Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 23 jul 2025 12:41

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 37 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
 Titel: Sommerferie
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: NørrebronX
Hey Psy.

Nogen gutter og jeg har planer om en druk ferie, men er i tvilv om hvor det skal være. Vi har opstilt nogen kriterier:

1. Der skal være godt vejr/varmt.
2. Godt natteliv (smukke hunkøn er altid et plus :-D).
3. Generalt billigt.
4. Vi gider ikke Tyskland eller Skandinavien.

Vi havde forestillet os øst europa f.eks Prag da der er billigt og godt vejr, men kender ikke nattelivet. Hvis det kunne lade sig gøre, kunne det være nice at ramme en festival eller lignende. Datoen er ikke fast sat i nu, men det bliver nok omkring august.

Kan i anbefale nogen stedet?

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: up yours
bulgarien. ung rejs. stive teenagere i stride strømme. det skulle nok være noget for en sømand. hvis i er heldige bliver i også voldtaget i røven og bestjålet.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: .....
London! - her er må i så nok gå på kompromis med vejret=)

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: lidt nord for regnbuen og så bare forbi møllen (der hvor det altid sner)
Prag er the shit :D .. syntes jeg ihvertfald. Der er sq pænt gang i nattelivet + det jo er dejligt billigt.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Danmark
Jeg kan anbefale Madrid (Ryan Air flyver derned billigt) eller Lissabon... Hvis i har god tid kan i jo se lidt mere på de respektive lande. Barcelona er også en fin by at gå på druk i, men Madrid er altså ret meget federe generelt.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: NRBX
Ja barcelona og lissabon kan jeg også kun anbefale. Et plus med portogal, er at det er mega nemt at finde noget god røg, hvis man lige bevæger sig væk fra de store pladser. Også er politiet også ret afslappet omrking det, mener du må ha op til fem gram til eget forbrug på dig. Dog fik jeg det afvide af portogiser, men hæng mig ikke op på det.

Hvis I tager til Lissabon, så kan jeg anbefale området Bairro Alto, der er mange sjove og skøre bare, natklubber og buttiker. Og god stemning. Desuden er området fyldt med street art, og biler har ingen adgang.

MEGATRON

Sunny Beach er godt hvis i er til ekstremdruk og hor med søde svenske piger. Alle rygter om røveri, overfald, osv. skal i ikke bekymre jer om, de eneste slåskampe jeg så dernede sidste sommer var dem danskere startede, og tror egentlig at der sker mere ballade på en aften i kbh eller odense end der gør på 4 uger i SB.

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: København N
HopIFjordeN skrev:

Er der ikke forholdsvis dyrt i London?!

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Fandens Ferieparadis...
Lesbos

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Island of Wak-Wak
Lesbos er ikke ligefrem party. Men meget hyggelig ø.

Hvis det skal være billigt skal du ud af EU. Oghvis tøserne skal være til samme pris så find et øst land lige uden for eu grænsen.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: .....
Chiller-Dog skrev:
HopIFjordeN skrev:

Jo, men nattelivet rocker!!! Hvis man er til den britiske elektroniske scene mm!!

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Aarhus
HopIFjordeN skrev:
Chiller-Dog skrev:
HopIFjordeN skrev:

Jo, men nattelivet rocker!!! Hvis man er til den britiske elektroniske scene mm!!

Årh, Dubstep FTW!!! Har ikke været i London siden jeg var lille, men har virkelig lyst til at opleve undergrunden i byen på et tidspunkt. Der findes jo også relativt billige flybilletter i øjeblikket, så vidt jeg er informeret.

On-Topic: Yeah, tag Østpå. Eksempelvis Letland ville ihvertfald opfylde kriterie 2, 3 og 4. Deres øl er latterligt billigt, og det kommer for det meste i 3 og 5 liters flasker/dunke :D Nattelivet er bestemt heller ikke at kimse ad, og i får generelt meget for pengene.

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: up yours
HopIFjordeN skrev:
Chiller-Dog skrev:
HopIFjordeN skrev:

nej nu ved jeg det! hvis man skal kombinere noget elektronisk musik og strandfest, så skal man sgu tage til Sonar festivallen i Barcelona. det er godt nok sådan noget brilletechno de spiller. eller tag til goa i indien.

