Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 22 jul 2025 00:21

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 22 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Neverland
Hej! Jeg er ny herinde så undskylder på forhånd hvis emnet er placeret forkert eller er upassende på nogen måde.
Jeg har læst en del tråde herinde men er stadig ikke helt 100 i min sag/vudering.

Lidt om min baggrund. Jeg har prøvet: Alcohol, hash/pot, amf, coke, freebase, svampe, frimærker, ecstasy, fantasy, ice og så selvfølgelig forskellige former for beroligende midler såsom valium, temazepam osv. Jeg fik også engang lokket en recept ud af min doctor på nogle uppers -arrg, kan ikke huske navnet på dem. Irriterende! (bliver brugt som et alternativ til narkomaner og blev før i tiden brugt i militæret for at holde soldaterne vågne i længere tid. Ikke rigtig kendt i DK. Går under flere forskellige navne. Fortalte ham jeg havde problemer med træthed og forslog ham dette drug. Fantastiske piller :gud: , eneste downside er at prisen er pænt pebret.

Nu til min egentlige post. Jeg søger en ny blæser. Efterhånden længe siden jeg har rørt noget. Jeg kan sige på forhånd at jeg helt klart er til stimulanser. Downers har aldrig rigtig været mig, selv alcohol er jeg ikke rigtig til. Har ikke drukket et eneste sip i flere år. Siger mig ikke noget. Mit fortrukne har helt klart været ecstasy! -Har mange ture i baggagen. Efter det faldt min kærlighed på Ice/meth -i form af at ryge det. Har dog ikke rørt det i over 2 år nu men kan stadig små drømme lidt om det :lol:

Mit spørsmål lyder. Findes der et alternativ til disse stimulanser? Over the counter, vel og mærke? Jeg har læst lidt om Methylone her på sitet.. Er det evt et godt bud?
Det skal lige siges at jeg for ca 1 år siden indtog (hva jeg ville mene var rent eller næsten ren MDMA.) Fik en fed blæser men vil sige at jeg stadig fortrækker den smashede feeling man får på ecstasy fremfor rent MDMA. Ved ikke rigtig hvorfor? Måske en anden kan fortælle mig det? På det rene stof blev jeg mere varm og fik en anderledes rus end jeg normalt for på en ecstasy pille.

Må jeg høre jeres meninger om dette? :rocking:

Insane psychedelia user!

Geografisk sted: Påskeland
Nej.

Medlem
Brugeravatar

Zarathustra skrev:
Nej.

Hvad MÅ jeg så spørge om? Hvad er de RIGTIGE spørgsmål ang stimulanser?

Insane psychedelia user!

Psychedelia er IKKE stedet hvor man køber narko, eller finder frem til et billigt legalt buzz.

Men mit svar var nu også et svar på, om man kunne få noget der mindede om MDMA "over the counter". Det kan man ikke.
Medmindre du med "over the counter" mener "via obskure net-firmaer der handler med u-udforskede kemikalier der måske er psykoaktive". Så er det muligt, at du kan finde noget der minder lidt om MDMA. Men det kan du ikke få hjælp til hér.
Jeg forstod "over the counter" som "tilgængeligt i apoteket, Matas og den slags butikker". Og der kan man altså IKKE få nogle uppers der bare MINDER om MDMA eller meth. Det tætteste du kommer på er nok koffein/guarana, som du også kan opleve i kaffe og Coca Cola.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Neogen
Må jeg spørge hvorfor du tror at psychedelia er til at anskaffe sig stoffer? Har du læst det i et medie, eller?

Medlem
Brugeravatar

Zarathustra skrev:
Psychedelia er IKKE stedet hvor man køber narko, eller finder frem til et billigt legalt buzz.

Men mit svar var nu også et svar på, om man kunne få noget der mindede om MDMA "over the counter". Det kan man ikke.
Medmindre du med "over the counter" mener "via obskure net-firmaer der handler med u-udforskede kemikalier der måske er psykoaktive". Så er det muligt, at du kan finde noget der minder lidt om MDMA. Men det kan du ikke få hjælp til hér.
Jeg forstod "over the counter" som "tilgængeligt i apoteket, Matas og den slags butikker". Og der kan man altså IKKE få nogle uppers der bare MINDER om MDMA eller meth. Det tætteste du kommer på er nok koffein/guarana, som du også kan opleve i kaffe og Coca Cola.

