Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 24 jul 2025 02:47

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 24 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
 Titel: Flæk?
Medlem
Brugeravatar

Halløj.

Nogle jeg kender er begyndt at få noget kokain til 1000kr./gr.. Det blir kaldt flæk, tilsyneladende. Jeg prøvede selv ekstremt lidt af det på et tidspunkt, og ja, det virkede fanme som en almindelig streg kokain, ret overraskende, for der var satme ikk meget! Og en af mine venner fik en streg af almindelig størrelse, som slog ham helt ud og han ku slet ikke tygge det fordi det var så aggressivt.

Det som der undrer mig er: en af de gutter her fortæller at han har prøvet at sidde og være stærkt påvirket i 3 timer på en enkel streg, som der nok var en anelse for stor. Men så vidt jeg ved så snakker vi om 20-60 minutters virkning med kokain, uanset hvor meget din tud suger til sig på en gang?! Og du blir ikke mere blæst af at tage mere på samme tid som sådan, altså der er et max for hvad ens rus kommer op på her?!
Jeg er ikke en specielt rutineret coke-inslufator, så correct me if I'm wrong :)
Men, tager jeg fejl? Andre der kender til dette 'flæk'? Er der andet i end coke hvis det i et heftigt tilfælde varer i 3 timer? Eller?

Titel: Re: Flæk?
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Denmark
Kokain er sgu nok ikke det hele hvis han har siddet blæst på en god streg i 3 timer,
det lyder helt forrykt, 1 time ku jeg måske forholde mig til.
flæk, hørt vidt omkring (det sku hentyde til en god kvali), .slang, men er bar egenlig som alt andet; den gode , coke er nok de 2 flest mennesker kender.

Senest rettet af CubaKrigeren 16 jun 2009 19:28, rettet i alt 1 gang.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Fuldtidsforvirret på fyn
Har aldrig hørt om det før ..
Kunne det tænkes at det var coke blandet med amfetamin, eller andet opkvikkende stimulans, som har forlænget rusen?
Du kunne prøve at købe en test, og tjekke dit coke der for renhed ..

Medlem
Brugeravatar

Tja, uanset hvad så virker det satme... Vil ihvertfald hellere bruge 1000kr på noget som virker ordentligt, istedet for 500 for noget halvpjattet gøjl. Så varer et gram jo også lige lidt længere tid :)

Men blev bare nysgerrig og ville vide om der var nogen grund til de 3 timer.... For selv mærkede jeg kun noget i 45 minutter højst, men der var så heller ikke så meget. Man kan jo aldrig vide om de tager røven på en ved at blande et eller andet tilfældigt syntetisk i, som Bl0dpump siger.

Flæk er slang for godt? Jeg må være blevet gammel :)

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Puttegøj skrev:
Tja, uanset hvad så virker det satme... Vil ihvertfald hellere bruge 1000kr på noget som virker ordentligt, istedet for 500 for noget halvpjattet gøjl. Så varer et gram jo også lige lidt længere tid :)

Men blev bare nysgerrig og ville vide om der var nogen grund til de 3 timer.... For selv mærkede jeg kun noget i 45 minutter højst, men der var så heller ikke så meget. Man kan jo aldrig vide om de tager røven på en ved at blande et eller andet tilfældigt syntetisk i, som Bl0dpump siger.

Flæk er slang for godt? Jeg må være blevet gammel :)

Helt klart, hellere noget dyrre som virker end noget billigt som er lige til skraldespanden! :wink:
Jeg skal ikke kunne sige det, men det lyder da sansynligt. For 3 timer for en streg, virker helt vildt i mine øjne. Kender du din pusher godt? Tag en lille snak med ham om hvad det er for noget :P

Medlem
Brugeravatar

Tjaaa.... Ved ikke hva der sku være i :) han omtaler det selv som coke, og han er RET rutineret til coke kan man sige.
Kender ham ikke suuuper godt, men arbejder med ham næsten hver dag da han er en af mine ansatte hehe.
Så måske var det bare lige det han havde der der var lidt mærkeligt... who knows.... Det funger ihvertfald ret godt :)

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: .....
Er ret sikker på, at det ikke hedder flæk men FLAKE...=)

Medlem
Brugeravatar

Hehe, hva ved jeg.... Han har ikke stavet det for mig :)

Insane psychedelia user!

Kunne det måske være Fleph? Altså dårlig slang for Flephedrone, dvs 4-Fluoromethcathinone.

Medlem
Brugeravatar

Nah, det var noget der ender på k.... :)

Men virker det da som coke?

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Et værtshus, nær ved gammel strand
han skriver jo det virker som coke.
var det ikke Zarahustra der fortalte om nye uendeligt stærke coke analoger der sikkert ville vælte RC markedet?

