Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 19 jul 2025 13:49

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 5 indlæg ] 
Forfatter besked
Medlem

Geografisk sted: syd for storstrømmen
Kære alle, på forhånd undskylder jeg at placere spørgsmålet her - men det synes ikke rigtig at passe ind nogle steder:

For en del år tilbage var der en gut (-inde, måske?!), der smed et link til en side, hvor der søgtes "forsøgskaniner" til medicinske forsøg - pointen i deltagelse var selbst et klækkeligt håndgribeligt afkast (!)

Jeg har forgæves søgt efter posten med det gamle link. Har desuden forsøgt en websøgning, men kan åbenbart ikke rigtig finde et godt søgekriterie ("forsøgskaniner" duer jo ikke rigtig ;)

Et der nogen der enten kan huske i hvilken forbindelse/debat linket er blevet smidt? eller nogle der har bedre søgeevner på nettet end jeg?

SUen er fordampet, julehelvedet gjorde sit indhug, og så vil jeg så gerne gøre mit for at hjælpe den medicinske videnskab (hrg, med at malke dem for nogle gysser).

på forhånd, takker.
/buddha

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: .....
Det er lææænge overstået - jeg fik en plov af dem hehe - og samtidig deltagelse i et spændende projekt, jeg endnu ikke har set nogen konklusion på faktisk - har ellers rykket for den, uden held...

Admin
Brugeravatar

http://www.forsoegsperson.dk

Det er dog primært i hovedstadsområdet. Men der er der til gengæld mange forsøg.

-Jimmy Carter

Medlem
Brugeravatar

Jeg fik 7 jern skattefrit for at have benet i gips i 14 dage det var lige til at overleve..

Junior medlem

Hvis der er nogen her der tilfældigvis lider af kronisk spændingshovedpine, er det muligt at blive behandlet med ketamin helt gratis.

http://www.forsoegsperson.dk/annoncering324.html

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 5 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]