Måske er det mig der formulerer mig lidt handicappet og det undskylder jeg. Jeg refererer BESTEMT ikke til køb af nogen form for stoffer, her på sitet! Jeg søger blot info omkring forskellige stoffer.
Over the counter -mener jeg på nettet, IKKE apoteket -så debil er jeg heller ikke :lol:
Jeg er heller ikke ude efter Meth lignene substanser da jeg godt er klar over hvad det kræver. Jeg søger blot info om en stimulans ala MDMA.

Medlem
Brugeravatar

rootmood skrev:
Må jeg spørge hvorfor du tror at psychedelia er til at anskaffe sig stoffer? Har du læst det i et medie, eller?

I misforstår mig fuldstændigt. Jeg søger INFO -er det ikke det sitet er til?? Jeg prøver på INGEN måde at købe stoffer her.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Så, nu har vi vidst kørt ud af vores medie-noia-tangent nok. Det er fair nok at efterspørge substitutter til ulovlige stoffer i form af research chems eller lign. Så længe vi ikke refererer til net-shops, hvilket vi jo alle udmærket godt er klar over at vi ikke skal.

Prøv læs lidt om methylone, det skulle være lidt hen af MDMA i virkningen. Kan faktisk ikke huske om/hvornår det er blevet ulovligt.

Medlem
Brugeravatar

InnerNetExplorer skrev:
Så, nu har vi vidst kørt ud af vores medie-noia-tangent nok. Det er fair nok at efterspørge substitutter til ulovlige stoffer i form af research chems eller lign. Så længe vi ikke refererer til net-shops, hvilket vi jo alle udmærket godt er klar over at vi ikke skal.

Prøv læs lidt om methylone, det skulle være lidt hen af MDMA i virkningen. Kan faktisk ikke huske om/hvornår det er blevet ulovligt.

Endelig! Præcis sådan min post skulle forstås!
Jeg har læst lidt omkring Methylone her på sitet men der er MANGE forskellige tråde omkring det, hvilket kan være lidt forvirrende. Har du evt et link til en go uddybelse af det?

Insane psychedelia user!

Jeg synes den info du kan finde hér: http://en.wikipedia.org/wiki/Methylone er fin nok. Og så plejer Erowid også altid at være en sikker og pålidelig kilde til viden om stoffer: http://www.erowid.org/chemicals/methylo ... lone.shtml

Kort fortalt minder effekten af methylon ifølge de fleste brugere om en slags mild version af MDMA. Nogle synes det er lækkert netop fordi det er subtilt og kan bruges på andre måder end MDMA, da man ikke bliver fuldstændig mongol-lam af det, men andre synes, at det er en fesen fornøjelse, da det minder om et MDMA-trip, hvor man aldrig rigtig helt "bryder igennem".
Jeg befinder mig selv i den sidste kategori, og synes, at effekten af methylon er ok, men slet ikke så fed som f.ex. MDMA eller meth. Og ikke rigtig er den nedtur det giver værd. Men det lader til, at de fleste brugere synes godt om det.

Og jeg er forøvrigt ret sikker på, at stoffet er forbudt i Danmark.

Medlem
Brugeravatar

Zarathustra skrev:
Jeg synes den info du kan finde hér: http://en.wikipedia.org/wiki/Methylone er fin nok. Og så plejer Erowid også altid at være en sikker og pålidelig kilde til viden om stoffer: http://www.erowid.org/chemicals/methylo ... lone.shtml

Kort fortalt minder effekten af methylon ifølge de fleste brugere om en slags mild version af MDMA. Nogle synes det er lækkert netop fordi det er subtilt og kan bruges på andre måder end MDMA, da man ikke bliver fuldstændig mongol-lam af det, men andre synes, at det er en fesen fornøjelse, da det minder om et MDMA-trip, hvor man aldrig rigtig helt "bryder igennem".
Jeg befinder mig selv i den sidste kategori, og synes, at effekten af methylon er ok, men slet ikke så fed som f.ex. MDMA eller meth. Og ikke rigtig er den nedtur det giver værd. Men det lader til, at de fleste brugere synes godt om det.

