Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 19 jun 2025 00:38

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 9 indlæg ] 
Forfatter besked
Medlem

Tjaah såvidt jeg kunne læse mig til var det fordi festen skulle have været lukket for længe siden, og det var der åbenbart nogle af arrengørene der glemte :o)

Men ack mere ved jeg ikke, da jeg ikke selv var tilstede...

Dedikeret medlem

Hvorfor fandt i ikke et andet sted at feste?

Medlem

Jeg var selv til festen og har en noget anden mening end den mange røde "populister" har! Festen havde lov til at køre til klokken otte(det var en af mine meget gode venner der arrangerede den). Klokken otte blev de pænt bedt om at lukke den af politiet. Fair nok, det kan jeg ikke se noget galt i. En aftale er en aftale. De cuttede musikken og gik igang med at fjerne udstyret. Der var så nogle forbandede fæhoveder der ikke kunne rumme at det var slut og ABSOLUT skulle gøre oprør mod et eller andet. Ergo fik politet flasker i nakken. Det er sgu noget svineri af karat. Jeg forstår udemærket at politiet henter forstærkninger i en sådan situation. Det er jo derfor de er der! Jeg synes politet klarede det flot! Jeg kan tilgengæld ikke klare de der "flaske-kaste-hoveder-vi-hader-politiet-de-er-dumm"...

Fed fest BTW!

MVH
Bandil

Medlem

Geografisk sted: RØDOVRE
det er sgu for maget når man ikke engang kan holde en fest inde i fælledparken uden at også det skal ødelægges...jeg troede at politiet havde nok at gøre med at skrive raporter på alle dem der mødte op for at støtte fri hash..he he...og så med den latterlige forklaring at dyrene i fælledparken skulle have ro..det er da for lamt...""kan i huske benjamin"" [img]images/smiles/icon_mad.gif[/img]

Det er skod når folk går amok på de små blå, de gør bare deres job. Det er også surt at de lukker fester men sådan er det bare.

MVH
Piercer

Medlem

Politiet gør hvad de får besked på, og jeg ville nødigt bo i et samfund uden.

Hvis man mener lovende er urigtige er det folketinget man skal henvende sig til. Det er en borgerret at komme i tale.

Det er jo direkte latterligt at policen udsættes for meningsløse angreb, bare fordi de gør hvad de skal.
Jeg overfalder sgu da heller ikke skraldemanden hvis han tager en pose der ikke er helt fuld, vel! Eller losser postmanden i skridtet hvis han kommer lidt for sent med brevene..

Faktisk mener jeg, at der skal være plads til ALLE i et moderne internationalt samfund - både de socialt belastede, autonome, anarkister pop-tøser, haveejere, handicappede og betjente.... Ja selv Pia Kjærsgaard.
Det er jo netop det, det hele i virkeligheden drejer sig om.
Men måske er vi som mennesker bare ikke udviklede nok til at kunne udøve tolerance og leve i en form for dybere meningsfyldt harmoni?

Men det hører vist under et andet topic.

/para

Medlem

Geografisk sted: KBH N, dk
"Panser-svin,panser-svin...vi glemmer aldrig Benjamin".
FED & FRED

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Kbh
Jeg vil bare lige sige, jeg var til festen omkring kl 20:45 til ca 21:00... Og der kørte musikken fint nok... Og ifølge politiet, så opstod optøjerne lidt efter kl 21:00. Lige efter min kæreste og jeg var gået...
Men så ser vi i fjernsynet, en eller anden fyr fortælle om hvordan hans dame, var blevet lagt i benlås, plus hun havde brækket armen. (Politiet havde brækket hendes arm for langt om på ryggen)
Og en betjent blevet spurgt om de ikke gik lide hårdt nok til den... Og han udtaler: "Hvor der handles, der spildes" Hvad er det for noget at sige spørger jeg bare om... Der blev udtalt af vidner, politiet nærmest opfordrede til vold... De piskede en stemning op...

Men jeg vil også lige hurtigt skynde mig at sige, jeg nødigt ville leve i et samfund uden politi...:) Jeg er glad for at de er her... Men hvis det går ud over uskyldige folk, syntes jeg de skal høre for det...

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
I har vist fået noget galt i halsen... efter en heftig diskussion med arrangøren igår, fandt jeg ud af at noget løb helt over gevind... den stakkels mand fik en tåregaspatron i ho'det (ja, av) og mistede for en del kilo udstyr... Jeg er bare skuffet over at techno først bliver kædet sammen med urimeligt stofmisbrug, og nu også vold...

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 9 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]