Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 20 jun 2025 23:16

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 10 indlæg ] 
Forfatter besked
Medlem

Geografisk sted: DK
Hey alle...
Føler I at stoffer har åbnet jeres sind??
Har det fået jer til at ændre jeres hverdagsadfærd? -Jeres tankegang?? - Er I blevet mere dybsindige end før??
Eller har det været en masse alt for grineren fede opture og nederen nedture??

Medlem

Speed, E og andre "nydelsesstoffer", har ikke givet meget andet end en god bytur. Svampe ar gjort mig mere spirituel af natur(dvs tror der er lidt mere mellem himmel og jord en før). AMT har gjort at jeg kan finde det "onde" frem i mig selv. Det er svært at forklare, men man føler mere at man kan gennemskue ondskab efter omgang med stoffet. Det er kun ment på en god måde. Det er ikke fordi jeg render rundt og tæsker folk...

MVH
Bandil

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Helt klart, mit brug af hallucinogener har klart ændret mig drastisk... men udelukkende positivt syntes jeg.

Medlem

Geografisk sted: DK
ja jeg synes også kun at jeg alt i alt har positive erfaringer med stoffer.. Jeg føler dog ikke at jeg har fundet noget spirituelt i mig selv, jeg har bare haft nogen alt for fede oplevelser. Så jeg føler mig rigere end jeg var før pga det. Det er altid fedt at have noget positivt at tænke tilbage på, eller noget fedt at glæde sig til når man ved man snart skal gøre det igen [img]images/smiles/icon_cool.gif[/img] [img]images/smiles/icon_cool.gif[/img]

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Jeg har lært at verden kan være dejlig uden stoffer... [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Ikke noget pis til side, det var faktisk stoffer der viste mig forskellen mellem virkelighed og trip, og hvorfor hver havde sine fordele. Dette ledte mig til, efter lang tids overvejelse, at verden i sit upåvirkede stadie er rigtigt smuk.

Peace,
/Tias

Insane psychedelia user!

Total enig Tias, trippe er sgu sjove men verden er nu (som regel) oxo så dejlig at man ikke vil slippe den, derfor søger jeg et psychedelia som ikke er så kraftigt men alligvel vildt, jeg tror AMT er løsningen, ik Bandil [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img]

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: 2750
Siden jeg begyndte at ryge hver dag her for et par år siden har jeg haft et meget mere afslappet forhold til livet. Jeg slapper mere af og tager tingene som de kommer i stedet for at stresse. Det er ved at være et problem jeg er lidt for lige glad, men det bliver nok bedre for jeg prøver at stoppe når skolen begynder. De svampetrips jeg har taget har fået mig til at tænke på livet på en anden og mere dyb måde.
Venlig hilsen
Fråder

Ændret mig NØØØH, kun i perioder - og de perioder er når jeg tager dope, og så nogle måneder efter, derefter bliver jeg ganske normal, har dog fået et lidt bredere perspektiv!

Medlem

Geografisk sted: beyond sanity
ændret mig, sikkert! men jeg kan ikke huske hvordan jeg var før *LOL* [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img]

Dedikeret medlem

Bandil> ja, nydelses stoffer = "velvære" (øhhh! shampoo reklame)

Tias> ja netop... efter jeg har tog svampe de første par gange,, fandt jeg ud af at man jo faktisk har det kanon fedt når man er upåvirket,,, (dohh,,sidder og ryger...). og at man jo oxo har hele livet til at tage stoffer i hvis man vil.

men jeg syntes ikke jeg har oplevet mig selv blive mere spirituel eller noget i den stil, nærmere modsat syntes bedre at forstå verdnen som den er... og syntes at hallucinogener kan vise en verden set på en helt anden måde, så man lægger mærke til en del ting som man normalt ikke ville lægge mærke til, og derfor oplever verden på en anden måde, det skal så siges at man nok oxo ofte glipper en del af det man normalt ville have opdaget/set.. men hjernen sammenligner tingene uanset hvad du vil, om man så opdager det (som en tanke) eller ej, og hvis man opdager hvad hjernen har gang i så oplever man nogle weird ting.

"stoffer" har ikke åbnet mit sind, det var åbent ellers havde jeg jo ikke begyndt at nyde "stoffer",alkohol er oxo et stof..!

min tanke gang er ikke ændret... men forbedret ikke noget specielt men lidt, ikke direkte pga af hallucinogener, men pga af den måde man har oplevet verdenen på når man er lam, det er jo en psykologisk effekt, så det er jo ikke stoffet der gør noget ved dig, men dig som ændrer dig selv. og derfor ændres din tanke gang ikke men den forbedres da du ser dig selv på en helt anden måde end normalt.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 10 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]