Medlem
Brugeravatar

kan varmt anbefale Spanien (Malaga området).
er selv flyttet herned for 3 måneder siden. der er i hvert fald det du efterspørger

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: NørrebronX
Tak for de mange bud, vi har dog kun fået enkelte nye idér.
Vi gider simpelthen ikke ung rejs, da hele konceptet er til at lukke op og skide i.
London og spanien bliver nok en anelse dyrt og især london er for trivielt, til gengæld var Letland måske en mulighed, vi har dog en fordom om at vejret stinker?
Vi er blevet bekræftet i at Prag er en pragtfuld by, men kunne godt tænke os at få konkrete eksempler på nattelivet og så er vi selvfølgelig stadig åbne for nye idér?

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: lidt nord for regnbuen og så bare forbi møllen (der hvor det altid sner)
Alt Ædende Ateist skrev:
Vi er blevet bekræftet i at Prag er en pragtfuld by, men kunne godt tænke os at få konkrete eksempler på nattelivet og så er vi selvfølgelig stadig åbne for nye idér?

Det skal i sq ikke være bange for ;) der er sq godt gang i nattelivet. Der er jo tonsvis af mega fede barer ( husk at besøge nogle af de super nice stripbarer) + de jo har det der 5 etages europas største diskotek, hvor der bliver spillet techno/trance øverst (så vidt jeg husker)...Og der er altid tonsvis af mennersker. En anden factor er jo der er pænt billigt i prag, selvom det selvfølgelig er lidt tourist præget. Husk at checke det sorte marked ^^

Medlem
Brugeravatar

Brasilien!
Google Canoa Quebrada.. Paradise on earth.
Genialt vejr, lille hyggelig by, møgfedt natteliv, billigt sprut/grønt og genial stemning over det hele.
Tjek især Freedom Bar, det er en strandbar som kører reggae temaet fuldt ud, dag og nat .. Over det hele sidder der rastafari's og hilser på dig. Der er næsten ingen turisme og de indfødte er ekstremt flinke.
Der ligger endda et dansk hotel i den lille flække midt ude i ørkenen/klitterne som helt klart kan anbefales.

Senest rettet af Bøøøhmand 07 feb 2009 20:51, rettet i alt 1 gang.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Farveladeland
Shperma skrev:
Brasillien!
Google Canoa Quebrada.. Paradise on earth.
Genialt vejr, lille hyggelig by, møgfedt natteliv, billigt sprut/grønt og genial stemning over det hele.
Tjek især Freedom Bar, det er en strandbar som kører reggae temaet fuldt ud, dag og nat .. Over det hele sidder der rastafari's og hilser på dig. Der er næsten ingen turisme og de indfødte er ekstremt flinke.
Der ligger endda et dansk hotel i den lille flække midt ude i ørkenen/klitterne som helt klart kan anbefales.

Det lyder da for chilleren! 8)
Det er lige hvad gutterne og jeg har brug for til sommer! :rocking:

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: København N
Nogen der har erfaring med Amsterdam som ferie sted? Jeg kunne forestille mig der er meget gang i byen med coffeshops, mdma og andre sjove ting.

Men er der dyrt at leve og feste nede i Holland?

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: ved havnen
Chiller-Dog skrev:
Nogen der har erfaring med Amsterdam som ferie sted? Jeg kunne forestille mig der er meget gang i byen med coffeshops, mdma og andre sjove ting.

Men er der dyrt at leve og feste nede i Holland?

Har tit tænkt over selv at tage til amsterdam, det er dog udelukkende pga Coffeshopsene, men jo jeg vil tro der er godt gang i gaden der nede ;) tjald og sådan er vidst ikke meget dyre vidst heller´ikke meget billigere vidst bare en noget bedre kvali til samme pris som i Dk, så jeg ihvertfald på et menukort fra en coffeshop jeg engang fandt på google, ved ikke om man stadig kan finde dem der, men hvis man kan så kan du gå på google, og søge på menukort coffeshops og trykke billeder har forresten tit fundet nogle billige rejser der ned ved hjælp af internettet og et par søgninger :peace:

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 37 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]