Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 21 jul 2025 15:54

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 4 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: Tur i naturen
Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Sjælland
Jeg er sammen med en af mine rygerkammerater blevet rigtig glad for "skæve" vandreture i den danske natur. Ligenu er vi faktisk ved at lave os noget chai til termokanden og nogle fråderen flütes til frokost. Hvis der er nogen fra vestsjælland det vil med en dag, så smid et par ord i tråden. Eller arrenger ture andre steder i landet. Bare i kommer ud og får noget frisk luft. Det er freakin' nice!

Idag kan vi dø af at elske med hinanden
Så vi lever som vi gør. fordi vi ved vi' på spanden
Verden er for fuld af lort, til jeg kan sortere
Så jeg prøver bare på at få mit liv til at fungere

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Sindsygt. Du har lige inspireret mig til dagens svampe trip. Det kommer for sure til at foregå oppe i skoven med alt hvad der hører til! Go' lørdag psy :cheers:

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Midt i ingenting... +/-
Lyder skide hyggeligt med sådan en kande Chai og så afsted :D

Elsker selv at gå lange ture (haha, det lyder jo som en kontaktannonce), men især oralt indtaget cannabis synes jeg passer rigtig godt til en tur i naturen, da rusen for mig ofte er "høj" og energisk, frem for stenet, som det ofte er ved røg. Man skal selvfølgelig være fortrolig med oralt indtaget cannabis, især i det her vejr.

Er fra Århus. Det kunne være herre hyggeligt at tage en tur til Moesgaard med nogen engang.

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Sjælland
Wow. Så kom vi hjem igen. Idag har vi lært at haren ved det. Den nemmeste måde at komme omkring i det snedækkede landskab er at følge harens spor. Vi gik et langt stræk over et moseområde og hvis vi trådte bare lidt ved siden af harens spor, så knagede og bragede det under os. Sygt nok. Harens ved også hvor sneen er tyndest og hvilken vej der er nemmest igennem krattet. Og rusen har, som eelmand siger, været lige tilpas til den slags aktivitet. Vi drak det hele inden vi gik for 4 timer siden, men er stadig småfucked. Rusen peakede efter 1 1/2 time, hvor vi sad ved et stengærde nær nogle træer og så nogle hjorte græsse mens vi spiste vores medbragte frokost. Nogle dage er livet virkelig godt.

Arthur, hvordan gik din tur?

Idag kan vi dø af at elske med hinanden
Så vi lever som vi gør. fordi vi ved vi' på spanden
Verden er for fuld af lort, til jeg kan sortere
Så jeg prøver bare på at få mit liv til at fungere

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 4 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]