Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 23 jun 2025 18:17

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 29 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
Medlem

Geografisk sted: København
Internettet burde forbydes...

jeg for alt for mange gode ider af at side og surfe rundt og læse...

Man skal lige vide jeg lige er blevet færdig uddanet som IT-supporter og der var engang jeg var helt vild med computere.

Men nu har jeg en helt andet syn på tingene.
Jeg gider ikke computere mere de stressende, men okay at more sig på...

Men nu vil jeg fandme være anlægs gartner og dyrke kampsport i fritiden så jeg kan få ro i min sjæl i den her stress fyldt verden vi lever i.. Jeg mener det fuldstændigt fucked. De fleste de griner af mig når jeg siger jeg vil være anlægs gartner nu, men helt ærligt planter er mere spændene en computere og jeg elsker generalt naturen så nu vil jeg sku se om det noget for mig. Og noget meditation og noget fysisk udfordring i form af kampsport til at holde min hjerne skarp.. And no more drugs and i quit smoking.

Det jo absurd.

Dedikeret medlem

Geografisk sted: dfdf
ja smid din pc'er af hælvedes til og køb dig en amiga.så skal du nok få interressen tilbage igen.

mvh rolf

[img]images/smiles/icon_smile.gif[/img] fed ide vis du kan føre den ude i dit live...

[ 03 Maj 2001: Besked ændret af: trold ]

Dedikeret medlem

Geografisk sted: nordjylland
Damn!

Så sent som idag da jeg kørte på arbejde tænkte jeg PRÆCIS det samme, næsten [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img]

Ihvertfald det der med at blive gartner og droppe PC'erne.

MTV
Mads Jensen

PS! Fedt blad

In our memories

Geografisk sted: Periferien af Århus
Ej hvor mega griner.

Enganf var jeg også mega glad for computere (computer nørd *LoL*), mistede dog lidt af interessen for en 3 år siden, fandt så ud af at jeg ville være mediegrafiker, He he det blev sku ikke til så meget..

Og nu er jeg igang med en uddanennelse som væksthusgartner [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

Noget mere hyggeligt end at sidde foran en pc og bunde den ene cola efter den anden... [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

Droppe stofferne, det mest latterlige jeg har hørt, de har ikke skyld i noget, det er personen der bruger dem forkert der er skyld i noget..........BASTA

WINNERS DONT ABUSE DRUGS

we just use'em

Medlem

Jaja - only users lose drugs...

Medlem

Jaja Ego, folk når langt med den folosofi, men det finder du nok selv ud af på et tidspunkt.

Jeg kan ellers følge jeres tanker 100%. Indenfor de sidste par måneder har jeg virkelig gået og spekuleret over om det er det hele værd.. altså med arbejde og uddannelse osv. Jeg har nu konkluderet, at mit fremtidige liv ikke skal være stresset - penge er rare, men absolut ikke alt.

Skab jer en rar tilværerelse med et indhold af sand værdi - venner, familie og tid til at gøre de ting der er sjove og som man får det godt af.

Når jeg engang nærmer mig den tredje alder kunne jeg da godt forestille mig at gå og pusle i et kaktusgartneri... [img]images/smiles/icon_rolleyes.gif[/img]

Livet og tilværelsen i et samfund er absurd og fuld af selvmodsigelser, jeg mener ikke man skal melde sig ud af samfundet, bare finde sin egen rytme, uafhængig af krav og forventninger osv.

/para

[ 04 Maj 2001: Besked ændret af: para ]

Medlem

Geografisk sted: I det mørke jylland...
Tænk lige på at de næste 30-40år skal vi på arbejde i næsten alle hverdage før vi kan gå på efterløg eller pension... og hvor fedt er det at lave det samme de næste 30-40år??
det var lige noget jeg sad og tænkte over forleden dag...

Medlem

Geografisk sted: RØDOVRE
det kan godt være at denne her post ikke lige hører til her men hved i hvad jeg tænkte på. [img]images/smiles/icon_confused.gif[/img]..... ville syntes at det var ok hvis jeres børn tog stoffer..det kan godt være at jeg er totalt dobbelt moralsk nu men jeg ville ikke have det..tror jeg [img]images/smiles/icon_confused.gif[/img] ..nej det ville jeg sgu ikke [img]images/smiles/icon_rolleyes.gif[/img] er der nogen der kan følge mig eller er det bare mig der er fuckt..he he nu kommer der sikker 1000000 poster om at jeg er totalt fuckt....he he det kunne ligne ligne jer ku det [img]images/smiles/icon_razz.gif[/img]

Medlem

Geografisk sted: Sønderjylland
Jeg kan sku godt følge dig et langt stykke hen af vejen, man skal jo være naiv hvis man tror der ikke er risici forbundet med at eksperimentere (Og jeg er sikkert heller ikke den eneste der har venner der er kommet for langt ud).
Jeg har også tænkt at det måske var dobbeltmoralsk at jeg kan sidde og nyde en fed, og så samtidig være i tvivl om hvad jeg ville tænke hvis jeg havde børn og de gjorde det samme, ikke fordi jeg bekymrer mig så meget om fed, men mere fordi der tit er andre stoffer indblandet, p.g.a hash's ulovlige status, især hos de helt unge (Jeg tror at de fleste af os der er over 20 efterhånden har fundet ud af hvad vi kan lide og ikke kan lide, men der var jo lidt mere fart over feltet da man var yngre ikk ? [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

