Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 24 jul 2025 09:26

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 7 indlæg ] 
Forfatter besked
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: NRBX

Spiludvikler Peter Molyneux der bl.a. er kendt for at ha udviklet Black&White, Theme Park og Fabel serierne, taler om hvad de på Lionhead studio har fået ud af det nye project natal. Han er en udvikler der altid har forsøgt at inkorporere kunstig inteligens og kunstige føleser i hans spil. Blir sgu spændende at se hvad de får ud af det.

Men det er sgu næsten for noia hvad der kan lade sig gøre med voice, facial og movement recognition. Sådan lidt HAL 9000 fra rumrejsen 2001. Jeg skulle hvertfald ikke nyde noget af at mit hjem hooked op med den teknologgi.

Senest rettet af snufkin 05 jun 2009 00:55, rettet i alt 1 gang.

Medlem
Brugeravatar

Prøv at overveje man er i et vildt trip, og så snakker med drengen her. Jeg syntes faktisk også det er skræmmende! Men det kunne være ret sjovt hvis de lavede et eller andet : "Lær at score" spil. Så ville alle nørderne komme ind på baren og 10 minutter senere havde de alle chicksne!

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: NRBX
hms117 skrev:
Prøv at overveje man er i et vildt trip, og så snakker med drengen her. Jeg syntes faktisk også det er skræmmende! Men det kunne være ret sjovt hvis de lavede et eller andet : "Lær at score" spil. Så ville alle nørderne komme ind på baren og 10 minutter senere havde de alle chicksne!

Hehe, ja det er sgu en god ide.

Men prøv at overvej hvis man kombinere den teknologi med headtracking eller eendnu bedre 3D. Så begynder det snart at ligne noget. MEn jeg tvivler på at de fleste vil orke at stå og hoppe rundt, folk vil sikkert stadig forestrække at sidde med en controller i sofaen eller mus og tastatur. Jeg ville hvertfald ikke.

headtracking:

http://www.youtube.com/watch?v=Jd3-eiid-Uw

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Vaikuntha
FUCK det er sygt... gad vide hvordan sådan en kunstig inteligens ser ud om 50 år?

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Steve Holt!..... land?
kom tilfœldigtvis forbi Johnny Chung blog(fyren der har "opfundet" head tracking og masser af andre udnyttelser af wii-opfangeren) og så han var blevet high-jacket af MS(microsoft) og selvfølig arbejder med natal, var lidt skœptisk da jeg så promo videoen og E3 stuntet, men lionheads video med Peter Molyneux i spidsen og med viden om at Johnny Chung stå bag og kalde det et lille manhattan project, er jeg blevet meget mer rolig
http://procrastineering.blogspot.com/20 ... natal.html
vœr at lœse 8)

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Steve Holt!..... land?
eedeolla skrev:

Hehe, ja det er sgu en god ide.

Men prøv at overvej hvis man kombinere den teknologi med headtracking eller eendnu bedre 3D. Så begynder det snart at ligne noget. MEn jeg tvivler på at de fleste vil orke at stå og hoppe rundt, folk vil sikkert stadig forestrække at sidde med en controller i sofaen eller mus og tastatur. Jeg ville hvertfald ikke.

headtracking:

http://www.youtube.com/watch?v=Jd3-eiid-Uw

sjovt du snakker om head tracking og 3d da det jo netop er det natal bliver brugt til i den video som lionhead har brygget sammen..
Det geniale er jo netop og bruge controller og natal(som er et 3D kamera) sammen, f.eks head tracking i et hurtigt spil hvor man før skulle sœtte sin lid til spil udvikleren eller ens evner til styre kameraet, med head tracking vil det vœre en hel ny "verden" der åbner sig

Junior medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: CPH
Ryan Geiss arbejder også på Project Natal

http://www.geisswerks.com/

Det er ham der har lavet MilkDrop, et psykedelisk visualiserings plugin til Winamp. De andre ting har har lavet er også super cool.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 7 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]