Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 22 jul 2025 09:00

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 11 indlæg ] 
Forfatter besked
Medlem

Jeg prøvede N2o her for nylig, og følte ikke at jeg kunne få fuldt udbytte af det, så jeg ville bare spørge om effekten af N2o bliver stærkere jo mere man tager, eller om man får peaket efter en patron?

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Du får øget effekt ved at tage 1 patron, sætte en ny i og tage en ny. Husk dog at træk vejret en gang mens du sætter den nye patron i. Men udover det så sørg for at inhaler ordentligt og hold det inde i et godt stykke tid.

(Baudelaire 1860).

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Et sted få finder.
Som Pivo_Cerveza også siger, så vil du få mere ud af at suge 2 patroner i streg. Normalt deler jeg en patron over i to lunger for at blande gassen med alm luft. Og hvis du endnu ikke har prøvet N2O på psykedeliske stoffer, ja så har du svaret på hvorfor du ikke føler at du har fået nok ud af N2O. Gas er kun rigtig fedt når man er blæst af 8)

Medlem

Jeg vil dog nok tage det køligt med n2o og de psykedeliske stoffer. For nogle personer udløser det en ekstremt voldsom oplevelse, som kan være ganske overvældende. Bare lige for at sætte et OBS ud for din kommentar, Obama.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Helt væk
Altså, en overdosis af N2O er jo et resultat af ilt mangel. Når du indånder gassen snyder du kroppen til at tro den får ilt, hvilket den ikke gør.
Så lad være med at sidde og suge adskillige patroner lige i røven af hinanden og lad for guds skyld være med at indånde fra poser, tage maske på etc. som kan resultere i kvælning hvis du besvimer.

Ellers så er lattergas ganske underholdende, men det er intet i forhold til hvis det bliver kombineret med psykedelia. Og ja det kan være lidt voldsomt første gang, men det varer kun omkring et minuts tid så man er hurtigt ude af det igen :)

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Valhalla
Xtreme skrev:
Altså, en overdosis af N2O er jo et resultat af ilt mangel. Når du indånder gassen snyder du kroppen til at tro den får ilt, hvilket den ikke gør.
Så lad være med at sidde og suge adskillige patroner lige i røven af hinanden og lad for guds skyld være med at indånde fra poser, tage maske på etc. som kan resultere i kvælning hvis du besvimer.

Ellers så er lattergas ganske underholdende, men det er intet i forhold til hvis det bliver kombineret med psykedelia. Og ja det kan være lidt voldsomt første gang, men det varer kun omkring et minuts tid så man er hurtigt ude af det igen :)

Wooord, men man skal helt klart prøve gas første gang når man ikke er stegt, ellers tror jeg hurtigt det kan blive for voldsomt.

:peace:

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Fuldtidsforvirret på fyn
Hvis du sørger for at holde pause og suge lidt "ren" luft en gang imellem, så skal du nok undgå at lave en steve-o =)

Billede

Dedikeret medlem
Brugeravatar

shit et vildt billede... jeg så filmen på google video, den er ret skræmmende..

(Baudelaire 1860).

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Udkanten af Aalborg.
Bl0dpump skrev:
Hvis du sørger for at holde pause og suge lidt "ren" luft en gang imellem, så skal du nok undgå at lave en steve-o =)

Fuck hvor sygt, han får suget noget gas. Han ser ikke ud til at have det ret godt.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Fuldtidsforvirret på fyn
Billedet er taget fra dokumentaren "Steve-o Rise and demise" .. Den er bestemt et kig værdig! Skræmmende men også vældig informerende ..

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Udkanten af Aalborg.
Bl0dpump skrev:
Billedet er taget fra dokumentaren "Steve-o Rise and demise" .. Den er bestemt et kig værdig! Skræmmende men også vældig informerende ..

Den må jeg lige tjekke ud .

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 11 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]