Har sendt en mail idag
til følgende adresser
Palle.Heilesen@socialministeriet.dksst@sst.dkdette er brevet jeg sendte
Goddag
Undskyld tonen fra igår/idag, var lidt ophidset over det forbud imod Psilocybin svampe, skriver normalt ikke sådan, med henhold til mit blandede sprogbrug - dansk/engelsk, det er nogen gange lettere at formulere sig med dobbeltsprog, men jeg vil da prøve at holde det i dansk så, hvis det er lettere at forstå for jer, ganske korrekt ja, jeg tager selv stoffer, og kan godt styre mit forbrug, osse selvom det strækker sig over mange stoffer, ikke at jeg er blandingsmisbruger, men blandingsforbruger, jo det er jeg, det kan ikke benægtes, men derfor kan jeg stadigvæk ikke forstå hvorfor det er at alle de forskellige stimulanser og hallucinogener skal forbydes, det er jo menneskets eget valg at indtage dem, at forbyde dem gør det bare mere usikkert, det ville være 10 gange mere ansvarsfuldt at forbygge imod diverse "skader" - hermed mener jeg ikke at det er ansvarligt at lade børn, med udtrykket børn mener jeg personer der endnu ikke er fyldt 18, indtager euforiserende stoffer, under denne kategori lader jeg osse alkohol falde, idet at det er mindst ligeså skadeligt som andre stoffer - jeg tror at grunden til at i forbyder diverse stoffer, faktisk alt andet end alkohol er at i er bange for at der kommer mange flere misbrugere, det gør der nok osse hvis stoffer som kokain og amfetamin (med amfetamin mener jeg hele amfetamin familien) ligeledes heroin bliver legaliseret, idet at de er stimulanser, hallucinogener derimod har været brugt i 1000vis af år, og bliver nu ulovligjordt, selvom listen af naturens egne "goder" er lang, bliver det hele nok forbudt engang, kort sagt, mennesket forbyder naturen at gro!
Her er starten på hvad jeg mener skulle gøres:
1: Naturen skulle forblive lovlig, alt kemisk forarbejdelse af naturens egne stoffer skulle fortsat være forbudt, idet at det er når kemikalierne bliver indblandet at det bliver sundhedsskadeligt, det skulle dog være lovligt at lave ekstrakter, såsom mescalin i krystalform (mescalin sulfat) dette er godt nok kemisk forarbejdet men hvis det bliver lavet ordentligt er der ingen kemiske rester, ligeledes burde de fleste tryptaminer og phenyltaminer blive legaliseres idet at vi snakker om så potente stoffer at mængden af stoffet ikke kan skade kroppen fysisk og har meget svært ved at skade en psykisk medmindre at man har et misbrug - under disse kategorier falder stoffer som AMT - 2-CB - 2ct-7 - 2ct-2 og rigtig mange flere, ligeledes LSD som jo er et stof der kun bruges i Micogram eller Ug - dermed skader det næsten ikke, ideen eller skrønen om rottegift aka stryknin i LSD blottermærker er osse bare en, ja, skrøne.
Der er ikke et punkt 2 endnu, men ideen er osse under forarbejdelse, hvis i inde ved ministeriet mødte mennesker der har et afslappet forhold til diverse hallucinogener ville i få et chok, jeg kan sagtens forstå jer, idet at i kun ser de dårlige elementer, fordi det er dem der trækker resten af os ned i skidtet, jeg kender mange forbrugere og jeg syntes at det er rent ud sagt til grin at vi skal bevæge os ind i det kriminelle miljø for at anskaffe os det som vi skal bruge, idet at når man havner idet miljø så bliver man introduceret til mange andre stoffer som man egentligt havde undgået hvis man havde holdt sig væk, men idet at mange kunstnere, se michael strunge, jim morrison, faktisk de fleste store kunstnere har brugt et eller andet form for hallucinogen, selv endda den store da vinci må have brugt naturen for at få sine ideer, det eneste i gør er at forhindre os i at udvikle os på et højere mentalt plan, i mener vi bliver sindsyge, det gør vi ikke, nogle gør, men det er igen fordi de ikke viser stoffet den "respekt" som det skal have.
Lige nu har jeg ikke mere at sige, men jeg bliver ved med at sende mails, hvilket jeg ved mange vil gøre, og jeg ved osse at der kommer mange hjemmesider der er for hallucinogener, i kan ikke forbyde vores psilocybin svamp, det er en fejl at lade den komme på det illegale marked, antallet af misbrugere/forbrugere stiger mere nu, fordi at nu begynder rockere og andre pushere at handle med dem, så bliver de spredt hurtigt, idet at de er lette at dyrke, for ikke at sige billige at dyrke, underverdenen bliver rigere og staten kommer til at bruge flere penge på at bekæmpe narkokriminaliteten, at forbyde uden at undersøge først er jeres største fejl, håber at i forstår mig, håber at i kan se fornuften, se dagens lys, vi lever i en ny tid.
Angående det "slang" jeg brugte i mit første brev, korrekt, mennesket begynder at kommunikere anderledes ved brug af hallucinogener, min bedste trip-buddy kan næsten forstå hvad jeg mener, selvom jeg bruger ganske få ord, men vi kan ikke forlange at verdenen skal forstå os, derfor vil jeg vise at jeg sagtens kan kommunikere på et normalt plan, hvilket jeg syntes at jeg har bevist.
Alt for nu
Venlig hilsen
Kasper Laursen
Kendt som EGO