Vinkelsliber skrev:
SunshineJunkie skrev:
Lovligt urteblandinger behøver jo ikke nødvendigvis indeholde syntetiske cannabinoider, der findes en del legale urte-blends med udmærket virkning, tricket er blot at undersøge det produkt man udvælger sig nøje.
Men om disse urteblandinger virker, kan så diskuteres.
Min holdning er at de intet gør, og at du er ramt af placeboeffekten hvis du føler noget efter at have røget dem. Derfor skrev jeg
"Lovlige urteblandinger indeholder enten syntetiske cannabinoider, [...], eller også virker de slet ikke". At du mener de gør 'noget' er jo så din opfattelse.
Du har ret til din holdning, men det er jo ikke din holdning der bestemmer om forskellige urter virker efter hensigten.
Jeg har afprøvet et utal af forskellige urter, nogle er overvurderet og andre har virket efter hensigten, men når de nu bliver beskrevet som "urter med mild effekt", kan du jo overhovedet ikke sammenligne det med hverken cannabis eller hårdere substanser.
Mine anbefalinger til at finde legale highs;
Find en seriøs kilde du kan stole på med høj standart.
Information om hvordan produktet er fremstillet eller hvor det er impoteret fra er altid godt, Opsøg flere individers godkendelse af effekt og udbyders produkt.
- nogle sites har tilknyttede forums, benyt dem.
reviews er altid gode, men nogle sites har fake reviews, så vær kritisk. Brug almen logik og køb aldrig det første og det billigste.
Jeg er sjældent blevet skuffet, men vi har alle forskellige biokemi og er derfor i forskellig grad påvirkelige af substanser.
Desuden er der nogler urter der har omvendt tolerance og andre du ikke føler noget til hvis du er storforbruger af tjalle.