Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 24 jul 2025 10:00

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 61 indlæg ]  Gå til side 1, 2, 3, 4  Næste

Hvornår skal vi mødes? Første gang that is:)
Mandag d. 29. 13%  13%  [ 4 ]
Tirsdag d. 30. 16%  16%  [ 5 ]
Onsdag d. 1. 63%  63%  [ 20 ]
Torsdag d. 2. 9%  9%  [ 3 ]
Afgivne stemmer : 32
Forfatter besked
Junior medlem
Brugeravatar

Nej NU må det altså være tid til en Roskilde tråd!!

Er folk klar på at stikke hovederne sammen igen, og i givet fald hvornår? Det var super hyggeligt sidste år.
Hvem vil være at finde på festivalen?

Ellers god og chilled vind herfra. Vi ses på Roskilde :D

----

Vi mødes Onsdag kl 15 på vest-siden af broen. Be there or be square!!

----

Nu har jeg lavet en afstemning, så vi på god demokratisk vis kan udtrykke vores ønsker. Bare lige sådan overordnet set...

Senest rettet af Alcaeus Taktika 25 jun 2009 12:49, rettet i alt 2 gange.

Medlem

Jeg skal på Roskilde ! glæder mig efterhånden... har lige kigget programmet igennem og blev lidt sur da jeg så Deadmau5 og malk de koijn spiller samtidig... hva fande er det for noget ?

Men god idé med en Roskilde tråd

Insane psychedelia user!

10HI-F9Z skrev:
Jeg skal på Roskilde ! glæder mig efterhånden... har lige kigget programmet igennem og blev lidt sur da jeg så Deadmau5 og malk de koijn spiller samtidig... hva fande er det for noget ?

Men god idé med en Roskilde tråd

Ditto her.

Har dog ikke den store nedtur grundet sammenfaldet, mere det at Malk skal spille kl 2 om natten - hip-hop skal spilles i højt solskin!!

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: Lige rundt om hjørnet
Har for en gang skyld kunne få fri til RF (Har ikke været der siden 05) så jeg kommer ihvertfald... :cheers:

Det kunne være fedt at møde andre fra Psy.dk... :)

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Kbh
Glæder mig virkelig til roskilde! På søndag er der kun ÉN uge!!! Håber det bliver ligeså godt vejr som sidste år! :)

Jeg møder op hvis der skal være et mødested + tid for psy menneskerne! :D

Det skulle måske være på torsdagen kl 16? Så kunne vi sammen løbe ind på koncertområdet der kl. 17!! Kunne da være fedt :D

- Abraham Lincoln

Medlem

Jeg skal til også til Roskilde, for første gang endda så glæder mig simpelthen så utrolig meget.
Men må sige at jeg også er skuffet og MDK og Deadmauss spiller samtidig, kan slet ikke forstå hvordan man kan spille sådan to navne samtidig.

Har i ellers nogen gode råd til en Roskilde-virgin.. Noget der bare skal opleves??

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

-Tråden er sticky til efter Roskilde- :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D

Men god tur til alle

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Kbh
Rask skrev:

Har i ellers nogen gode råd til en Roskilde-virgin.. Noget der bare skal opleves??

Der er bare en speciel magi man skal opleve! 8)
Sammenholdet, friheden og det sociale i det!

Det er SÅ fedt! Roskilde er seriøst de bedste 8 dage på året! :P

Ps. en lille ting:

Lad være med at tage amf med

Altså jeg tager selv amf med, men når det er din første gang så burde du lade være! Bare et godt råd :P

- Abraham Lincoln

Dedikeret medlem

Geografisk sted: Danmark
Skal også på Roskilde for første gang. Kunne være hyggeligt at møde nogle folk herinde fra og ryge en joint :)

Medlem

Geografisk sted: Hillerød/København
Er også game, synes også at mødes torsdag lyder som en rimelig ide, men hvor? min erfaring siger mig at lige meget hvor godt man forklarer et mødested er der altid en del der ikke kan finde det. så noget med et flag og et utroligt tydeligt mødested?

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Vaikuntha
im oooon... det der med at mødes

Junior medlem
Brugeravatar

PsychelicPopartist skrev:
Er også game, synes også at mødes torsdag lyder som en rimelig ide, men hvor? min erfaring siger mig at lige meget hvor godt man forklarer et mødested er der altid en del der ikke kan finde det. så noget med et flag og et utroligt tydeligt mødested?

På vest-siden af broen, lige som tidligere? Der må folk da kunne slæbe sig hen til i deres koger *AHEM HOST HOST* For to år siden skulle jeg have været der, og jeg var så snotforvirret og påvirket at jeg aldrig rigtig nåede at komme derhen i tide... Stod og ventede i en halv time i min blæser på øst-siden af broen, fordi jeg fik byttet om på øst og vest :D

Men fedt at folk er klar på den. Det må være noget med et stort papskilt hvor der står "PSY" på, eller noget i den stil...

EDIT: I øvrigt stemmer jeg for at vi mødes inden musikken starter, f.eks. onsdag den 1. Der har man jo alligevel intet på programmet udover at hygge sig.

Medlem

Geografisk sted: Helt væk
Alcaeus Taktika skrev:
EDIT: I øvrigt stemmer jeg for at vi mødes inden musikken starter, f.eks. onsdag den 1. Der har man jo alligevel intet på programmet udover at hygge sig.

Jeg stemmer for at onsdag er en god dag at mødes på:)

Insane psychedelia user!

