MissMindControle skrev:
Heej alle sammen...- første tråd og første dag herinde så hvis jeg fucker i den så må i lige give mig besked
Jeg er rimelig ny på det her område..
jeg har røget tjald men det os det eneste..
jeg har gået og ville prøve noget mere.. syns næsten tjald blir for kedeligt i længden, hvis man kan sige det sådan.
Jeg vil ikke have noget helt vildt, og da jeg lider af milde angsttilfælde (får ikke medicin for det) så vil jeg heller ikke så gerne have noget jeg ser syner af. og heller ikke noget hvor jeg slet ikke kan styre mig selv.
men jeg er så tilpas ny på det her punkt
at jeg ikke ville ane, hvad jeg burde starte med.
så derfor spørger jeg her..
hvad der ville være smart at prøve.. (som nybegynder

heh)
håber i kan hjælpe sådan en lille newbi (staves) som mig

Der er imo ikke noget rusmiddel "der ville være smart at prøve som nybegynder". Det afhænger hvad du er tiltrukket af. Du skriver kun hvad det er du ikke vil have: Du vil ikke have noget, der vil kunne give dig syner. De fleste hallucinogener vil kunne give dig syner(aka hallucinationer), så det udelukker disse. Du vil sikkert godt kunne spise en lille dosis psilocybin-svampe uden at få særlig mærkbare "synsforstyrrelser", men hvis du er nervøs for den slags, vil jeg ikke anbefale dig at du kaster dig ud i dette. Du vil ikke have noget, hvor du ikke kan styre dig selv. Well, stort set alle rusmidler kan bringe dig ud i en tilstand hvor du ikke kan styre dig selv. Det gælder også hvis du drikker en flaske sprut. Det afhænger af hvor meget du indtager. Stoffer som amfetamin og kokain, vil måske give følelsen af at du har helt styr på det, men det er stadig muligt at du vil gøre ting, som du aldrig ville have gjort, hvis du ikke havde taget stoffet( det kan jo selvfølgelig både være godt og skidt.)
Jeg kan ikke anbefale dig noget, ud fra det du skriver, nærmest kun fraråde dig. Hvis du skrev hvad du var ude efter, tror jeg du ville få mere hjælp.