Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 22 jul 2025 16:42

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 7 indlæg ] 
Forfatter besked
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: fortabt i intetheden
Hey Psy!

Jeg skal sammen med nogen andre venner til Qlimax 2009 til November, men jeg har ærlig talt ikke den store lyst til at drikke, for alkohol mindsker din balance, og den skal jeg bruge når jeg skal danse, så jeg har tænkt mig alternative midler. Har ikke været med bus før, så ved ikke om grænsepolitiet kommer ind i bussen og tjekker, eller om vi bliver stoppet overhovedet ved grænserne. Deraf har jeg heller ikke været til koncert eller event før, så hvordan man smutter noget med ind har jeg heller ingen idé om. Så hvis nogen har været med hardstylers bussen, og kan svare på mine bekymrede spørgsmål, ville jeg blive utrolig glad..

Nicolai

Insane psychedelia user!

...Det er Holland du skal til, skaf din knark dernede, det er oftest både billigere og af bedre kvalitet end i DK, det er ikke helt uden grund at folk smugler narko fra Holland til Danmark... :wink:

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: fortabt i intetheden
Hvis jeg havde tid til at gå rundt i Holland og lede ville jeg det, men vi har noget med ca en time efter vi kommer derned, til eventet begynder. Jeg har allerede tænkt mig at tage noget Methylone med, og det tvivler jeg på er til at opdrive, Nogen steder i verden, bortset fra Kina. Hvor svært er det at få fat i noget dernede? Gadehjørne salg, kan vel ikke være den bedste kvali, selvom det er bedre kvalitet end i DK?

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Outside
De står på rad og række på red light district efter 24 i hvert fald, men det er vist mest kokain de sælger, men du kan garanteret finde sælgere der har større udvalg. Ved det ikke benyttede mig ikke af tilbudene da jeg var dernede, prøv dig frem, der er ikke andet for. :)

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Helt ude i Hampen.
Jeg er ret sikker på at man sagens kan få narko nede til selve eventet, men jeg ikke kan ikke sige det med sikkerhed. Jeg skal også derned i år, så jeg regner bestemt med at jeg satser på at jeg kan købe til festen.

Medlem
Brugeravatar

hey har været der neden nogle gange efter hånden. det plejer ikke at være noget problem at finde kiks der inde. men bare husk at Qlimax har hunde ved indangene, og du skal lægge alle dine ting på et bord hor de tjekker dem. :D

Medlem
Brugeravatar

Billede

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 7 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]