Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 24 jul 2025 06:28

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 5 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

Fylder 18 her relativt snart, og har ikke prøvet noget psykedelisk stof endnu, har røget en masse hash, amf, cola, kiks(lorte nogle, blev bar speeded)

Tænker på svampe, så kan jeg nemlig os vente en del månender endnu.
Plus, syntes det er utroligt hyggeligt at lede efter de små djævle med nogle gode venner imens man deler en jou :) var en del ude sidste år, var dog kun til andre årsager.
Ved dog ikke helt om det er det rigtige til førstegangs oplevelse, har læst en del herinde de sidste månender, på erowid os osv.
Og syntes ikke jeg kan finde noget som sgu være mildere, måske hawaiian baby woodrose, eller overdrevet lav dosis 2c-b? 1-2mg? ved ikke helt, hva var det første i prøvede som gav et indblik i den psykadeliske verden?:))

hurtig ekstra spørgsmÅL :d
har haft et ret kraftigt hash forbrug i 1 1/2 år nu, og syntes at de dage hvor jeg ikke puffer, der får jeg den ondeste kold sved om natten... sover som en sten uanset om jeg ryger eller ej den pågældende dag, heldigvis..:D men får ond kold sved, og det er meget irriterende.
Er det absinenter(staves) eller burde det kun komme efter man har holdt pause i en periode?:)

Medlem

Geografisk sted: Helt væk
Hey Zimba
Jeg syns det super fedt at hører at du ikke har travlt med skulle blæse dig helt til drømmeland. Svampe lyder som en rigtig god ide, til at starte med, kan du jo starte med en lav dosis så du kan snuse til det og se om det er noget til dig.
Med hensyn til din koldsved så kender jeg godt til det og får det osse når jeg ikke ryger, hvis du holder en pause på burde det at gå væk. Husk at abstinenser er signal fra kroppen om at den er blevet for vant til et stof, tage pause på 1-2 måneder det ville du nok ikke tage skade af ;)

Peace

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Nordkysten
Mit første rigtige psykedeliske trip var på hawaiian baby woodrose kombineret med morning glory frø og store mængder fed. Jeg er ikke helt sikker på dosen, men tror den var mellem 5-6 frø.
Der gik 4-5 timer før det sparkede ind, så da det først slog ind lå jeg lidt skuffet derhjemme og så film med mine venner, som også havde spist dem.
Blev meget overvældet til at begynde med og havde svært ved at styre mit trip, men efter et stykke tid fik jeg styr på det og det var faktisk en rigtig fed oplevelse, selvom jeg følte mig ret flad dagen efter. (:
Svampe skulle være et godt sted at starte med det psykedeliske.

Dedikeret medlem

zimba skrev:
Tænker på svampe, så kan jeg nemlig os vente en del månender endnu.
[...]
Ved dog ikke helt om det er det rigtige til førstegangs oplevelse, har læst en del herinde de sidste månender, på erowid os osv.
Og syntes ikke jeg kan finde noget som sgu være mildere, måske hawaiian baby woodrose, eller overdrevet lav dosis 2c-b? 1-2mg? ved ikke helt, hva var det første i prøvede som gav et indblik i den psykadeliske verden?:)

Jeg startede personligt ud med LSD. Det fortryder jeg absolut ikke - det eneste "minus" ved LSD som førstegangs-psykedelikum er at det varer rigtig lang tid (8-12 timer roughly).

Jeg tror min anbefaling vil være en relativt lav dose 2C-B, hvis det er noget du kan få fat i. 10-12mg synes jeg er en rimelig lav dosis som stadig giver en smagsprøve på, hvad stoffet har at byde på. :)

Svampe ville jeg ikke anbefale til første trip, men det ved jeg at mange er uenige i :wink:

Og held og lykke med projektet i øvrigt! Fedt at du gør dig nogle overvejelser om det, og ikke bare stopper det første og bedste stof i hovedet. Jeg ville egentlig anbefale dig ikke at ryge fede på første trip, men hvis du ligefrem får det fysisk dårligt uden hashen, så er det nok ikke en mulighed.

Junior medlem

har heller ikke tænkt mig at ryge pind :D blir for væk så hah..

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 5 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]