Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 22 jul 2025 00:04

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 4 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: Til admins
Junior medlem

Geografisk sted: kbh
Hej admins

Jeg har netop postet et langt indlæg, som efter kort tid blev slettet.

Kan jeg få en forklaring på hvorfor? Jeg føler ikke, jeg overtrådte nogle retningslinjer.

På forhånd tak.

Insane psychedelia user!

Geografisk sted: On a placid island of ignorance amidst the black seas of infinity
m4uer skrev:
Hej admins

Jeg har netop postet et langt indlæg, som efter kort tid blev slettet.

Kan jeg få en forklaring på hvorfor? Jeg føler ikke, jeg overtrådte nogle retningslinjer.

På forhånd tak.

Mener du den tråd hvor du lagde din emailadresse ud og fiskede efter kontaktpersoner? Følg linket på forsiden og du vil se følgende:
psychedelia.dk skrev:
Presse og Journalister bedes skrive til vores pressegruppe på denne e-mail adresse:

presse@psychedelia.dk

Bemærk at det ikke er tilladt at kontakte medlemmer i forummet til at medvirke i artikler eller til at udtale sig omkring psychedelia.dk

Din tråd er sendt til behandling rette sted, og ikke slettet.

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: helt væk og lige her.
Undskyld jeg skriver - da jeg ikke er en admin - menæh....
Kunne du ikke bare ha skrevet en pm :D ?

Insane psychedelia user!

Geografisk sted: Påskeland
roche skrev:
Undskyld jeg skriver - da jeg ikke er en admin - menæh....
Kunne du ikke bare ha skrevet en pm :D ?

Det var nok til skræk og advarsel for alle andre sensations-hungrende journalist-praktikant-typer (?)

... Og måske også for at gøre jer "menige" medlemmer opmærksomme på, at der med jævne (men kortere og kortere) mellemrum kommer journalister herind for at prøve at opstøve en eller anden personligt-vinklet historie om "dødsnarko via nettet" eller "det hemmelige narko-broderskab" eller sådan noget lort.

Vær på vagt og lad være med at give interviews til folk, hvis I ikke har tænkt grundigt over hvad I vil sige, og har fuldstændig styr på hvad I udtaler jer om.

Det er ikke specielt fedt, hvis en eller anden afbrændt galning (der er jo desværre et par stykker herinde...) udtaler sig "på Psychedelias vegne" i et eller andet medie.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 4 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]