endnu engang halløj til alle jer der ude
jeg har nu længe gået og fantaseret om tanken om at prøve lidt fantasy (GHB)
jeg har derfor læst nogle trip rapporter, og andre GHB relaterede tråde herinde.
selvom de her spørgsmål nok virker end smule uintelligente så spørg jeg fordi jeg har brug for svar
og det håber jeg i kan give mig
først og fremmest fik jeg læst herinde at grunden til det er så farligt at blande GHB og alkohol er fordi de påvirker samme center i hjernen. og at alkoholen derfor forøger din chance for at OD meget kraftigt.
1:hvis det er rigtig så skulle det vel være okay at ryge hash/cannabis selvom du har indtaget GHB??
2:hvis man f.eks. besvimer ved hjælp af hyperventilering er der så en chance for at udløse det koma som du kommer i ved en overdosis?
selvom jeg synes begge spørgsmål er ret indlysende så går jeg klart ind for udtrykket "better safe then sorry" og da cannabis er ret almindeligt i min omgangskreds, og at det til tider sker der er en der lige for løst til at besvime, så vil jeg være helt sikker. da jeg selvfølgelig ikke vil tage nogle chancer med hensyn til mine venners helbred.
3:ud over alkohol hvad skal man så ellers passe på ved indtagelsen af GHB
4: hvis jeg bestiller 250 - 500 ml. GBL fra udlandet (UK) vil jeg så for besøg af politiet? jeg kan huske jeg læste en del om det her inde, men nu kan jeg ikke finde det igen. og det skader jo ikke at spørger.
5: er der nogen der ved hvad lovgivningen siger omkring fantasy, hvilket gruppe hører det under? da det er her jeg nok er mest blank ville alt blive værdsat.
tak til alle jer pro psych people for jeres tid og svar
brugernavn