Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 24 jun 2025 22:17

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 4 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

Jeg har siddet og kigget lidt på de forskellige ting, som man kan købe på Ethnoplanet. Derfor kunne jeg godt tænke mig at vide lidt mere om de forskellige ting. Er der nogen derude som har prøvet nogle af tingene?? Jeg ved godt lidt om svampene, så de er ikke så vigtige. Det er mere de psykoaktive og stimulerende urter jeg er interesseret i. Gider i skrive lidt om hvad i har prøvet fra Ethnoplanet og om hvordan det var...Det ville være en stor hjælp.

-=STATICA=-

Dedikeret medlem

Geografisk sted: Denmark
Ephedra er rigtig dejligt! Men det kender du vel, men det er stadig najs, og med de store 1300mg kapsler, skal man nu kun sluge 4 for et turbo trip [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img] [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img] [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img] [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

Insane psychedelia user!

Jeg har aldrig prøvet nogle af tingene udover svampe men har selv researched lidt i om de havde nogle gode ting, jeg anbefaler:
Calamus rod
Passionsblomst
Kava Kava

retter posten hvis jeg kommer på flere

Junior medlem

Calamus er ikke no' å samle på, hvis du ikke da synes det er fett å spy i 6 timer.

Salvia Divinorum via munnen er et bedre tips... enklere å kontrollere enn om man røyker det, men det koster jo så mye [img]images/smiles/icon_sad.gif[/img]

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 4 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]