Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 19 jun 2025 15:14

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 11 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: Dødsstraf...
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Kbh
Jeg har lige læst i politikken, nogle få udvalgte borgere, fik lov til at overvære Timothy's død...

Forestil jer Danmark havde dødsstraf. Ville I så se et andet menneske blive slået ihjel? Også selvom man er pårørende!

Hvad syntes I generelt om dødsstraf?

Junior medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Århus, Dk, Jorden.......
Jeg synes, at det er komplet sygt, at se en andet menneske blive slagtet! Desuden har jeg den holdning til dødstraf, at dem der bliver idømt den slipper LET! Er der ikke en gigantisk større lidelse i at sidde og spjælde den i evig tid !! Personligt, hvis jeg fik dom, og selv måtte vælge mellem livstid, eller dødsstraf! Ja så ville jeg zq hellere ristes end at sidde og mugge i et råddent spjæld! [img]images/smiles/icon_sad.gif[/img]

Dedikeret medlem

Geografisk sted: dfdf
nu må vi også lige tænke på hvad gutten gjore,jeg syntes da helt sikkert man skulle have den største streff over hovdet for sådan en ting.for min skyld kunne de have pint ham ihjel på rådhusplasen,prøv at tænk på hvor mange liv han har taget en hurtig nål i armen er næsten for lidt syntes i ikke det,jeg ville ihvertfalt blive gal,hvis der var et fjols der havde sprunget min familje i luften på grund af et eller andet pis der ikke vedrørdte mig.

nu skal i ikke være så pivet,tænk på hvis det var jer det var gået ud over,

jeg kan ihvertfal ikke kunne overskue hvordan jeg ville have det som en pårørne da jeg ikke ligefrem har prøvet noget ligne.
så jeg ville ihvertfald ikke kunne udlukke at jeg ikke vil få treng til at se sådan en mand ristet,hvis alsår det nu var mig det var gået ud over

jeg ved godt det lyder smart at man ikke bør slå folk ihjel fordi der har gjort noget kriminælt,men helt ærligt,jeg syntes godt man kunne sætte en grense for ting i den størelse, og rist så sådane mennesker til skræk og advarlse til andre psykopater.
saføldig skulle der ikke være dødstraf for uaksom manddrab,eller andre ting der ikke er værd at tage en andens liv for,men når det er sådane ting

fint for mig

vh rolf

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Hvis jeg sku' henrettes, så ville jeg ristes i Ol' Sparky, lissom i Den Grønne Mil! [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Okay, måske lidt sygt, men hva' fa'en... i det mindste ville jeg ha' grinern over at folk brækkede sig ud over hinanden.

Junior medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Århus, Dk, Jorden.......
SEfl. kan man ikke sætte sig 100% ind i situationen, før man har prøvet det!
Men at dræbe ham, nytter jo ik noget! Det er bare endnu et mord!!
Tænkt på alle de syge stodere, de kommer ind og spjælde! Jeg tror zq egentligt de lider rigeligt inde i spjældet, livet er zq ik pisse let derinde!
Men alligevel, kan jeg ikke garantere at jeg ville stå fast ved mine nuværende holdninger til dette emne, da jeg måske ville ændre holdningerne med lynets hast, HVIS det nu skulle ske for mine pårørende!!

Men alt ialt Burde vi bare lade PowerPuff ordne den slags [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Dedikeret medlem

Geografisk sted: Denmark
Generelt om dødsstraf (kom faktisk op i dette emne i min Engelsk eksamen, fik 11 [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]) - Jeg synes at når folk er så syge i hovedet som f.eks. Timothy eller Peter Lundin, Susan morderen eller hende der Elizabeth fra Bornholm - Så burde de ikke gå på jorden! Ikke bare pga. det de har gjort, men pga. det de KAN gøre - den fare de udgør for os, det er bare for meget!

Me..Out!

Insane psychedelia user!

Jeg synes at sådan nogle psychopater skulle bruges til forsøg i stedet for dyr.

Dedikeret medlem

Geografisk sted: dfdf
go'e ide --+JENSUS+--
men så igen så skulle vi til at lave forsøg med hele befolkningen på bornholm
*lol* [img]images/smiles/icon_rolleyes.gif[/img]

Medlem

Dødsstraf når du tager et andet liv og der ikke er nogen tvivl om din skyld, fx hvis du skyder en under et bankrøveri... når panserne så jagter dig ud af vejen så er det sgu ok med mig at de skyder med de store kanoner!

Medlem

Geografisk sted: Between the 2nd and 4th star
<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originalt postet af Dextrose:
[B]Hvis jeg sku' henrettes, så ville jeg ristes i Ol' Sparky, lissom i Den Grønne Mil! [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]
[B]<HR></BLOCKQUOTE>

Ja uden en svamp på hovedet, og blive godt gennemstegt [img]images/smiles/icon_eek.gif[/img]

[ 12 Juni 2001: Besked ændret af: [_-=*Pelle Gris*=-_] ]

Eye for an Eye,Tooth for Tooth...

Get it?

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 11 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]