Hej Igen!
Nu har jeg læst fra flere folk at de kun vil tage "naturlige" stoffer, og holder sig fra syntetiske stoffer. Jeg har også en del bekendte der har det på samme måde. Jeg synes det er op til folk selv, hvad de vil tage eller ikke tage. Jeg synes bare det er et lidt finurlig sted at sætte grænsen. Hvorfor er syntetiske drugs værre end de mere naturlige høstede?? Naturen producerer da mange, knap så sunde stoffer(ganske giftige): cocain, stryknin, div neurotoxiner(som er langt mere giftigt end noget syntetisk). Hvorfor skulle et stof være sundere bare fordi det er naturligt? Det virker som om der er gået lidt "økologi" i disse personer [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img] Hvad så med idotyl, som alle hælder i sig? Det er da også syntetisk.
Hvor går grænsen for syntetisk/naturligt? Er crack feks syntetisk(coke freebase)? Hvad så med heroin(morfin, med en lille ekstra gruppe), codein etc?
Jeg er personligt fuldstændigt ligeglad med om det er syntetisk/naturligt! For min skyld kunne man ligeså godt skelne mellem gule og hvide stoffer...
Jeg syntes bare det virker lidt underligt(lidt alá vegetarer)...
Håber i har nogle interessante indlæg!
MVH Bandil
[ 18 Maj 2001: Besked ændret af: bandil ]
|