Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 18 jul 2025 22:50

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 13 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: Voov
Dedikeret medlem

Geografisk sted: Århus
Da jeg ved der er mange herinde som hører elektronisk musik, er jeg lidt nysgerrig efter at vide hvormange af jer der har tænkt sig at tage til voov festival i nord-tyskland i år ?

Infomation omkring voov: http://www.voov-experience.de/

Titel: Re: Voov
Medlem
Brugeravatar

Ja det ser da spændende ud. tra la la

Wiki Admin
Brugeravatar

Geografisk sted: Vest for Roskilde
http://www.voov-experience.de/ skrev:
This site is closed.
:hm:

Medlem
Brugeravatar

Haha ja. det os en sygt gammel tråd. Se dato :D

Wiki Admin
Brugeravatar

Haha... hvorfor fa'en vækkede du den også til live igen?

PS: Er voov død og begravet? :(

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: .....
Nejda - se nu her bette ven: http://www.vuuv-festival.eu/

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Jeg var der sidste år - ankom med masser af fordomme og en svær skræk for tørklosetter... Da jeg tog hjem vidste jeg at jeg ville vende tilbage, omend huske at medbringe toiletpapir til eget forbrug; men absolut komme tilbage...

Der var en lækker tolerant stemning, masser af god musik og fede mennesker.... Jeg synes det var postivt at der var god plads, så hvis man ikke danser kan man sidde på tæppet og nyde musikken... Om man kom i jakkesæt eller goa-gil's aflagte tøj var fuldstændig underordnet, folk drønede rundt så tydeligt påvirkede at selv en blind kunne se det og ingen sagde noget... Jeg så ikke en eneste der hævede stemmen eller den mindste smule antræk til konflikt på noget tidspunkt... Folk var der bare for at more sig - familer med små børn, livstids hippiere og bankmanden stod side om side :D

Det lidt spøjse var er der ikke rigtig var nogen regler, i teltlejren smed man bare telte, biler og autocampere i præcis den (u)orden man havde lyst til - nogen havde sågar smidt deres lille telt op på pladsen foran scenerne... og det fungerede fint alligevel altsammen :-)

Så alt i alt var det super positivt synes jeg - jeg savnede træk og slip, samt et køleskab; men ellers var det meste fint fint... skal jeg nævne noget negativt, må det være at de kun serverer vegatar mad på pladsen og den nærliggende by kun havde et pizzaria, som var meget uhumsk og med en ret ubehagelig indehaver... og så at nogen folk smider flasker fra sig på jorden selvom næsten alle går rundt på bare tæer... og jo og så at der åbenbart er nogen som decideret sætter en ære i at gøre de fælles toiletter ulækre på få timer - hvordanm forklarer man ellers at der er afføring i 1½ meters højde på væggene?!?

Og så ved jeg ikke om det er sædvane; men det lokale politi havde lagt en ring om pladsen - inden på pladsen kunne man vælte rundt i en LSD koger eller slæbe rundt på en 1m bong uden nogen sagde noget... Men når man skulle til og fra pladsen, bliver bilerne indevendt og alle papirer og lovmæssige ting gennemgået med bødehæftet fremme og blyanten nyspidset... Vores chauffører blev også testet hver gang vi forlod lejren og hvis man lignede i hippie lidt, så gik de virkelig grundtig til værks :-s

Men jeg kan da anbefale det lokale friluftsbad til 2€ og så er det rart man ikke behøver rende og lede efter stoffer - for når man står og børster tænder kl 0830 om morgen kommer der en venlig ung mand forbi og spørger om man kan bruge noget :joint:

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Fælledparken :P
LSDrejø: Det lyder som et dejligt sted (bortset fra det med panserne)

HopIFjordeN skrev:
Nejda - se nu her bette ven: http://www.vuuv-festival.eu/

Iøvrigt nogle total fede sets der ligger på siden, helt klart tjekkeværdigt!

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Cubensis skrev:

Jeg synes ikke det var noget problem i praksis - hvis man husker sikkerhedsselen (hvilket de 2 på bagsædet måtte betale 50€ for at lære da vi ankom), har papirerne til bilen i orden osv... Og alle er vel enige om det ikke er smart at føre bil i påvirket tilstand.
Vi kørte i almindelig personbil og ser ganske småborgerlige ud, så vi skulle som regel bare vise kørekort, papirer osv - samt lade chaufføeren svare på om han/hun havde indtaget noget... Jeg så dog der blev gået anderledes grundigt til værks hos nogle de mere "farverige" personager - jeg tror dog det mest var stikprøver med begundet mistanke 8)
Men rart at vide at inde på pladsen var der fristad - det giver gode muligheder for set & setting... og der var flere steder man kunne henvende sig hvis ens trip kom ud af kontrol - ligesom der var en chillout zone med dæmpet musik osv.

