
at jeg ikke ville ane, hvad jeg burde starte med.

så derfor spørger jeg her..
hvad der ville være smart at prøve.. (som nybegynder :P heh)

håber i kan hjælpe sådan en lille newbi (staves) som mig :mrgreen:

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Et sted få finder.
Hvor gammel er du?

Junior medlem

Jeg er 17.. :)

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Et sted få finder.
Velkommen til, synes at du burde kigge på kratom. Der findes mange tråde om det her inde, det er ikke noget syntetisk og virkningen er meget lige til og behagelig. Pas dog på at man hurtigt kan gå hen og blive glad for det, da det går ind og påvirker nogle af de samme receptorer som normale opioider (morfin, heroin fx). Dog slet ikke på samme måde. Prøv at gå lidt på opdagelse i de forskellige forummer, og læs alle de tråde du kan komme til, dog kan du godt bladre udenom ~85 %, titlen plejer at fortælle om den er værd at læse.

Hvor lang tid har du røget hash?

Insane psychedelia user!

Find ud af hvad du selv har lyst til at prøve, ved at læse trip rapporter mm. Det burde kunne lede dig på sporet af, hvilken rus du kunne tænke dig.
Søg efter al den info du kan finde om substansen, som du finder spændende, og begiv dig så i kast med at eksperimentere.

Her er nogle sider som kan hjælpe dig. :wink:
Erowid
bluelight

----------
rettet surt opstød, im all about god karmen.

Senest rettet af Røvkussen 04 maj 2010 00:09, rettet i alt 1 gang.

Medlem
Brugeravatar

MissMindControle skrev:
Heej alle sammen...

- første tråd og første dag herinde så hvis jeg fucker i den så må i lige give mig besked :)

Jeg er rimelig ny på det her område..
jeg har røget tjald men det os det eneste..

jeg har gået og ville prøve noget mere.. syns næsten tjald blir for kedeligt i længden, hvis man kan sige det sådan.
Jeg vil ikke have noget helt vildt, og da jeg lider af milde angsttilfælde (får ikke medicin for det) så vil jeg heller ikke så gerne have noget jeg ser syner af. og heller ikke noget hvor jeg slet ikke kan styre mig selv.
men jeg er så tilpas ny på det her punkt
at jeg ikke ville ane, hvad jeg burde starte med.

så derfor spørger jeg her..
hvad der ville være smart at prøve.. (som nybegynder :P heh)

håber i kan hjælpe sådan en lille newbi (staves) som mig :mrgreen:

Der er imo ikke noget rusmiddel "der ville være smart at prøve som nybegynder". Det afhænger hvad du er tiltrukket af. Du skriver kun hvad det er du ikke vil have: Du vil ikke have noget, der vil kunne give dig syner. De fleste hallucinogener vil kunne give dig syner(aka hallucinationer), så det udelukker disse. Du vil sikkert godt kunne spise en lille dosis psilocybin-svampe uden at få særlig mærkbare "synsforstyrrelser", men hvis du er nervøs for den slags, vil jeg ikke anbefale dig at du kaster dig ud i dette. Du vil ikke have noget, hvor du ikke kan styre dig selv. Well, stort set alle rusmidler kan bringe dig ud i en tilstand hvor du ikke kan styre dig selv. Det gælder også hvis du drikker en flaske sprut. Det afhænger af hvor meget du indtager. Stoffer som amfetamin og kokain, vil måske give følelsen af at du har helt styr på det, men det er stadig muligt at du vil gøre ting, som du aldrig ville have gjort, hvis du ikke havde taget stoffet( det kan jo selvfølgelig både være godt og skidt.)
Jeg kan ikke anbefale dig noget, ud fra det du skriver, nærmest kun fraråde dig. Hvis du skrev hvad du var ude efter, tror jeg du ville få mere hjælp.

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: helt væk og lige her.
Har du prøvet at tage på staden og købe en bajer og en stor skunk joint med alle vennerne ... evt holde 2 - 3 ugers pause med tjalden, så den virker ordenligt igen, og efter hensigt.
Det kunne være en rigtig god ide for dig og dine venner, jeg har nu røget tjald siden jeg var 13 og er 21 nu, det kan ikke anbefales !
Jeg har det kun godt med pinden når der bliver holdt lange pauser imellem, som der sommetider gør, for så kan man får den gode gamle griner tilbage...

