Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 24 jul 2025 09:24

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 4 indlæg ] 
Forfatter besked
Medlem

Hey psychedelia!

Jeg skriver for at høre om ikke godt søgemaskinen kan blive ændret. Jeg kan se den er sat til at søge i tråde der er oprettet inden for udvalgte tids intervaller, så de ældste tråde ( dem der er flere år gamle ) ikke kommer frem når du søger.

Folk som opretter tråde ,om ting der allerede er diskuteret, kunne jeg forestille mig, hænge sammen med dette. Da de færeste gider at glo de utrolige mange sider igennem der er i de forskellige rum.

Det var bare en tanke der strejfede mig, da det jo ville være utrolig praktisk.

crUnk.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Island of Wak-Wak
Søgemaskinen får snarligst en overhaling. Problemet i længden er vores størrelse og vores hosting løsning. Med større/egen server kunne vi lave en meget meget mere effektiv søgemaskine sat til phpbb3, søg på sekunder og med daglige check af hver post og dens info. Lige nu vil jeg satse på at fjerne en masse gamle fuck forum ting fra den da de fylder alt for meget og sløver det hele ned. Indtil nu har de været gemt så vi kunne finde gamle tråde frem til brug i off-topic forummet, det virker nu overstået så de ryger forhåbenligt.

Mvh Mikkel

Flyttet til generelt

Medlem
Brugeravatar

Jeg kan anbefale at bruge google til at søge på psychedelia.

Dette gøres ved at indtaste "site:psychedelia.dk" i starten af din søgning på google.

f.eks.
"site:psychedelia.dk LSA ekstraktion"

Medlem

DoYouSpeakWak?? skrev:
Søgemaskinen får snarligst en overhaling. Problemet i længden er vores størrelse og vores hosting løsning. Med større/egen server kunne vi lave en meget meget mere effektiv søgemaskine sat til phpbb3, søg på sekunder og med daglige check af hver post og dens info. Lige nu vil jeg satse på at fjerne en masse gamle fuck forum ting fra den da de fylder alt for meget og sløver det hele ned. Indtil nu har de været gemt så vi kunne finde gamle tråde frem til brug i off-topic forummet, det virker nu overstået så de ryger forhåbenligt.

Mvh Mikkel

Flyttet til generelt

Nice arbejde, dejligt at høre der snarest kommer en overhaling :)

op: Tak for at flytte topic til generalt.

TobiOneKenobi skrev:
Jeg kan anbefale at bruge google til at søge på psychedelia.

Dette gøres ved at indtaste "site:psychedelia.dk" i starten af din søgning på google.

f.eks.
"site:psychedelia.dk LSA ekstraktion"

Genial løsning, da google jo netop kører alle dokumenter igennem deres database, og har utrolig lang levetid. :wink:

crUnk.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 4 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]