Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 29 jun 2025 07:23

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 41 indlæg ]  Gå til side 1, 2, 3  Næste
Forfatter besked
Medlem

Geografisk sted: beyond sanity
hear ya rylle!

der er noget om det, de kan være ret ucharmerende på stoffer sådan nogle quinner.

og jeg har det egentlig osse lidt skidt med at tænke sådan, jeg synes ofte de ikke kan styre det og ender i pinlige situationer eller et disideret overforbrug, dette sker da osse for mænd (drengerøve) men jeg tror frekvensen af kvinder der "falder i" er større.

Medlem

Geografisk sted: RØDOVRE
derfor skal man finde en kæreste der ikke har noget imød at man tager stoffer men ikke selv tager [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Medlem

Geografisk sted: det rager ?
bahhh nu vrøvler du!

i tidernes morgen i det gamle grækkenland var det f.x kvindelige præstinde (pythia) der tolkede oraklets svar -og de var dopet

ligesom nogen mene at hekse har benyttet sig af forskellige urte (bl.a datura)til at "flyve" til sabbat på...

og sådan er der sikkert mange flere exempler!

jeg synes det er op til folk, lige meget om mand eller kvinde, om de vil trippe, bare de kan "styre" det

jeg synes faktisk det er fedt at ryge en lille pind med en pige eller så'n -men nej det ville ikke være fedt hvis hun var med når vi rigtig folder os ud!

Tripning er for mænd, baaaah, godt nok kan kvinder blive fucket up af at tage dope og blive trælse at høre på, men det er fandme ikke en mande ting at trippe, rylle, jeg tror squ godt at jeg kan finde kvinder der er mere "hardcore" end dig, hvis man kan kalde det hardcore altså - og den eneste grund til at de er mere "hardcore" end dig er at de ikke har den samme lortede indstilling som dig, sorry men det mener jeg......

Medlem
Brugeravatar

Helt ærig... Jeg vil dog holde med dig i at der er ikke noget mere usmart end at en pige er total væk på kiks...
Men hvorfor skulle vi ikke have samme lyst til at tage stoffer som jer??
Min kæreste (1½ år) tager ikke mange stoffer sammen ,men når vi mødes nede i byen så er vi da begge på noget, nogle gange sidder vi da også sammen med hans venner, men helt ærlig så vil jeg håbe at du er en af de eneste der har det på den måde...

Psychedelia Gay Overlord

Geografisk sted: Biløen
Latterligt, mandschauvinistisk pis efter min mening. Ikke så mærkeligt at der ikke er nogen tøser på denne narko-nørd side [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img]

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: 2750
Jeg mener kvinder har ligeså meget ret til at tage stoffer som mændene, faktisk syntes jeg det er lidt synd at der er mange flere mænd end kvinder der tager stoffer. Det er sku griner nok at ryge sammen med piger, ligeså griner som med drenge.

Rylle:
<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>
Nu hvor jeg sidder og læser det her igennem, lyder det ret mandschauvinistisk, men det er jeg altså slet ikke. Det er bare lidt svært at nedfælde på tekst, hvad jeg føler.
<HR></BLOCKQUOTE>

Det er da klart at det er svært for dig at nedfælde på tekst hvad du føler, da du ikke betragter dig selv som mandschauvinistisk. Enten må du bare erkende du er en mandschauvinist eller også må du prøve på at ændre din tankegang.

Tina -> Jeg syntes sku mænd er ligeså usmarte som kvinder når de er totalt væk på kiks. hvad gør det mere usmart når man er kvinde?

ax/chill -> Mænd er sku ligeså ucharmerende som kvinder når de er totalt blæste.

Jeg vil gi dankdawg ret i er nogle manscauvenister.

Jeg går ind for ligestilling. Det er sku for dårligt at kvinder bare sådan uden videre kan slippe for værnepligt bare fordi de er kvinder. =)

Venlig hilsen
Fråder

Insane psychedelia user!

Jeg ved ikke rigtig hvad jeg synes, men jeg hælder nok lidt til rylle's side, jeg mener er der noget mindre sexet end en pige der er totalt fucked up??? I de kredse som jeg kommer i er der heller ikke en skid tøser der er til andet end alkohol også nogle få der har røget pot 1 gang. Jeg siger ikke at jeg har noget imod kvinder gør det, jeg mener bare at mænd har en anden fysik som gør det lettere at kontrolere for dem tror jeg og som gør at det ikke er så synligt. Også det at man bliver megagrim af heroin men ellers hvis i holder jer smukke og "normale" så det sgu i orden. [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

Dedikeret medlem

Geografisk sted: nordjylland
Bah!

Charmerende og sexede kvinder kan man sgu da finde når man går i byen (Nogen kan ihvertfald!), men når man doper sig for vildt er det vil ikke for charmere sig ind hos det andet køn eller hvad!?

MTV
Mads Jensen

PS! Fedt blad

Dedikeret medlem

Geografisk sted: Denmark
Jensus...Alle bliver grimme på herodero!