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: NørrebronX
Nej det var dex: http://www.psychedelia.dk/forum/viewto ... &sk=t&sd=a

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Et værtshus, nær ved gammel strand
Alt Ædende Ateist skrev:

ja men det var ikke lige det jeg hentyede til.
i Dex's version skal man have høje doser.
det jeg husker var en der snakkede om at de havde lavet analoger til coke der egentlig var det samme men kunne komme op på 800 gange potensen.

det kunne også være der bare for en gangs skyld var nogen der havde fået fat i en skovlfuld un-cut :roll:

EDIT: jeg fandt sku indlægget.
det var Minimal

Minimal skrev:
Det er så mere 3-5 gange så stærkt, ikke 50.

Men overvej lige, at der findes et hav af kokain-analoger, nogle er helt op til 800 gange mere potente end kokain og har større effekt på centralnervesystemet, samt nogle har mere optimale indflydelser mellem dopamin, serotonin or noradrenalin, således at der findes nogle former for "kokain", der er MEGET bedre, MEGET stærkere og MEGET mere vanedannende end det reneste kokain... hvor man ikke engang skal tage 1 mg af det for at få for meget. :P :P :P Og det er tre savlende smileyer.

Se fx http://en.wikipedia.org/wiki/2%CE%B2-Propanoyl-3%CE%B2-(2-naphthyl)-tropane

Der er faktisk et dansk firma inde omkring Storkøbenhavn vist, der har eneret i verden på at syntetisere et par stykker af dem.

men det er bare et skud i tågen.

Medlem
Brugeravatar

Syret :)

Men alle de analoger er jo til for at gøre coke billigere (hvis det nu kom frem), og det er måske ikke så godt ;) Hvis coke kostede det samme som amf ville der nok være en HEL del flere misbrugere.

Men ret vildt med 5-800 gange stærkere!! Måske lidt for heftigt hehe...

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: .....
Flake er et slang i USA: http://www.tagohio.com/cocaine.htm

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Francis Begbie skrev:
Alt Ædende Ateist skrev:

ja men det var ikke lige det jeg hentyede til.
i Dex's version skal man have høje doser.
det jeg husker var en der snakkede om at de havde lavet analoger til coke der egentlig var det samme men kunne komme op på 800 gange potensen.

det kunne også være der bare for en gangs skyld var nogen der havde fået fat i en skovlfuld un-cut :roll:

EDIT: jeg fandt sku indlægget.
det var Minimal

Minimal skrev:
Det er så mere 3-5 gange så stærkt, ikke 50.

Men overvej lige, at der findes et hav af kokain-analoger, nogle er helt op til 800 gange mere potente end kokain og har større effekt på centralnervesystemet, samt nogle har mere optimale indflydelser mellem dopamin, serotonin or noradrenalin, således at der findes nogle former for "kokain", der er MEGET bedre, MEGET stærkere og MEGET mere vanedannende end det reneste kokain... hvor man ikke engang skal tage 1 mg af det for at få for meget. :P :P :P Og det er tre savlende smileyer.

Se fx http://en.wikipedia.org/wiki/2%CE%B2-Propanoyl-3%CE%B2-(2-naphthyl)-tropane

Der er faktisk et dansk firma inde omkring Storkøbenhavn vist, der har eneret i verden på at syntetisere et par stykker af dem.

men det er bare et skud i tågen.

Hmmm .. Jeg husker den tråd du har hevet op i, som snak om meth. Det er nok bare mig som ikke har styr på noget lige nu ..

Medlem
Brugeravatar

Det lyder da nice, at det virker lækkert. Husk som sagt bare på at blandede stimulanser (lige som alle andre komboer) kan give uforudsigelige konsekvenser.

Medlem
Brugeravatar

Der menes med garanti ikke flake. "Flæk" er rimeligt common slang for stærk kokain her i københavn. og det coke jeg plejer at køber som værende "flæk" kan jeg fint mærke i 2-3 timer hvis jeg tog en steg på ca 80mg(hvilket jeg ikke kunne finde på da jeg det er for stærkt imo.)
70%+ FTW
Håber det hjalp lidt på forvirringen

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Farveladeland
Hvordan kan du sige at der med garanti ikke menes flake? Haha, det ligger da op til at han ikke lige har hørt at det udtales FLAKE og ikke FLÆK.

Jeg tror personligt at det hænger sådan her sammen:
En person tager en kæmpe bane kokain, personen her ved ingenting om narko, og han går derfor udfra = jo større streg, jo længere virkning.

Det kokainflake som nogle gange er tilgængeligt hos mig, skal man ikke have mere end 35-40 mg. af, så er man rigtigt godt kørende. (Så måske er det ikke helt så rent som ham din makker snakker om) ellers, er det bare ikke coke, men et RC af en eller andet art - Hold dig fra det..

Medlem

Min første gang på coke var jeg selv ramt i godt 3 timer men jeg fik også ALT for meget var pisse stiv og træt så jeg nuppede bare 2 store baner så var jeg godt knast.
Det lugtede og smagte som det kokain jeg sidenhen har prøvet så tror ikke det var et RC.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 24 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]