Culpepers: Sorry, tågede meget da jeg skrev sidste indlæg, jeg skal bruge mere tid til at tænke over svarerne, og det gik lidt hurtigt sidst.
Har kun ét svampetrip i tasken. ellers mdma, coke, amf, hash, men det kan man vist ikke kalde trips til forhold med svampene.
Var det bad trip hele vejen igennem? Det gør det vel også mere behageligt at lande i den virkelige verden igen, efter et bad trip?

Snoezel: tak for respons, vil læse din rapport hvis jeg ikke allerede har gjort det

Når det er helt mørkt, ser man så stadig OEV's? eller foregår det hele bag lukkede øjne?
Tænker tilbage på en ting jeg oplevede under svampetrippet der gør at jeg ønsker at prøve det alene:
Jeg kunne ikke give helt slip, og jeg blev hele tiden revet ud og ind af svampene. Der skete det på et tidspunkt da jeg lagde alene og stenede, at der kom en tunnel frem, af alle de visuals der var i mit synsfelt, som var utroligt indbydende. Men jeg kunne ikke, og turde ikke lade mig flyve med.
Tunnelen har jeg tænkt på så ufatteligt mange gange siden. Det var som om at den ville tage mig med på en rejse, og fortælle mig noget. Det er absolut det vildeste jeg har prøvet i mit liv, jeg fortryder bare så inderligt at jeg ikke kunne lade mig "flyve" med.
Følte lidt at det var fordi jeg havde 2 venner ved siden som skulle vide at jeg var okay, og jeg ville self. også vide at de var okay, plus at det var første gang