Og jeg er forøvrigt ret sikker på, at stoffet er forbudt i Danmark.

Ok. Takker.
Jeg er helt inde på hva du mener ift trip turen. Jeg ville nok også savne aldrig rigtig at komme til at "lette". Når det er sagt, havde jeg jo den ene oplevelse, efter indtagelse af (hvad jeg fik fortalt) rent ecstasy -hvilket jeg går ud fra, menes ren MDMA, at jeg var alt for smashed (hvis man da overhovedet kan blive det? :D ) -altså jeg nyder at blive smashed men den her følelse var bare anderledes af hvad jeg normalt oplever med E-piller. Jeg blev mere varm og havde egentlig lyst til at være alene, hvor jeg normalt elsker at være i selvskab. Jeg fandt andre menneskers snakken direkte forstyrrende og lidt irriterende.. -Er det sådan ren MDMA føles?

Insane psychedelia user!

Methmaster skrev:
Når det er sagt, havde jeg jo den ene oplevelse, efter indtagelse af (hvad jeg fik fortalt) rent ecstasy -hvilket jeg går ud fra, menes ren MDMA, at jeg var alt for smashed (hvis man da overhovedet kan blive det? :D ) -altså jeg nyder at blive smashed men den her følelse var bare anderledes af hvad jeg normalt oplever med E-piller. Jeg blev mere varm og havde egentlig lyst til at være alene, hvor jeg normalt elsker at være i selvskab. Jeg fandt andre menneskers snakken direkte forstyrrende og lidt irriterende.. -Er det sådan ren MDMA føles?

Jeg synes at ALT plejer at føles rart på ren MDMA :D.

Men nogle gange kan man selvfølgelig godt blive så blæst, at man ikke kan overskue nogle bestemte ting. Nogle gange kan bestemte mennesker, bestemt musik, bestemte rum osv. føles følelsesmæssigt uoverskuelige på mig, når jeg er påvirket af MDMA.
Jeg har også oplevet, at folk har måtte forlade raves, ændre musikken, gå udenfor osv. når de har taget MDMA, fordi omgivelserne "har været for meget" - lidt ligesom man kan have behov for at ændre stemningen og omgivelserne på et psykedelisk trip (bare mere "følelsesmæssigt" på MDMA).
Det er specielt den første gang folk oplever et rigtigt "gennembrud" på MDMA, at de lige skal slappe af, være lidt alene og justere sig til det. Tit kommer de så til et punkt, hvor de bare slapper af og "flyder med strømmen", og så får de det lige pludselig fuldstændig fantastisk, og ALT er godt, og de kan vende tilbage til festen og danse, snakke med fremmede, smile, grine, fortælle deres inderste hemmeligheder til dig, og have deres livs bedste aften :). Jeg har et par gange måttet "guide" venner igennem sådan en svær første oplevelse, hvor de i starten "strittede imod", og derfor ikke havde det så godt.

Medlem
Brugeravatar

Zarathustra skrev:
Methmaster skrev:
Når det er sagt, havde jeg jo den ene oplevelse, efter indtagelse af (hvad jeg fik fortalt) rent ecstasy -hvilket jeg går ud fra, menes ren MDMA, at jeg var alt for smashed (hvis man da overhovedet kan blive det? :D ) -altså jeg nyder at blive smashed men den her følelse var bare anderledes af hvad jeg normalt oplever med E-piller. Jeg blev mere varm og havde egentlig lyst til at være alene, hvor jeg normalt elsker at være i selvskab. Jeg fandt andre menneskers snakken direkte forstyrrende og lidt irriterende.. -Er det sådan ren MDMA føles?

Jeg synes at ALT plejer at føles rart på ren MDMA :D.

