Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 18 jun 2025 21:49

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 6 indlæg ] 
Forfatter besked
Dedikeret medlem

Geografisk sted: dfdf
ja i dag kom jeg så over på kontoret og fik af vide at min prøve bestof af for meget vand så den virket ikke.så i morgen skal jeg have en ny prøve.den fucker jeg også hehe.så siger jeg til lægen at resultatet skal senden hjem til min addrese i vibrog, og så på fredag stopper jeg så.
så kommer skolen til at betale 3000 kroner mere for en urin prøve de ingen gang for svar på hahahahaha.
ellers grunden til min begslutning lægger i at mig og forstanderen sad og råbte af hihannen i dag han sad fandme og kaldte mig alle mulige ting,jeg er fandme glad for at jeg røg så meget i går sp jeg er afslappet i dag ellers havde jeg fandme knallet ham en med mit knojern

(fuck brande højskole)

alle sammen i er velkommen til at kontakte om hvordan den skole her (terror resime)(højskole hænger sammen ,hvis nogle af kender nogle som overjever at starte på "brande højskole"

Dedikeret medlem

den svin til forstander skal fandme ikke tro han kan pisse folk op og ned af rykken bare fordi han har en stilling som forstander.fuck ham mand
fjolset kender slet ikke noget til regler ud og dem han selv har bestemt på den her højskolen.der er fandme nok til jeg kan ramme dem på.

tro mig

køkknet sejler i døde dyr (køkken personalet undskylkder dem med at sådan er det når det er forår)
brandsikker heden er li en russik fiske kutter. hvis man skal åbne et brand skab
for at få fat på brand slangen så skal man bruge et bærk jern.og brand alamen ringer en gang i mellem.det system virker heller ikke.eleverne er fuld stendig lige glad når alamen hyler fordi det gøre den bare en gang i mellem.

en anden gang hvor der kom vejleder fra alle kommuner.fik vi af vide lige prasis hvad vi skulle sige nåår de om og så de forskælige fag.
fks. at vi havde været ude at se ting andre steder. (det har vi ikke) men ingen sagde det modsatte da læren stod og kigget på eleverne med "onde øjne"

den skole er er være en tvin og desligne

Medlem

Geografisk sted: København
hehe Smid svinerne på bålet og brænd lortet ned.

In our memories

Geografisk sted: Periferien af Århus
Gå til Ekstra bladet [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

Medlem
Brugeravatar

ja det vil jeg også mene... eller hva med Se og Hør eller B.T. de plejer at være gode til at overdrive...

Dedikeret medlem

tjah så røg jeg ud.måske fordi "svinet" til forstanderen har set denne "post" eller også har min vejleder ringet til dem for de var de førdste jeg ringet og sagde at jeg stoppet efter den 2 urinprøve. ellers nu her vil jeg tage en ny urin prøve og så få en andens urin med.og når jeg så for svar på den,så vil jeg tage et kopi og så vil jeg sende det til bestyrelsen sammen med et (giga klage brev over forstanderen)

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 6 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]