Dette er et lidt ego-sentreret topic- sorry men må altså lige ud med det- og jeg har ingen andre steder rigtig at skrive det... syndtes jeg..
Jeg har længe haft en indre vrede jeg ikke ved hvor kommer fra ( og jo det gør jeg så lidt faktisk ), og den har jeg haft lige siden 12- 13 års alderen... (siger min mor) når man spørg hende siger hun ( jamen "lizzard" han har altid været vred - lige siden han var helt lille )
Jeg har gået til hypnoterapeut, psykolog, TFT-behandling, og indtet har hjulpet mig... på en måde ved jeg godt hvad jeg er gal over.. og på en måde gør jeg ikke.. jeg har været herinde på psychedelia i godt og vel et år nu tror jeg, og jeg har aldrig rigtig turte at snakke om ting som dette her - netop fordi jeg har været bange for folk skulle bruge det imod mig..
Første gang jeg husker jeg blev rigtig gal var min første rigtig forelskelse som 13 åri.. jeg kom sammen med en pige i 1 år.. min allerførste rigtige kæreste.. hun blev senere taget fra mig af en anden fyr.. Der startede mit første had så vidt jeg husker.. som 14 årig blev jeg igen smask forelsket- men hurtigt fandte jeg ud af hun kneppede til højre og venstre..
så havde jeg et par kærester osv igennem tiden -og det gik bedre, dog mistænkte jeg alle mine kærester for at være mig utro og drev dem derved til vandvid til sidst.. forståligt nok .. jeg havde nok gjort det samme hvis jeg var dem- altså skredet...
Så blev jeg 19 år.. faktisk sidste år da jeg oprettede profilen.. der blev jeg mere forelsket end nogensinde.. og den pige gjorde så forfærdelige ting- jeg har slet ikke lyst til at snakke om det.. jeg ka kun sige så meget at jeg røg ind forbi O ringen i vordingborg pga det... ( jeg gik amok )
Det lider jeg stadig af den dag idag.. jeg er ked af det vær evig eneste dag- og jeg hader alt.. stort set alt..
Undtagen når jeg er påvirket.. ja jeg indrømmer det.. jeg flygter

Jeg blir sku nød til det for at holde det her forpulet liv ud.. jeg har altid været gal og vil altid være det-
Jeg tør aldrig at håbe på noget igen i mit liv- for jeg er så bange for at blive skuffet...
Men den vrede der.. jeg har aldrig prøvet noget lignene.. jeg blir så gal nogengange at jeg blir dårlig.. både fysisk og psykisk.. og sommetider blir jeg et direkte ubehageligt menneske at være sammen med ...
Jeg får af vide af min mor at jeg har psykopatiske træk.. at jeg kan være så kold over for andre..
Den vrede kan ikke beskrives- det føles som at få stød i hjernen -
Det lyder vildt men sådan føles det faktisk- små vilde ryk inde i hovedet -der går ned igennem mine kæbemuskler så jeg spænder dem- og videre ned i mine arme og ud i min rygrad- helt ned til mine hæle.. det spænder.. det kilder på en ubehagelig måde imens det står på- får ondt i maven- ( sommerfulge med razor-vinger ) ryster, sveder, osv.. og folk siger mit blik blir fjernt.. lige inden vreden kommer har folk sagt mine pupiler blir helt store- og når det kommer blir de bitte bitte små- og så begynder vreden- og så begynder jeg at stire ondt på folk- spænde i kroppen.. " deamon inside "
Det skal lige siges- at vær gang jeg er smaskforeslket har jeg ofret alt- og ville gøre alt.. selføgelig ikke været en røvslikker- men jeg har ville ofre alt for den pige..
og nu er det som om at jeg har fundet ud af - at selv om jeg gir alt hvad jeg har i mig- og gør det så godt jeg overhoved kan er det bare ikke godt nok.. som om man bare ikke er go nok uanset hvad fanden man gør...
jeg har stoppet med hashen - flere gange kun pga en pige sagde jeg skulle-
Så nogle gange blir jeg nød til at gøre syge ting for at komme ud med den vrede, endten køre voldsomt stærkt i et eller andet køretøj -eller få et adrenalin kick og male graffiti.. det er det eneste der hjælper mig til at afreagere i få timer..
Det føles forfærdeligt at skulle fjerne sin vrede på den måde- og andre gange er der perioder hvor indtet hjælper og hvor jeg endten bare er ked og indelukket - eller også er jeg er gal og reagere meget impulsivt..
Har i nogle sinde haft vrede problemer som ingen psykologer osv har ku fjerne, hvor i simpelthend har måtte gøre det selv.. på en eller anden måde ?
og nej.. taler ikke om at ryge en bønde - for det skyder man sig selv i foden af i sidste ende- jeg taler om en måde at afreagere på .. eller andet i den stil ?
jeg vil ud med min vrede- men jeg vil ikke lade det gå ud over uskyldige mennesker mere - så som at køre stærkt og risikere at slå dem ihjel