Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 22 jul 2025 09:14

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 45 indlæg ]  Gå til side 1, 2, 3  Næste
Forfatter besked
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Fuldtidsforvirret på fyn
Ville lige skynde mig at fortælle at Fight night er startet hvis der sidder nogen som ikke ved det.
http://www.dr.dk/pirattv/klip/mcs-fight ... 2009-live/

Det køre live der! Yoyo .. Hyg

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Rettelse.

http://www.dr.dk/pirat

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: Kolding
Ser det, det holder! :)

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Bliver sku næsten hvert år imponeret over Roar, han er ikke såå vild (endnu), men har sku stadig nogle onde punchlines ind i mellem ;) Han er jo kun 17 år. Så det sku godt gået.

Hvem vinder, kajkage? 8)

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Tror det bliver en af favoritterne, desværre!

Får som regel god griner over Henrik Hass :)

Hvem tror du, mr. Clean? ;)

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: KBH
Hvad sker der? Viser de ikke finalen?

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Pede B, løb som sædvanlig med sejren. Han er nu også dygtig!

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Han er god, og Roar er klart en fremtidig champ - glæder mig til det nye kuld overtager scenen :)

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Kajkage skrev:
Han er god, og Roar er klart en fremtidig champ - glæder mig til det nye kuld overtager scenen :)

Vi vil helt sikkert høre mere til Roar fremover, det helt sikkert. Tror nu også de andre nye deltagere som Adi, Elbanovich, Callas og bryggeren skal nok blive værd at høre på med tiden!

Men ja, det bliver vildt når det nye kuld overtager. Få lidt nyt inspiration til ringen! ;)

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: KBH
Niveauet er stadig stigende. Det kan dog også være med til, at gøre det en smule kedeligt. De er alt for stabile, og der er derfor ikke lige så store udsving i kvaliteten som førhen, hvilket skabte spænding. Flot er det!

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

the-red-pill skrev:
Niveauet er stadig stigende. Det kan dog også være med til, at gøre det en smule kedeligt. De er alt for stabile, og der er derfor ikke lige så store udsving i kvaliteten som førhen, hvilket skabte spænding. Flot er det!

Det har du fuldstændig ret i. Kigger du tilbage de første år, 2000-2001-2002-2003 årene, der var der ikke særlig mange punchlines som virkelig sad lige i skabet! Men når der endelig kom en var det bare WOW!

Men når man bruger så meget tid på det, som de gamle gutter fra MFN har brugt, så kan man kun forvente at niveauet stiger kraftigt. Det blær' !

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: tresnulnul
Jeg savner kineser Kim i det, han var fandme sjov :D

Medlem
Brugeravatar

I<3MDMA skrev:
Jeg savner kineser Kim i det, han var fandme sjov :D

:stupid:

Insane psychedelia user!

Geografisk sted: Påskeland
Jeg synes lige det skal tilføjes, at Pede B vandt mesterskabet for 3. gang (2005, 2007 og 2009 såvidt jeg husker). Det er en ny rekord og dermed en historisk begivenhed. Og også ret imponerende i betragtning af, at niveauet (som flere skriver) bare bliver højere og højere, og at Pede endda ikke deltog i 2006. Dengang Per Vers vandt mesterskabet 2 gange var der jo stortset ingen kvalificeret modstand, så Pede har haft meget hårdere betingelser.

Hvordan reagerede Pede egentlig på det, da han vandt igår? Jeg kender ham privat, og har set hvordan han startede som helt nervøs teenager der måtte drikke sig fuld for at klare nerverne, og så bare blevet skarpere og skarpere og mere og mere selvsikker og stærk. Første gang han vandt gik han/vi jo helt amok, men jeg kunne forestille mig, at han måske ikke var helt så begejstret over det denne gang.
Jeg så det desværre ikke selv, da jeg glemte at det var igår, og sad og så "rigtig boksning" i stedet for.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Zarathustra skrev:
Jeg synes lige det skal tilføjes, at Pede B vandt mesterskabet for 3. gang (2005, 2007 og 2009 såvidt jeg husker). Det er en ny rekord og dermed en historisk begivenhed. Og også ret imponerende i betragtning af, at niveauet (som flere skriver) bare bliver højere og højere, og at Pede endda ikke deltog i 2006. Dengang Per Vers vandt mesterskabet 2 gange var der jo stortset ingen kvalificeret modstand, så Pede har haft meget hårdere betingelser.

