Den ene gang jeg har haft fornøjelsen af at prøve 97-99% rent kokain, blev jeg først bedøvet i næsen og ansigtet 5-10 minutter efter jeg havde sniffet første streg.
Så
hvis det bedøver allerede efter 20 sekunder, så er det ihvertfald ikke 99% rent, da det er cuttet med et andet lokalbedøvende stof, som bedøver hurtigere end kokain. Det selvfølgelig godt være ret stærkt alligevel - f.ex. 80-90%, som stadig er LANGT over hvad man er vant til i Danmark.
MEN jeg synes det er lidt underligt at pusheren skulle cutte sit meget rene produkt op med et fesent cut-produkt, som man relativt nemt kan spotte ikke har noget med coke at gøre. HVIS det var meget ren kokain, som pusheren på en eller anden måde havde renset og omkrystalliseret, så ville det ikke rigtig give nogen mening hvis han så bagefter al oprensningen skulle begynde at smide et
nyt cut-produkt i igen. Hvorfor rense helt op og så "forurene" igen?
Jeg synes også at 0,7 gram lyder som helt ekstremt meget at sniffe, hvis det er 90-99% rent kokain, ja også hvis det var 80-85% (som er noget af det reneste som man får fra coke-kartellerne i sydamerika, som ifølge hvad jeg har læst af undersøgelser ikke gider at rense deres produkt til meget mere end 85% pga. at man mister lidt coke ved hver rensning).
Da jeg prøvede det næsten fuldstændig rene kokain, var jeg i ret god "træning" med coke-snifferiet (tror jeg lige i den periode om sommeren i gennemsnit sniffede ca. 3-4 gram pr. uge af noget rigtig god coke) - og på trods af dette tog jeg "kun" 600 mg i løbet af ca. 8 timer, hvor jeg fra første bane var fuldstændig anspændt, wired, oppe og køre osv. osv..
Til gengæld lyder det som kokain hvis du fik en meget kraftig virkning allerede fra første streg. Jeg startede med at sniffe 100 mg (målt op på en præcis vægt), og da der var gået 5-10 minutter hvor jeg ikke rigtig kunne mærke noget, så blev jeg lige pludselig MEGET ramt. Det føltes som om min krop og mit sind var i yderste alarm-beredskab - hver gang jeg hørte den mindste lyd, som f.ex. nogle blade der raslede udenfor vinduet, så virrede jeg kraftigt med hovedet, blinkede hurtigt med øjnene og bevæged mine hænder og fingre manisk og tvangstanke-agtigt.
Det overraskede mig forresten hvor lille massefylde stoffet (det rene kokain) så ud til at have - da vi målte 100 mg op, så det ud af langt mere end når jeg har set 100 mg af andre typer stoffer/pulver. Det var desuden meget "fluffy" når det blev hakket i stykker, og lå i nogle klumper på størrelse med hasselnødder eller lidt mindre.
Håber det kunne hjælpe dig lidt med at finde ud af (eller tænke over) om det var meget ren kokain som du prøvede

.