Methmaster skrev:
Når det er sagt, havde jeg jo den ene oplevelse, efter indtagelse af (hvad jeg fik fortalt) rent ecstasy -hvilket jeg går ud fra, menes ren MDMA, at jeg var alt for smashed (hvis man da overhovedet kan blive det?

) -altså jeg nyder at blive smashed men den her følelse var bare anderledes af hvad jeg normalt oplever med E-piller. Jeg blev mere varm og havde egentlig lyst til at være alene, hvor jeg normalt elsker at være i selvskab. Jeg fandt andre menneskers snakken direkte forstyrrende og lidt irriterende.. -Er det sådan ren MDMA føles?
Jeg synes at ALT plejer at føles rart på ren MDMA

.
Men nogle gange kan man selvfølgelig godt blive så blæst, at man ikke kan overskue nogle bestemte ting. Nogle gange kan bestemte mennesker, bestemt musik, bestemte rum osv. føles følelsesmæssigt uoverskuelige på mig, når jeg er påvirket af MDMA.
Jeg har også oplevet, at folk har måtte forlade raves, ændre musikken, gå udenfor osv. når de har taget MDMA, fordi omgivelserne "har været for meget" - lidt ligesom man kan have behov for at ændre stemningen og omgivelserne på et psykedelisk trip (bare mere "følelsesmæssigt" på MDMA).
Det er specielt den første gang folk oplever et rigtigt "gennembrud" på MDMA, at de lige skal slappe af, være lidt alene og justere sig til det. Tit kommer de så til et punkt, hvor de bare slapper af og "flyder med strømmen", og så får de det lige pludselig fuldstændig fantastisk, og ALT er godt, og de kan vende tilbage til festen og danse, snakke med fremmede, smile, grine, fortælle deres inderste hemmeligheder til dig, og have deres livs bedste aften

. Jeg har et par gange måttet "guide" venner igennem sådan en svær første oplevelse, hvor de i starten "strittede imod", og derfor ikke havde det så godt.