Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 18 jun 2025 17:17

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 11 indlæg ] 
Forfatter besked
nu når alt er bliver fornyde og de er da godt.hvad´så med et nyt kaktusforum :0)jeg tror da nok de skal blive fylt med tiden..et ide måske v.h trold [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

[ 24 Marts 2001: Besked ændret af: trold ]

Kaktus forum, hmm, tror lige du skal tage at kigge under visionære planter, det er vist der kakti hører hjemmer, er'ed ik, fordi hvis vi skal til at have et forum for hver stof der findes så vil jeg gerne have et E forum. BASTA KYLLING, heh heh, hvis der er noget vi kan li´ bok bok så er det kylling i karry. BAMSA

til Psychomancer de ved jeg godt at de skulle. men der er mere ind lige san pedro kakti til.vis du ved lidt om dem så ville du måske også mene at de kunne bruges :0) v.h trold [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

Nu ved jeg ikke så meget om kakti, men jeg ved godt at der er andre en San Pedro, der er hvist nok osse en der hedder Peyote (elefantfod) og peruvian torch og det skulle ikke undrer mig om der var flere meskalin kakti end dem jeg har nævnt, der er jo heller ikke kun en slags svampe, men ok, svampe har deres eget forum, men det er nok fordi at der er flere der gufler shrooms end meskalin, ikke at jeg ikke er hooked på at prøve noget meskalin, heh heh, kunne være skægt, jeg gider bare ikke æde 300 gram av i maven kaktus for at få det, jeg vil hellere have noget meskalin på kapsler, heh heh, jeg har forresten læst på DEA´s hjemmeside at noget Ecstasy indeholder meskalin, kunne være sjovt at finde noget af det.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Jeg synes at et kaktus forum er en god idé - mange poster handler jo trods alt om kaktus efterhånden.

(Ryger Smiley)

ja ikke zionboy.... [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img]

Tja, vi havde tænkt på at lave forumet sådan lidt Lycaeum agtigt, med hovedkategorier og underkategorier.
Men lad os lige se, det skulle jo heller ikke være for forvirrende her på boardet med så mange forskellige forums, at det ikke er til at finde rundt i vel.
Desuden synes jeg godt kaktus poster passer fint ind under Vis. planter, indtil videre. Men det er op til jer at bestemme.

Hygge
Loonie

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Monkey Island
Vi vil ha' et kaktus-forum

Dedikeret medlem

Geografisk sted: dfdf
nej hallo er der jo et forrum til det, det bliver bare total uoverskueligt for nye mennesker der ikke regtik er inde i siden her men blot er på besøg for at få info, visonære planter er da et fint sted, fks. jeg har hørt at man kan blive slæv ved at ryge en bannan skrald, vad så med at vi laver et forrum der hedder bannan skrald, nej nej nej,det er jo en grund til at det hedder visonære planter

ps 5 stjerne til det jeg har sakt,
behold visonære plante forrum (og så kan i skrive om jeres kaktusser der inde, der er ingen grund til at forvirre flere end vi har gjort for vores egen skyld

Medlem

Geografisk sted: beyond sanity
har prøvet bananskræld...bare lad være OKAY!

Dedikeret medlem

Geografisk sted: dfdf
hahaha hoppet du virklig på den med bannan skrællen. vad er meningen med at køber for 200 korner bannener for at ryge skrællen når man kan købe sig en fed for en flad 50'er hahaha

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 11 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]