"At any moment, there are over 2000 active lightning storms on earth" (citat: Extreme Weather af Discovery Channel, 2009) :O Hva fanden laver jeg så her i Danmark og skriver dette på min computer istedet for at flyve afsted???? Jo, lige i disse dage har jeg ondt i halsen. Og har ikke lige kapital til det! Det er vel en god grund. Men OH YOUR GOD hvor er jeg fascineret af ekstremt vejr. Både tsunamier, andre kæmpebølger, tornadoer, "things that fall from the sky" og så min klare vinder og kærlighed: TORDENVEJR!!!!
Nogle af bange for det, og andre kan åbenbart ikke se det fascinerende i det... Nogle gange kommer grunden til ikke at ku lide det: "jamen, det er jo skrækkeligt"! JA FOR HELVEDE!!! Det er da det der er det fede????

Kræfter vi på ingen måde har styr på, dræbende naturkatastrofer og sindssyge fænomener! Men der er da noget helt vildt flot over dette?
Os på psy.dk kan vel sagtens sige vi vover lidt med vores liv og sind, når vi liner baner op til festen eller har gjort klar til den vilde tur på psy. Det er lidt risky.... Når jeg tænker tilbage på mine psy-trips husker jeg nogle vilde oplevelser der har været ufattelig flotte, og dem vil jeg sgu ikke undvære. Men der har aldrig været noget der får mig til at hoppe som en galning, klappe i hænderne og kigge op mod luften som når jeg i lille DK hører et tordenskrald (og det gør jeg helt seriøst). Det trækker satme på smilebåndende... Det er så UTROLIG flot!!! Og her forleden nat var der et skrald lige over min by, så det var bare højt og jeg vågnede brat midt om natten og gik nærmest i panik pga. chokket. Fuck det var vildt! Lå bare og håbede på en nat fyldt med vilde lyn og tordenskrald så jeg trak persiennerne fra og lå kl. 2 om natten og stirrede ud af vinduet... Men der kom kun et brag mere, som så også var lige over... Ærgeligt, ku ellers godt have ligget i min seng og hygget mig helt fantastisk med det...
Har i andre det også sådan? Måske ikke så i hopper og danser, men den eneste jeg kender der har det nogenlunde som mig er min far, og han hopper sgu ikke nogen steder. Han smiler og småfniser bare... Mener i ikke også det virkelig sætter hovedet igang når dette sker? Det er det farlige der trækker, det er sgu da spændende og fedt...
Fik lige lyst til at komme ud med det, for har lige købt filmen jeg nævnte tidligere... Den er for vild!!!
Mit bedste supplement til et supertrip er et tordenskrald med masser af lyn! Jeg går udenfor i mit 100% gule regnsæt og ligner den vildeste tramper.... Giv mig mere!!!!
P.S.: har nogen af jer siddet i et tordenvejr på et psy? Hvordan var det?