Hvordan reagerede Pede egentlig på det, da han vandt igår? Jeg kender ham privat, og har set hvordan han startede som helt nervøs teenager der måtte drikke sig fuld for at klare nerverne, og så bare blevet skarpere og skarpere og mere og mere selvsikker og stærk. Første gang han vandt gik han/vi jo helt amok, men jeg kunne forestille mig, at han måske ikke var helt så begejstret over det denne gang.
Jeg så det desværre ikke selv, da jeg glemte at det var igår, og sad og så "rigtig boksning" i stedet for.

Ja, det er meget imponerende at han har vundet 3 gange nu! Men han er teknisk også en dygtig rapper, og er meget hurtig i replikken.
Jeg syntes han virkede meget glad for at have vundet, men samtidig tror jeg et sted at han havde set den komme. Og han havde da også tid med det samme til at giv ham den lange et kram og et håndslag. Så han virkede egentlig meget nede på jorden, når man tænker over han lige havde vundet MFN og 25.000 kr :)

Insane psychedelia user!

Bl0dpump skrev:
Så han virkede egentlig meget nede på jorden, når man tænker over han lige havde vundet MFN og 25.000 kr :)

Nu skal du jo tænke på, at den slags penge er PEANUTS for Pede! :wink:

Det lyder rigtig godt at han nød sejren, selvom den måske var til at forudsige. Jeg syntes slet ikke han nød det så meget anden gang han vandt som første gang.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Ah, det siger du jo godt nok Zara :gud: hehe ..

Ville lige i denne sammenhæng lige linke til Mc's fight night 2009 tema sang. (Eller hvad hedder det?)
Den er faktisk ret godt. Alle de gamle fight night champs, har et par punches hver i denne sang.

http://www.youtube.com/watch?v=XwhWsfx7 ... rofilepage

Insane psychedelia user!

Bl0dpump skrev:

Ville lige i denne sammenhæng lige linke til Mc's fight night 2009 tema sang. (Eller hvad hedder det?)
Den er faktisk ret godt. Alle de gamle fight night champs, har et par punches hver i denne sang.

Fedt nummer.
Jeg synes efter første gennemlytning at Strøm har det bedst vers - hans flow er gennemført. Og synes umiddelbart at MikL har det mest indholdsrige vers. Han er vist den eneste der rent faktisk beskriver sin sejr.
Synes det er ærgeligt at hver enkelt champ ikke får lidt mere tid, så der kunne blive leveret endnu flere punchlines.

Bemærk forresten hvordan UFO 2:10 inde i videoen NÆGTER at sluge, men spytter sæden ud igen.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Zarathustra skrev:
Bl0dpump skrev:

Fedt nummer.
Jeg synes efter første gennemlytning at Strøm har det bedst vers - hans flow er gennemført. Og synes umiddelbart at MikL har det mest indholdsrige vers. Han er vist den eneste der rent faktisk beskriver sin sejr.
Synes det er ærgeligt at hver enkelt champ ikke får lidt mere tid, så der kunne blive leveret endnu flere punchlines.
Bemærk forresten hvordan UFO 2:10 inde i videoen NÆGTER at sluge, men spytter sæden ud igen.

Ja, det egentlig et okay nummer. Eftersom strøm altid har været en af mine favoritter, ikke så meget i MFN men mere bare på hans tracks, så syntes jeg selvfølgelig også at strøm holder i dette track! Han har et sygt lækkert flow ja. Jeg syntes umiddelbart at Kejser a's tekst er rimelig kedelig og fladt at høre på. Men hans sprøde stemme redder det lidt.

Du skal næsten prøve at se sangen live fra fight night 09. Der spiller de den inden det hele går igang. En rigtig god start efter min mening! Finder den lige til dig.

EDIT: Søren strøm - Under stjernerne
Søren Strøm - Ære og skam

EDIT: http://www.youtube.com/watch?v=lnfBg15G-f4 Dette meget dårlige klip er det eneste jeg kan finde lige nu.

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Pede er mega god til at holde et lækkert flow på hans improvisationer, det er der hæver ham over de andre synes jeg.

Hans improvisationer, evne til at give igen og holde sig til emnet er self også kvali. Finalen var ikke så kvali, der var ikke så stor tvivl om udfaldet. Men semifinalerne var rigtig lækre :)

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 45 indlæg ]  Gå til side 1, 2, 3  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]