Men ellers kunne du jo som før nævnt, starte med noget der ligner cannabis lidt ... ikke gå for voldsomt igang.. ville slet ikke anbefale stimulanser af nogen slags til dig hvis du ikke vil derud hvor du ikke kan styre dig eller dine følser, og slet ikke det med angstilfældene - der kan hash jo selv være skidt - og slet ikke som før nævnt af esben6 - ej heller tage hallucinogener hvis du ikke vil se syner...

Men som alle andre siger herinde- prøv at beskriv hvad du er ude efter.. og hvad du kan lide..

Junior medlem

uha jeg føler mig rigtigt uviden herinde .. men så må jeg bare suge viden til mig :P

men jeg søger egentligt bare noget der minder lidt om hash.. bare anderledes.. hvis det gir mening?
og jeg vil nu også gerne prøve en helt masse men jeg tror det ville være dumt at bare hoppe ud fra 10 meter vippen men starte med 1'eren... :)
men tror jeg vil kikke mig lidt omkring og se hvad jeg kan finde som tiltaler mig :)

ellers må hive fat i kæresten som ved en ting eller 100...

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Helt væk
Jeg ved ikke om det er blevet foreslået (gider ikke læse tråden igennem nu).
Men forsøg dig med oral indtagelse af cannabis, det giver en forholdsvist anden og langt kraftigere rus :)

Junior medlem

Heroin og andre opiater kan være løsningen for dig. Men ikke hvis hash er for "kedeligt" - fordi opiater er ikke sjove, men som regel dejlige.
Jeg vil ikke anbefale dig at skyde. Det har en kraftigere virkning og er voldsommere. Ryge-heroin er måske løsningen til dig.

Men pas nu på at det ikke bliver for godt - heroin er ekstremt vanedannende!
Du er 17 år nu. Jeg vil ikke se dig sidde på en trappesten på Vesterbro og skyde som 18-årig.

Heroin er ikke angst fremkaldende og ikke et hallucinogen, men heller ikke "vildere" end hash, men nok mere sløvende.

Admin
Brugeravatar

Hvis du er så meget tvivl om, hvad du søger og du kun er 17år. Synes jeg du sku vete et par med at eksperiemente igen. Detkan jo tænke til de n tid, at fu har lidt mer overblike verm hviad du søger :)

-Jimmy Carter

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: NørrebronX
Julemanden skrev:
Ryge-heroin er måske løsningen til dig.

Lad nu være med at forslå en 17 årig dreng der ikke har prøvet andet end hash at ryge heroin.

Hvis du synes hash er blevet kedeligt, er det måske fordi du ryger for meget. Prøv at holde en pause på en måned eller mere og ryg så igen.

Hvis du er fast besluttet på at prøve et nyt stof, synes jeg at obama´s forslag er godt. Kratom kan være det helt rigtige, rusen er meget subtil og du vil ikke have problemer med at "styrer" dig selv. Pas på, det kan være stærkt vanedannende.

Det er en stor beslutning at begynde at eksperimentere med nye stoffer, selv om det måske ikke føles sådan nu. Er du klar til det? Skulle du måske vente nogen år i nu? Skulle du måske lade helt være?

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: DK
Julemanden skrev:
Heroin og andre opiater kan være løsningen for dig. Men ikke hvis hash er for "kedeligt" - fordi opiater er ikke sjove, men som regel dejlige.
Jeg vil ikke anbefale dig at skyde. Det har en kraftigere virkning og er voldsommere. Ryge-heroin er måske løsningen til dig.

Men pas nu på at det ikke bliver for godt - heroin er ekstremt vanedannende!
Du er 17 år nu. Jeg vil ikke se dig sidde på en trappesten på Vesterbro og skyde som 18-årig.

Heroin er ikke angst fremkaldende og ikke et hallucinogen, men heller ikke "vildere" end hash, men nok mere sløvende.

Der bliver spurgt om en mild påvirkelse. Selvom jeg godt kan følge dig i, at rusen er behagelig og de fysiske skader minimale (hvis det tages med måde), så er risikoen for afhængighed alt for stor til, at det på nogen bør nævnes som en mulighed for en på 17 år, der beder om forslag til mild påvirkelse. Mange er blevet afhængige og ødelagt af opiater og en del er døde i tidens løb pga. opiaternes vejrtrækningshæmmende effekt.