Dedikeret medlem

Geografisk sted: aarhus. (fra djurs)
da jeg var 16 og blev busted med lidt lsd spurgte min far om hvordan det var for mig at tage, det var lidt skørt at svarre på, og for et par år sidden spurgte hvad det var for nogle planter jeg gik os syslede med, så fortalte jeg ham om dem, oxo kom han og gav mig et gammelt lsd trip som han havde haft fra 60`erne,en anden dag gav han mig oxo nogle svampe han havde plukket en gang, det er fedt nok det giver mig et naturligt forhold til tingende, og græs kan det oxo blive til, men han er oxo gammel hippie,

mvh. doeneg

Medlem

Jeg vil sku heller være med mine børn end imod dem, heller man ved, end man ikke ved.

[ 08 Maj 2001: Besked ændret af: Salvia ]

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: 2750
Jeg kan klart anbefale dig at begynde til kampsport. Jeg føler virkelig det har givet mig ro i sjælen. Det er virkelig afstresssende og godt for sjælen, man kommer i god form og man lærer at forsvare sig selv. Jeg har selv gået til karate en del år, og kan varmt anbefale kampsport.

Jeg kan dog SLET ikke følge dig i det der gartner flip. Det er jo for tumber. Alene det at du har klaret dig igennem en IT-supporter uddannelse burde vise at du er lavet til andet end idiot job. Jeg mener man skal finde et job der passer til ens intelligens, Og det er fandme et idiot job at være gartner, planter er sku alt for simple, prøv at forestille dig hvor røv sygt det skulle være at passe planter et helt liv. De skal jo bare vandes og gødes engang imellem. Hvis det er din store interesse kan du jo bare købe dig et drivhus, og bruge noget af din fritid der. Det ville jeg respektere.

Prøv at se om kampsport ikke giver dig den afstressning og ro i sjælen du har brug for. Det har kampsport ihverfald gjort for mig

Venlig hilsen
Fråder

Dedikeret medlem

Geografisk sted: nordjylland
<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote
Citat:
Jeg kan dog SLET ikke følge dig i det der gartner flip. Det er jo for tumber.

EH ?! Jeg synes måske du er lidt lam at høre på [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

(Den udtalelse er fuldstændig lam, men hvad fanden...)

MTV
Mads Jensen

PS! Fedt blad

Medlem

Damn jeg gad godt lige se dig blive væksthus gartner, først og fremst kan jeg tydeligt se du ved intet om planter. Ser du mit problem er computere de døde du kan gøre meget med dem men jeg for ikke det samme ud af det som hvis jeg arbejdede med en levende ting, nu vil jeg prøve noget nyt jeg har siddet foran en computer siden jeg var 8 og klappet på tasterne og sparket til min comp fordi den ikke fatter hvad jeg vil.

Planter er mere advanceret en computere nogensinde bliver de næste 10år..

Tag lige at læse lidt på sagerne før du udtaler dig.

Medlem

CEMENT!

Medlem

Geografisk sted: RØDOVRE
selvfølgelig er der forskæl på om mine børn kom hjem med røde øjne og sahara eller om de kom hjem og var totalt ude og flyve på et eller andet frimærke..og der er vel også noget med alder jeg hved for mig selv at man ikke får særlig meget ud af skolen hvis man ryger hvert frikvater..men helt klart jeg ville ikke sige fyyy haaa det må du ikke men oplyse om hvad der sker hvis man tager stoffer og ville nok råde dem til at holde lav profil og drikke nogle øl og noget sprudt,intil de var voksne nok til at vide hvad de gør....for klart hvis man bare flipper helt ud og råber og skriger,sover de bare hos en kamarat næste gang og så har man slet ikke kontrol over hvad de laver [img]images/smiles/icon_rolleyes.gif[/img]

In our memories

Geografisk sted: Periferien af Århus
/Analog

det har du helt ret i.... hvis min far bare ville fatte at jeg ryger mig skæv (ligesom hans brødre *LoL*), så ville jeg nok være noget mere venlig overfor ham istedet for at synes han er en spade [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

Dedikeret medlem

Geografisk sted: Wild Wild Westjylland
Jeg vågnede også op en morgen og kom ud til min mor og far som stod med et underlig udtryk i hovedet og spurgte hvorfor jeg havde købt LSD!
Jeg gav dem en forklaring
(at jeg ville prøve forskellige ting for at udvide min horisont) og jeg fik sq også mærket, som de have nuppet =)
De ved også at jeg har taget svampe nogle gange, og at mine venner ryger overdrevet meget hjemme hos mig =)

Så jeg ville nok ikke have det store imod at mine børn gjorde det, selvfølgelig som i alle har nævnt, så ville jeg have noget imod at de gjorde det for tit og hvis de lod det gå udover deres skole/job/venner/familie ville jeg nok tage en alvorlig snak med dem.

Men fed i weekenden kan jeg ikke have ondt i røven af, men alt kan jo brede sig til hverdagen [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 29 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]