THERE IS NO OTHER ALTERNATIVE.....
Guffe, hvorfor er det at hver gang nogen går dig imod så råber du facistsviner - slap da af mand, du kan da bare lade være med at bruge de ting som vores "politi"stat stiller til rådighed - drop din sygesikring, drop din SU og lad være med at benytte dig af bistandsystemet, og når du er igang så gider du da heller ikke have de facistiske læger til at hjælpe dig når du har det skidt, fordi du er kraftedme for lam lige nu, tror du virkelig at panserne vil jagte en "fisk" på din størrelse, hvad sælger du for om dagen, 12 kroner?????? - men jeg kan da godt se at det ikke er din skyld at der er blevet puttet paranoia og singleminded i din bong, det var jo "facist"hash du røg, kunne man forvente andet, jeg tror squ at vi skal til at skrige facister hvergang at de hæver prisen på vores øl og cigaretter, guffe vågn dog op mand, er Danmark en politistat, man kan squ godt høre at du er født forkert, eller osse er der bare sket noget meget alvorligt i dit liv, men det er jo heller ikke let at leve i et land der ikke indretter sig efter dig, det er lettere at skrige FACIST-SVIN og POLITI-STAT hver gang at der er noget der trykker dig, tror du at reglerne fra børnehaven gælder endnu, "Den der råber højest bliver hørt" de gælder squ ikke mere, fordi hvis DK er en Facist-Svins-Stat så tror jeg squ lige at du skal se dig en ekstra gang omkring, eventuelt imens at du ikke er skæv, damn, du fyrer meget lort af, det meste gider jeg ikke engang kommentere, men det her er så lamt at du bare skal have det at vide, TÆNK FOR FANDEN DA, hvor seriøst tror du nogen gider tage en der kalder DK for en POLITI-STAT, fuck man guffe, du burde fandme tjekke op på hvad en politistat er, fordi DK er fandme ikke en POLITI-STAT.................
EGO OUT.......................
|