Most of the physical world is unseen.

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: Milano
Imp skrev:
Hvis du er så meget tvivl om, hvad du søger og du kun er 17år. Synes jeg du sku vete et par med at eksperiemente igen. Detkan jo tænke til de n tid, at fu har lidt mer overblike verm hviad du søger :)

Hehe, fedt indlæg.

Mit indlæg = ligegyldigt.

Medlem
Brugeravatar

Det viste sig at jeg faktisk kendte personen IRL :)
Og.. jeg tror ikke liiiiige selv hun ved hvad hun laver.. hun har røget hash 3 gange i sit liv...
Ville bare lige sige det.... og har snakket med hende og det kunne hun godt se lød lidt dumt..

Så jeg tror ikke i skal regne med at se hende herinde mere :) just saying

EDIT : det er fandeme en god HR af forslå små piger opium :D det må jeg sige !

Medlem
Brugeravatar

Roche skrev:
Det viste sig at jeg faktisk kendte personen IRL :)
Og.. jeg tror ikke liiiiige selv hun ved hvad hun laver.. hun har røget hash 3 gange i sit liv...
Ville bare lige sige det.... og har snakket med hende og det kunne hun godt se lød lidt dumt..

Så jeg tror ikke i skal regne med at se hende herinde mere :) just saying

EDIT : det er fandeme en god HR af forslå små piger opium :D det må jeg sige !

Du foreslog da heroin op til eksamen

Medlem
Brugeravatar

zoede skrev:

Nåå nå dada ? gjorde jeg det ?
vil du ikke lige være sød at vise mig hen til den tråd hvor jeg gjorte det - og evt skrive det jeg skrev ? for siden at jeg ikke har prøvet heroin før, og ser det lidt som en junke ting... såååeh..
Kunne jeg bare ikke forstillet mig at jeg har forslået sådan noget til nogen...medmindre det har været direkte for sjov.... syndes du ikke du skulle til at finde dig noget andet at lave ?
Ved godt du lige nu sikkert hader mig siden du kun har ku skrive negative ting, men helt ærligt ?
Det der ? hah.... hahaha nu må jeg le :D

Må jeg så se den tråd hvor jeg anbefaler heroin til nogen tak ?

Senest rettet af Roche 09 maj 2010 21:15, rettet i alt 1 gang.

Medlem
Brugeravatar

My bad, det var et svar du havde svarret på.

Medlem

Geografisk sted: JYLLAND
Roche skrev:
zoede skrev:

Nåå nå dada ? gjorde jeg det ?
vil du ikke lige være sød at vise mig hen til den tråd hvor jeg gjorte det - og evt skrive det jeg skrev ? for siden at jeg ikke har prøvet heroin før, og ser det lidt som en junke ting... såååeh..
Kunne jeg bare ikke forstillet mig at jeg har forslået sådan noget til nogen...medmindre det har været direkte for sjov.... syndes du ikke du skulle til at finde dig noget andet at lave ?
Ved godt du lige nu sikkert hader mig siden du kun har ku skrive negative ting, men helt ærligt ?
Det der ? hah.... hahaha nu må jeg le :D

Må jeg så se den tråd hvor jeg anbefaler heroin til nogen tak ?

Kunne du ikke arbejde på at skrive mere læsevenligt ?

No offense

Medlem
Brugeravatar

OrangeLenny skrev:

Kunne du ikke arbejde på at skrive mere læsevenligt ?

No offense[/quote]

Jeg bruger en 37 tommer skærm .. det er både min pc skærm og mit fjernsyn.. sååeh.. skriften bliver nogle gange anderledes-
Især når man bruger CTRL+Scrool..... og man skifter fra diverse sider konstant - hvor man kan blive nød til at bruge -
CTRL+Scrool fordi skriften er forskellig fra side til side..

Men joo.. jeg ska da nok gøre det for din skyld lenny eller prøve, hvis du bliver glad i buksen af dette;)
Men det vigtigste er jo at du forstår hvad jeg skriver... og det gør du åbenbart ;)

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 21 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]