Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 21 jul 2025 21:48

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 9 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem
Brugeravatar

En af mine venner har en lille ting han har tænkt lidt over, de sidste par gange vi har vært lidt "hurtige" skal han nemlig tisse noget oftere end de andre. så lovede ham lige at lave en lille tråd, så ville høre om nogle her inde evt. vidste om det kunne være tegn på noget?
Han har vært hurtige min. 1 gang hver 14dag igennem det sidste stykke tid nu, og det ser ud til at blive et "lidt" støre problem.
og det er kun når vi er påvirket han skal pisse ofte. ikke præcist info - men når vi andre ca. har tisset 1gang imellem 2 - 3 timer har han typisk vært ude en 3 gange. er der noget farligt i det? eller noget man skal være opmærksom på ?
på forhånd tak (når vi mener hurtige er det self amf/speed) undskyld dårlig stavning men det går lidt stærkt nu (:

Fontstørrelse nedjusteret - mvh 3ef

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Fuldtidsforvirret på fyn
Jeg kan ikke forklare dig HVORFOR han gør det. Men kan berolige dig med, at næsten alle jeg kender går ofterere ud og pisser når de har taget amfetamin. Inklusiv mig selv .. Drikker i alkohol samtidig?

EDIT: Skriv venligst ikke med så store bogstaver næste gang, det er lidt træls at læse :D

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: tresnulnul
Jeg skal næsten altid voldpisse uanset hvilket narko jeg indtager, men det har nok noget med den mængde vand/alkohol jeg drikker på diverse substanser :D

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Skal altid også pisse absurd meget efter at have røget en lille jynte.

6990 ulfborg
Ullsgade 4a

Medlem

Det er nok den mængde vand i drikker :)

Edit; hvis i drikker alkohol kan det også skyldes det, da det virker dehydrerende især i de mængder de fleste drikker på amf.

Junior medlem

Geografisk sted: kbh
amfetamin har en kontraherende effekt på blæren, hvilket betyder at den kan indeholde mindre før man får vandladningstrang. Dette kombineret med stort vand/alkoholindtag giver en hyppig vandladning

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Fuldtidsforvirret på fyn
hemp student skrev:
amfetamin har en kontraherende effekt på blæren, hvilket betyder at den kan indeholde mindre før man får vandladningstrang. Dette kombineret med stort vand/alkoholindtag giver en hyppig vandladning

Er du sikker på det? Har du en kilde? Det har jeg aldrig hørt om før .. Men lyder da interessant!

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Kbh
Det er forskelligt fra person til person, i har jo alle sammen taget amfetamin, men han drikker sikkert også mere end jer ikke? Jeg selv har det på samme måde som din ven der, men det er fordi jeg generelt drikker mere vand end andre (hvilket faktisk kun er sundt)

- Abraham Lincoln

Medlem

Geografisk sted: Helt væk
Kender også godt til det problem men tro også at det skyldes at når jeg tager stimulanser kommer jeg til at drikke som et hul i jorden uden at lægge mærke til det...

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 9 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]