Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 22 jun 2025 20:31

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 7 indlæg ] 
Forfatter besked
Dedikeret medlem

Geografisk sted: dfdf
hallo vi skulle få så mange vi kender til at kontakte deres teleselvskab og sig deres telefon op.i protest over at politi'er nu bare må aflytte alles mobiltelefoner og registere hvor folk er henne,i usa har de gjort det for at usa kunne tjæne penge, der var noget med et flyselvskab der gav et firama et godt tilbud som var billiger end et andet tilbud. der havde de brugt telefon aflytning sådan at et amrikansk firama kunne få million kontakt frem for et et firama i udlandet. sådan noget svineri skal vi fandme ikke finde os i.er der ikke nogen der vil hjælpe mig med at lave en side hvor vi opfordre folk til at droppe mobilen frem for en politi stat,

til jer der er lidt lost i denne post læs den post smurff3000 har skrevet om mobil aflytning

sådan skide fasister skal vi fandme have ned med nakken...

Medlem

Ih... Ja! Lad os endeligt opsige vores telefoner alle sammen! Så kan vi trække snore og sætte dem fast i dåser og tale i dem. Det er meget bedre! Politiet har da altid kunne tappe telefoner! Det har da aldrig været et problem at blive aflyttet på fastnet telefoner! Det kræver stadigt en dommerkendelse at få lov til at tappe din "mobillos", så jeg tror ikke at det er noget at være nervøs for.

Jeg tror at prisen for at få lov at tappe en forstads-dealer, der sælger lidt til sine venner, langt overstiger gevinsten af fangsten. Jeg tror godt at paranoiaen kan vente lidt endnu! Jeg synes at politiet i danmark gør et godt og hæderligt stykke arbejde og støtter dem bestemt i at kunne aflytte telefoner(incl mob). Det gør dagligdagen sværere for organiseret kriminalitet! Så jeg vil sige LEVE FASCISMEN, hvis det danske politi/retssytem er fascistisk! Jeg ville nødigt bo i Danmark uden dem!

MVH
Bandil

Medlem

Geografisk sted: Sverige
Hvad har du tænkt dig vi skal bruge i stedet for, mønttelefoner [img]images/smiles/icon_confused.gif[/img]
Jeg tror fastnettelefoner har kunnet aflyttes i langt længere tid! Jeg ville nødigt rejse et sted uden mobiltelefonen, beklager.

THERE IS NO OTHER ALTERNATIVE.....

Guffe, hvorfor er det at hver gang nogen går dig imod så råber du facistsviner - slap da af mand, du kan da bare lade være med at bruge de ting som vores "politi"stat stiller til rådighed - drop din sygesikring, drop din SU og lad være med at benytte dig af bistandsystemet, og når du er igang så gider du da heller ikke have de facistiske læger til at hjælpe dig når du har det skidt, fordi du er kraftedme for lam lige nu, tror du virkelig at panserne vil jagte en "fisk" på din størrelse, hvad sælger du for om dagen, 12 kroner?????? - men jeg kan da godt se at det ikke er din skyld at der er blevet puttet paranoia og singleminded i din bong, det var jo "facist"hash du røg, kunne man forvente andet, jeg tror squ at vi skal til at skrige facister hvergang at de hæver prisen på vores øl og cigaretter, guffe vågn dog op mand, er Danmark en politistat, man kan squ godt høre at du er født forkert, eller osse er der bare sket noget meget alvorligt i dit liv, men det er jo heller ikke let at leve i et land der ikke indretter sig efter dig, det er lettere at skrige FACIST-SVIN og POLITI-STAT hver gang at der er noget der trykker dig, tror du at reglerne fra børnehaven gælder endnu, "Den der råber højest bliver hørt" de gælder squ ikke mere, fordi hvis DK er en Facist-Svins-Stat så tror jeg squ lige at du skal se dig en ekstra gang omkring, eventuelt imens at du ikke er skæv, damn, du fyrer meget lort af, det meste gider jeg ikke engang kommentere, men det her er så lamt at du bare skal have det at vide, TÆNK FOR FANDEN DA, hvor seriøst tror du nogen gider tage en der kalder DK for en POLITI-STAT, fuck man guffe, du burde fandme tjekke op på hvad en politistat er, fordi DK er fandme ikke en POLITI-STAT.................

EGO OUT.......................

Dedikeret medlem

Geografisk sted: dfdf
jajaja egu,jeg har også læst lidt mere på sagen,det vil ikke blive brugt mod aldmindlige mennesker men kun mod handel,jeg bliver satme sur hvis prisen stiger på grund af det her pis,jeg kan godt se hvorfor man gøre det her fks. stoffer som herion og mordsager,dem der sælger stort bruger aligevel heller ikke mobilen når de gøre store handler,men det er da stadig væk sygt,men la os se,de skal nok lige så stille begynde og misbruge det helt sikkert sådan at normale mennesker begynder at få besøg af politiet når de ikke har nakket nogle af de phusher i et stykke tid,50 små hash fangster er vel lige så godt som et per stykker af de store så,hvem går det ud over når panserne begynder at besøge en hver gang det er den førdste fordi man køber ind så det er billigt,og hvor går grensen mellem handel og handel til venner og bekendte og til eget forbrug for den sags skyld.jeg mener de siger at de kun vil bruge det til store handler og ikke små phusheri til venner og bekendte,den grense skal vi nok regne med at den ikke bliver så stor og så bliver det sur røv,

de skal NOK finde en løsning med tiden til hvordan den enkelte politi betjent kan bruge og misbruge det her,men man må jo tænke på at de har en kvote med krimmilælitet de skal holde,jeg thor sq lidt de vil bruge det her som backop hvis de nu sover "lidt" for meget i timen ellers.

heller lidt parnoid end af blive bustet

Medlem

Geografisk sted: Denmark
Selv om man er paranoid, kan der jo godt være nogen efter én!!
- Fidel C.

ps. Rolf der er post ( pm )! [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

[ 09 Juni 2001: Besked ændret af: ADB ]

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Helt enig med EGO - Guffe du må fandme flytte til byen og få udvidet din horisont. [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

(RygerSmiley)

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 7 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]