Men nogle gange kan man selvfølgelig godt blive så blæst, at man ikke kan overskue nogle bestemte ting. Nogle gange kan bestemte mennesker, bestemt musik, bestemte rum osv. føles følelsesmæssigt uoverskuelige på mig, når jeg er påvirket af MDMA.
Jeg har også oplevet, at folk har måtte forlade raves, ændre musikken, gå udenfor osv. når de har taget MDMA, fordi omgivelserne "har været for meget" - lidt ligesom man kan have behov for at ændre stemningen og omgivelserne på et psykedelisk trip (bare mere "følelsesmæssigt" på MDMA).
Det er specielt den første gang folk oplever et rigtigt "gennembrud" på MDMA, at de lige skal slappe af, være lidt alene og justere sig til det. Tit kommer de så til et punkt, hvor de bare slapper af og "flyder med strømmen", og så får de det lige pludselig fuldstændig fantastisk, og ALT er godt, og de kan vende tilbage til festen og danse, snakke med fremmede, smile, grine, fortælle deres inderste hemmeligheder til dig, og have deres livs bedste aften :). Jeg har et par gange måttet "guide" venner igennem sådan en svær første oplevelse, hvor de i starten "strittede imod", og derfor ikke havde det så godt.

Hmmm... interesting.. Interesting....
Det har jo helt sikkert været mit første trip på rent MDMA så måske det forklare min oplevelse af ikke helt at kunne finde sig til rette -det kunne måske også være fordi at den veninde jeg valgte at tage turen med, generalt er pænt itrriterende :shock: :lol: Bestemt ikke den bedste guide.
Nu bliver jeg nysgerrig på at prøve MDMA igen (hvilket jeg faktisk har været lige siden første gang) for at se hvordan turen ville forløbe denne gang.
Jeg husker min første gang på E-piller var også en finurlig oplevelse men jeg havde en rigtig go guide så det endte fantastisk men startede også lidt skævt.. Det er nok det samme med MDMA..
Faktisk har jeg kun mødt et menneske jeg har kunnet blæse med. Måske er jeg bare lidt sensitiv hva det angår 8)

Medlem

man kan skam godt blive lige så ramt af methylone som E synes jeg. Det kommer bare an på dosen. Men Nu har der godt nok været meget snak på det sidste om at folk bliver meget overstimuleret.
Men kan da huske dengang jeg tog det. nogle år siden. Der var det sku anderledes, der blev du bare ramt.
På et tidspunkt kunne jeg heller ikke gå, hvilket jeg da også har oplevet på mdma.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: NRBX
Det er som altid fungerer for mig og som måske fungerer for andre er: Køb et gram rent mdma, helst krystal. Del det op i ti potioner, og lav bomber af jointpapir. Tag 5-6 stk med til en god fest, og fyr den af. Jeg bryder mig ikke særlig meget, hvis ikke at sige rigtig lidt om mdma rusen når doserne er størrer end 100 mg. Jeg synes det hele blir meget forvirrende og ens syns flakker. Men ved 100 mg og hvis det er en god fest synes jeg det er helt eminent. En mdma rus skal opbygges godt. Altså jeg synes først at rusen er rigtig behagelig efter 3-4 timer. Og selvfølgelig skal der gå nogen tid imellem mdma turene, da det hurtigt bliver kedsommeligt hvis det indtages for ofte.

Hvis dog du stadig mener at du godt kunne tænke dig at prøve kræfter med en anden substans, kunne 2c-b være en mulighed. Du kan masse af info om pågældende sunstans..

Senest rettet af snufkin 12 mar 2010 01:44, rettet i alt 1 gang.

Medlem
Brugeravatar

basssher skrev:
man kan skam godt blive lige så ramt af methylone som E synes jeg. Det kommer bare an på dosen. Men Nu har der godt nok været meget snak på det sidste om at folk bliver meget overstimuleret.
Men kan da huske dengang jeg tog det. nogle år siden. Der var det sku anderledes, der blev du bare ramt.
På et tidspunkt kunne jeg heller ikke gå, hvilket jeg da også har oplevet på mdma.

