Ren afslapning og masser af cannabis kan jeg gå med til. Men jeg synes bestemt man skal være nervøs. Landet ligger altså sådan at nogle af dem der sælger hash, sælger det igennem politiet, så begge parter tjener penge på det. Jeg tør sku fanme ikke tage chancen. Jeg var tilfældigvis i Arambol som også blev nævnt tidligere i tråden. Jeg synes ikke naturen i Goa området er noget at råbe hurra over for! Hvis du vil se pænt natur i Goa skal du vidst ned syd på til Agunda(Agonda??) området, men det hele er så turist præget at det er spild at tid. Men som den skæve englander sagde ; " theres nothing wrong with young boys and girls raving, just not for me this years"
Jeg synes det er total spild af tid at tage til Goa hvis man skal tage til et land som Indien. Der er simpelhen så meget at se! Goa hænger slet ikke sammen med resten af Indien. Hvem gider se på Indiske pop drenge eller finlændere der render rundt med Indiske ludere?(IKKE KUN KVINDER!)

Indere der snakker engelsk og æder spaghetti med kødsovs? Det er sku da ikke fed =D
Indien er simpelhen så flot, så det ville være total tumpet at spilde tid i Goa. Jeg fortryder ihvertfald hver eneste dag jeg tilbragte i Goa. Så vil jeg sku hellere tage til Samos i 10 dage. Jeg vil på den anden side foreslå en tur til Hampi. Det er fanme sådan et fantastisk magisk sted med det vildeste kultur. Det er vidst en af de helt hellige stedet hvor hverken sprut eller kød er tilladt. Men du skal sku bare over på den anden side af floden, så sidder guruerne og drikker rum med cola. Desuden render der en dude rundt som mener han kan skaffe hvad som helst. Han spurgte hver dag om vi ville købe noget hash, men vi takkede pænt nej og sagde at vi kun sprøjtede heroin.
Tag til Mumbai og oplev det virkelig Indien mens du læser bogen Shantaram eller The White Tiger. Så kan vi snakke om en oplevelse der er pengene værd. Jeg undskylder Goa bashing, men forhelvede hvor er det noget lort. Jeg vil samligne det med sunny beach uden at have været ved sunny beach!
Jeg synes heller ikke man skal tage til Indien for at tage narko og feste. Så mangler mand lidt respekt synes jeg. Giv den gas her hjemme, men opfør jer da ordenligt når i kommer til et sted som Indien. Se bare på de små børn der bor på gaden!