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Kbh
Er det kun mig, der ikke kan se det fede, i quinner på stoffer?

Jeg er måske lidt gammeldags, når det kommer til det emne. Men jeg syntes ikke det "sømmer" sig for quinner at indtage stoffer af forskellig karakter.

Jeg er af den overbevisning, ligesom det har været siden tidernes morgen, tripning er for mænd. Siden tidernes morgen mener jeg, fx vikingerne, medicinmænd osv, har alle sammen været mænd. Og det har klart været for mænd only...

Jeg bryder mig ikke om quinner på stoffer. Jeg har prøvet at trippe på nogle milde mexicanske med min kæreste, og har ryget nogle fede... Men det er helt sikkert noget jeg ikke vil gøre igen.

Der er sikkert mange quinner, der har langt mere erfaring, end jeg har. Jeg syntes bare det er gået for hurtigt. på en eller anden måde...? Quinner har bevæget sig ind på et mandsdomineret område. Og det har det lidt svært ved...

Nu hvor jeg sidder og læser det her igennem, lyder det ret mandschauvinistisk, men det er jeg altså slet ikke. Det er bare lidt svært at nedfælde på tekst, hvad jeg føler.

Desuden skal jeg lige tilføjge, jeg heller ikke kan li' udsmidere... Jeg føler sku altid de kigger midtroisk på mig...:)

Er det kun mig, der har det sådan? Er det virkelig mig, der har et helt forskruet syn på verden?

Dedikeret medlem

Geografisk sted: nordjylland
Til dit sidste spørgsmål ja [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

MTV
Mads Jensen

PS! Fedt blad

Medlem
Brugeravatar

Briller:

Jeg prutter i din retning...:)

Medlem
Brugeravatar

Jeg holder også stadig på, jeg sagtens kan ryge en joint med min kæreste, og andre quinner for den sags skyld...
Det er når man rigtigt folder sig ud... Hawai svampe eller sådan noget. Ikke bare at spise en kiks eller noget. Rigtig psychedelisk. Er der måske nogen her, der ville nyde et meskalin trip med en quinne?
Eller ryge 5x (eller 10x) ektrakt Salvia?

Medlem

Geografisk sted: KBH N, dk
Well...jeg ville personligt ikke have noget imod at trippe med alverdens kvinder,bare de ser godt ud...hehe.
Var der forøvrigt ikke noget med at vikingerne(de mandlige),drak kvindernes pis efter de havde ædt fluesvamp? For derved at undgå ubehaget ved indtagelsen.
Nå...men faktisk synes jeg at jeg mangler kvinder at trippe med.Og en ting er helt sikkert,min næste kæreste skal være pro-drug,ellers kommer det sgu'et til at holde.
Rylle: verden er syg,men plastiksprængstof er kuren!!
FED & FRED

Altså jeg kunne sagtens trippe sammen med en kæreste eller en god veninde, men jeg ved ikke om jeg kunne nyde det, lissom at man bliver squ lidt beskyttende over for enten kærester eller gode veninder, jeg har det sådan at jeg holder mit eget trip tilbage hvis der er en god veninde eller kæreste tilstede, jeg har dog en enkelt eller to veninder som jeg godt kan være totalt blæst sammen med, men det er fordi at jeg har lært dem at kende imens at jeg harværet hamrende lammet i krainet - såeh jaeh, kvinder kan da trippe det de vil, ok med mig.........

Dedikeret medlem

Geografisk sted: dfdf
ja tøsser har da også ret til at indtage deverse ting og sager jeg mener højt at flyve langt at falde. alt ting med måde,jeg er fks. ved at være træt at de tøsser der alt tid er på "E",og man smutter være gang med ser dem for man ved hvad det førdste de siger er,(har du nogle e'er eller kan jeg låne nogle penge til nogle)så den jonky stil der syntes jeg er flad.det da fedt når folk ekspermenter med forskælige ting,men det er da ikke ret meget med at ekspermenter at gøre når tøsserne sidder i deres åhh så smarte lucks på disko dasko og bare sluger de piller de for ståkket i hånden.det da okey at "folk" prøver sig frem med forskælige ting så længe man er forsiktig og man gøre det med omtanke,

mine ord og så må i selv om fortolkningen

Junior medlem

Geografisk sted: Flying wing
Piger på piller er da de vildeste !!

Insane psychedelia user!

Ok, jeg er bare ikke så glad for at min kæreste drikker når jeg ikke er i nærheden fordi så bliver hun altid så geil også er hun sammen med andre (svin der udnytter hende).

Medlem

--+JENSUS+--
Kyl hende ud, det er sgu da det eneste der er at gøre! Hvis hun ikke selv kan styre sig når hun får noget at drikke, så elsker hun dig ikke nok!

Jeg vil sgu få dårlige nerver af at bekymre mig om min kæreste var sammen med en, hver gang hun fik noget at drikke... har haft sådan en kæreste og det var et helvede uden lige...

Men ack det var blot min mening om det :o)

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 41 indlæg ]  Gå til side 1, 2, 3  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]