Det kan så diskuteres om det er godt eller skidt du ikke ku gå :lol: Det har jeg selv prøvet på ketamin og det var bestemt IKKE rart! Mine læber blev også mørke lilla/blå :shock:

Medlem
Brugeravatar

eedeolla skrev:
Det er som altid fungerer for mig og som måske fungerer for andre er: Køb et gram rent mdma, helst krystal. Del det op i ti potioner, og lav bomber af jointpapir. Tag 5-6 stk med til en god fest, og fyr den af. Jeg bryder mig ikke særlig meget, hvis ikke at sige rigtig lidt om mdma rusen når doserne er størrer end 100 mg. Jeg synes det hele blir meget forvirrende og ens syns flakker. Men ved 100 mg og hvis det er en god fest synes jeg det er helt eminent. En mdma rus skal opbygges godt. Altså jeg synes først at rusen er rigtig behagelig efter 3-4 timer. Og selvfølgelig skal der gå nogen tid imellem mdma turene, da det hurtigt bliver kedsommeligt hvis det indtages for ofte.

Hvis dog stadig mener at du godt kunne tænke dig at prøve kræfter med en anden substans, kunne 2c-b være en mulighed. Du kan masse af info om pågældende sunstans..

Ja jeg kan nu godt li når synet flakker 8) for det betyder jeg er godt ramt.
Sjovt du nævner det med at rusen først bliver behagelig en del timer efter, det var nemlig også det jeg oplevede.
Tak for tippet. Jeg vil tjekke 2c-b ud!

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: Danmark
eedeolla skrev:
Det er som altid fungerer for mig og som måske fungerer for andre er: Køb et gram rent mdma, helst krystal. Del det op i ti potioner, og lav bomber af jointpapir. Tag 5-6 stk med til en god fest

Det kan IKKE anbefales at indtage ren 5-600 mg MDMA på en aften.

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: 2750
evt. salvia, pigæble eller kaktus.

Det burde være til at støve op på nettet

og så måske en tur i skoven som setting

venlig hilsen
Martini

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: NRBX
Fråder skrev:
evt. salvia, pigæble eller kaktus.

Det burde være til at støve op på nettet

og så måske en tur i skoven som setting

venlig hilsen
Martini

Pigæble vil jeg på det kræftigste advare imod

Citat:
All Datura plants contain tropane alkaloids such as scopolamine, hyoscyamine, and atropine, primarily in their seeds and flowers. Because of the presence of these substances, Datura has been used for centuries in some cultures as a poison and hallucinogen.

There can be a 5:1 toxin variation across plants, and a given plant's toxicity depends on its age, where it is growing, and the local weather conditions. This variation makes Datura exceptionally hazardous as a drug. In traditional cultures, a great deal of experience with, and detailed knowledge of, Datura was critical in order to minimize harm.

Many tragic incidents result from modern recreational users ingesting Datura. For example, in the 1990s and 2000s, the United States media contained stories of adolescents and young adults dying or becoming seriously ill from intentionally ingesting Datura.

There are also several reports in the medical literature of deaths from Datura stramonium and Datura ferox intoxication.[6][7][8] Children are especially vulnerable to atropine poisoning, and their prognosis is likely to be fatal.[9][10] In some parts of Europe and India, Datura has been a popular poison for suicide and murder. From 1950–1965, the State Chemical Laboratories in Agra, India investigated 2,778 deaths that were caused by ingesting Datura.

The U.S. Centers for Disease Control and Prevention reported accidental poisoning resulting in hospitalization for a family of six who inadvertently ingested Datura used as an ingredient in stew.
In some places it is prohibited to buy, sell or cultivate Datura plants.

Due to the potent combination of anticholinergic substances it contains, Datura intoxication typically produces effects similar to that of an anticholinergic delirium: a complete inability to differentiate reality from fantasy (delirium, as contrasted to hallucination); hyperthermia; tachycardia; bizarre, and possibly violent behavior; and severe mydriasis with resultant painful photophobia that can last several days. Pronounced amnesia is another commonly reported effect.

No other substance has received as many "train wreck" (i.e., severely negative experience) reports as has Datura. The overwhelming majority of those who describe their use of Datura find their experiences extremely mentally and physically unpleasant and often physically dangerous.[12]

http://en.wikipedia.org/wiki/Datura#Toxicity

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 22 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]