Den by, Pullitz, som ligger nærved er lidt af en spøgelsesby med en del huse stående tomme og i forfald - og lokalbefolkningen var lige dele undren, lige dele foragelse over for den brogede flok der var i byen et par dage... Supermarkederne elskede os... eller i hvert fald den øgede omsætning :-) og jeg oplevede ikke nogen ubehagelige episoder...

Vi opdagede dog på den hårde måde at politiet var der. Vores chauffør blev stoppet og testet lørdag morgen (efter en fredag aften på LSD) - men vi følte os jo friske der om morgenen og havde ikke drukket, så havde ikke tænkt nærmere over det :oops:
Han blev vinket ind til siden og efter at have løjet om ikke at have taget noget blev han taget med ind og blev testet - så der sad vi i stegene sol og med dårlig samvittighed en halv times og ventede på at blive busted; mens vi prøvede at gætte på konsekvenserne.
Blev noget overraskede over at han fik et smil og "have a nice day sir" da betjenten kom tilbage - han fik endda en seddel med testresultaterne til minde om episoden... Til vores held viste det sig de havde testet for stimulanser og den slår LSD ikke ud på - så vi kørte lettere rystede ind og fik lidt morgen mad i byen

Jeg er 95% på jeg skal afsted igen i år :D

Medlem
Brugeravatar

LSDrejø skrev:
Cubensis skrev:

Jeg synes ikke det var noget problem i praksis - hvis man husker sikkerhedsselen (hvilket de 2 på bagsædet måtte betale 50€ for at lære da vi ankom), har papirerne til bilen i orden osv... Og alle er vel enige om det ikke er smart at føre bil i påvirket tilstand.
Vi kørte i almindelig personbil og ser ganske småborgerlige ud, så vi skulle som regel bare vise kørekort, papirer osv - samt lade chaufføeren svare på om han/hun havde indtaget noget... Jeg så dog der blev gået anderledes grundigt til værks hos nogle de mere "farverige" personager - jeg tror dog det mest var stikprøver med begundet mistanke 8)
Men rart at vide at inde på pladsen var der fristad - det giver gode muligheder for set & setting... og der var flere steder man kunne henvende sig hvis ens trip kom ud af kontrol - ligesom der var en chillout zone med dæmpet musik osv.

Den by, Pullitz, som ligger nærved er lidt af en spøgelsesby med en del huse stående tomme og i forfald - og lokalbefolkningen var lige dele undren, lige dele foragelse over for den brogede flok der var i byen et par dage... Supermarkederne elskede os... eller i hvert fald den øgede omsætning :-) og jeg oplevede ikke nogen ubehagelige episoder...

Vi opdagede dog på den hårde måde at politiet var der. Vores chauffør blev stoppet og testet lørdag morgen (efter en fredag aften på LSD) - men vi følte os jo friske der om morgenen og havde ikke drukket, så havde ikke tænkt nærmere over det :oops:
Han blev vinket ind til siden og efter at have løjet om ikke at have taget noget blev han taget med ind og blev testet - så der sad vi i stegene sol og med dårlig samvittighed en halv times og ventede på at blive busted; mens vi prøvede at gætte på konsekvenserne.
Blev noget overraskede over at han fik et smil og "have a nice day sir" da betjenten kom tilbage - han fik endda en seddel med testresultaterne til minde om episoden... Til vores held viste det sig de havde testet for stimulanser og den slår LSD ikke ud på - så vi kørte lettere rystede ind og fik lidt morgen mad i byen

Jeg er 95% på jeg skal afsted igen i år :D

Det lyder sgu da meget sjovt.
Men kan man få noget info? siden virker jo ikke mere.

Ps. Nej jeg ved ikke hvorfor jeg vækkede denne gamle tråd, Havde bare ikke lige noget at lave hehe.
Men der kom da gang i den igen ? :D

Wiki Admin
Brugeravatar

Mr.Mista skrev:
HopIFjordeN skrev:
se nu her bette ven: http://www.vuuv-festival.eu/

:roll: :wink:

Medlem
Brugeravatar

Drupe skrev:
Mr.Mista skrev:
HopIFjordeN skrev:
se nu her bette ven: http://www.vuuv-festival.eu/

:roll: :wink:

Hehe tak skal du have.
Jeg så jo bare på linket her i tråden. Og det var lukket. så tænkte det nok ikke fandtes mere?

Wiki Admin
Brugeravatar

Væn dig til at læse alle posts i en tråd for du selv skriver... HopIFjorden skrev adressen til siden der virker allerede i post nr. 6!

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 13 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]