Bandil> ja, nydelses stoffer = "velvære" (øhhh! shampoo reklame)
Tias> ja netop... efter jeg har tog svampe de første par gange,, fandt jeg ud af at man jo faktisk har det kanon fedt når man er upåvirket,,, (dohh,,sidder og ryger...). og at man jo oxo har hele livet til at tage stoffer i hvis man vil.
men jeg syntes ikke jeg har oplevet mig selv blive mere spirituel eller noget i den stil, nærmere modsat syntes bedre at forstå verdnen som den er... og syntes at hallucinogener kan vise en verden set på en helt anden måde, så man lægger mærke til en del ting som man normalt ikke ville lægge mærke til, og derfor oplever verden på en anden måde, det skal så siges at man nok oxo ofte glipper en del af det man normalt ville have opdaget/set.. men hjernen sammenligner tingene uanset hvad du vil, om man så opdager det (som en tanke) eller ej, og hvis man opdager hvad hjernen har gang i så oplever man nogle weird ting.
"stoffer" har ikke åbnet mit sind, det var åbent ellers havde jeg jo ikke begyndt at nyde "stoffer",alkohol er oxo et stof..!
min tanke gang er ikke ændret... men forbedret ikke noget specielt men lidt, ikke direkte pga af hallucinogener, men pga af den måde man har oplevet verdenen på når man er lam, det er jo en psykologisk effekt, så det er jo ikke stoffet der gør noget ved dig, men dig som ændrer dig selv. og derfor ændres din tanke gang ikke men den forbedres da du ser dig selv på en helt anden måde end normalt.
|