Cubensis skrev:
LSDrejø: Det lyder som et dejligt sted (bortset fra det med panserne)
Jeg synes ikke det var noget problem i praksis - hvis man husker sikkerhedsselen (hvilket de 2 på bagsædet måtte betale 50€ for at lære da vi ankom), har papirerne til bilen i orden osv... Og alle er vel enige om det ikke er smart at føre bil i påvirket tilstand.
Vi kørte i almindelig personbil og ser ganske småborgerlige ud, så vi skulle som regel bare vise kørekort, papirer osv - samt lade chaufføeren svare på om han/hun havde indtaget noget... Jeg så dog der blev gået anderledes grundigt til værks hos nogle de mere "farverige" personager - jeg tror dog det mest var stikprøver med begundet mistanke
Men rart at vide at inde på pladsen var der fristad - det giver gode muligheder for set & setting... og der var flere steder man kunne henvende sig hvis ens trip kom ud af kontrol - ligesom der var en chillout zone med dæmpet musik osv.
Den by, Pullitz, som ligger nærved er lidt af en spøgelsesby med en del huse stående tomme og i forfald - og lokalbefolkningen var lige dele undren, lige dele foragelse over for den brogede flok der var i byen et par dage... Supermarkederne elskede os... eller i hvert fald den øgede omsætning

og jeg oplevede ikke nogen ubehagelige episoder...
Vi opdagede dog på den hårde måde at politiet var der. Vores chauffør blev stoppet og testet lørdag morgen (efter en fredag aften på LSD) - men vi følte os jo friske der om morgenen og havde ikke drukket, så havde ikke tænkt nærmere over det
Han blev vinket ind til siden og efter at have løjet om ikke at have taget noget blev han taget med ind og blev testet - så der sad vi i stegene sol og med dårlig samvittighed en halv times og ventede på at blive busted; mens vi prøvede at gætte på konsekvenserne.
Blev noget overraskede over at han fik et smil og "have a nice day sir" da betjenten kom tilbage - han fik endda en seddel med testresultaterne til minde om episoden... Til vores held viste det sig de havde testet for stimulanser og den slår LSD ikke ud på - så vi kørte lettere rystede ind og fik lidt morgen mad i byen
Jeg er 95% på jeg skal afsted igen i år