Geografisk sted: On a placid island of ignorance amidst the black seas of infinity
Jeg er at finde på festivallen igen i år. Hvor Helvede er godd gamle Halugenlampe når der skal gives gode hints til musikprogrammet for festivallen? :(

Mit hidtidige, noget overfladisk sammensatte program ser ud som nedenfor, men jeg skal have hørt mange af de navne jeg ikke kender endnu i den næste uges tid....

Der er lidt overlap nogen steder, men det er vist i forvejen en anelse optimistisk lagt...

Torsdag
18:00: Social Distortion (Ol' skool cow punk! Åndsvagt der er overlap med:)
18:30: Katzenjammer (Sjovt og energisk! minder mig om en pudsig blanding af Dixie Chicks og Kaizer's Orchestra.)
20:00: Rumpistol
23:00: Mew
00:30: Trentemøller (lyder umiddelbart som noget af et show han har tænkt sig at stille op med)

Fredag (Pyha, det bliver en travl dag...)
12:00: Gojira
13:00: Satyricon
17:00: Faith No More
19:00: Down - (men det bliver desværre kun lige starten FOR:)
19:30: Nick Cave & The Bad Seeds (Nicks koncert i Grinderman-inkarnationen sidste år var fed, men sammen med TBS falder det endnu mere i min smag)
21:00: The Mars Volta
22:00: Skambankt (Håber sgu jeg kan nå at se en god del af koncerten, selv om der sikkert er overlap med TMV)
01:00: Nine Inch Nails (Specielt denne koncert var årsagen til at jeg var nødt til at droppe det ellers meget fede arbejde jeg havde på festivallen i år, og punge ud for en billet istedet... Jeg ville have grædt mine røde øjne ud hvis jeg var nødt til at misse den på grund af en vagt. Det kan meget vel tænkes at være afskedsturneén for et af mine absolutte favoritbands.
02:00: Röyksopp
03:00: Analogik

Lørdag
12:30: Balstyrko
14:30: ...And You Will Know Us by the Trail of Dead (pompøs post-rock - ret catchy, synes jeg)
17:00: Elbow (...Kommer lidt an på om jeg er i humør til det. Lidt en omgang tuderock, men veludført.)
18:00: Den Sorte Skole
19:00: The Dodos
22:00: Slipknot
00:00: Fever Ray (synes faktisk Karin Dreijer Andersson's karakteristiske vokal gør sig endnu bedre i dette projekt end i The Knife)
02:00: Malk de Koijn
03:00: Dragontears (Fuldpsykedelisk dansk rock)

Søndag
13:00: Darkane (Hvis jeg nu lige skulle vågne i et halvondt humør)
14:00: Pete Doherty (Nåja, det er vel nok mest for lige at se narko-giraffen)
17:00: Eagles of Death Metal (Drengerøvsrock)
19:15: Madness (YAY, det tror jeg bliver skægt!)
20:45: Yeah Yeah Yeahs
22:00: Coldplay (Mest fordi der ikke lige ligger så meget andet på programmet der...)
00:00: Pharphar / Rub a Dub-crew

Mit program er måske lidt mainstream endnu, men jeg skal lige nå at dykke dybere i nogen af de navne jeg ikke kender så godt endnu. Så jeg får nogenlunde travlt. Jeg vil gerne se hvad nogen af jer andre har tænkt mht musikken so far?

Medlem

Hold da op ! du får da nok at se til !

Vil helst ikke planlægge for meget, så indtil videre ser min torsdag meget stille og rolig ud.
Rumpistol og Trentemøller er det eneste der rigtig trækker i mig, kunne også godt finde på at se volbeat men det lapper jo indover rumpistol.

Fredag bliver det: Down, oasis, Royksöpp og måske analogik.

Lørdag: Cancer Bats, Den Sorte skole, Lil Wayne (for et godt grin, og hvis jeg kan nå det!), klovner i kamp, slipknot og Deadmau5 hvilket jeg glæder mig til.

Søndag: Pede B, 2562 og coldplay........

Resten tager jeg som det kommer der skal nok ske en masse uventet.

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Sjælland
Jeg dukker også op derinde. Onsdag er den bedste dag for mig, for jeg skal arbejde torsdag nat, så der skal jeg ikke være alt for baske. Havde iøvrigt samme problem som Alcaeus Taktika sidste år. Tog dering, slog telt op, røg en fed og glemte alt om tid og sted og folk fra Psy der skulle hilses på.

Idag kan vi dø af at elske med hinanden
Så vi lever som vi gør. fordi vi ved vi' på spanden
Verden er for fuld af lort, til jeg kan sortere
Så jeg prøver bare på at få mit liv til at fungere

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Hej folkens,
Jeg satser også på lige at tage et smut forbi. Glæder mig til at sætte nogle ansigter på folk. :D
Håber alle herinde får en kanon festival i år.
Cheers,

Dedikeret medlem

Geografisk sted: Danmark
Skal arbejde onsdag, fredag og søndag, så torsdag passer bedst for mig.

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Roskilde bliver for overdrevet fedt - og vejrguderne er jo 100% med os i år!

DeadMau5 vs. Malk overlappet, er dog det ret forfærdeligt - det var de to acts jeg så mest frem til. Vræl. :/

Er der nogen, der ved om der kommer andre lignende house/techno acts (udover Trentemøller)? Der er en masse, virkelig sprødt elektronisk musik i loungen, men jeg har ikke kunnet få øje på andre DJs i samme tempo/stemning som DeadMau5 nok vil levere...

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: Lige rundt om hjørnet
Hvis vi skal mødes torsdag skal det næsten være ved 14-15 tiden, så man kan nå at "mødes" med folk inden Social Distortion starter... :rocking:

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 61 indlæg ]  Gå til side 1, 2, 3, 4  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]