nu må vi også lige tænke på hvad gutten gjore,jeg syntes da helt sikkert man skulle have den største streff over hovdet for sådan en ting.for min skyld kunne de have pint ham ihjel på rådhusplasen,prøv at tænk på hvor mange liv han har taget en hurtig nål i armen er næsten for lidt syntes i ikke det,jeg ville ihvertfalt blive gal,hvis der var et fjols der havde sprunget min familje i luften på grund af et eller andet pis der ikke vedrørdte mig.
nu skal i ikke være så pivet,tænk på hvis det var jer det var gået ud over,
jeg kan ihvertfal ikke kunne overskue hvordan jeg ville have det som en pårørne da jeg ikke ligefrem har prøvet noget ligne. så jeg ville ihvertfald ikke kunne udlukke at jeg ikke vil få treng til at se sådan en mand ristet,hvis alsår det nu var mig det var gået ud over
jeg ved godt det lyder smart at man ikke bør slå folk ihjel fordi der har gjort noget kriminælt,men helt ærligt,jeg syntes godt man kunne sætte en grense for ting i den størelse, og rist så sådane mennesker til skræk og advarlse til andre psykopater. saføldig skulle der ikke være dødstraf for uaksom manddrab,eller andre ting der ikke er værd at tage en andens liv for,men når det er sådane ting
fint for mig
vh rolf
|