Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 27 apr 2024 22:18


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 5 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: medlemmer
Indlæg: 13 dec 2000 14:46 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 13 okt 2000 01:01
Indlæg: 160
Hej rolf
Jeg føler jeg må gå lidt i defensiv:
Som jeg tidligere har skrevet så skjuler jeg intet, jeg driver ingen form for forretning eller lobbyarbejde fra psychedelia.
Hvis det var det jeg ville kunne jeg blot oprette anonyme nicks. Og det kan administratorerne blot tjekke at jeg ikke har gjort ved at sammenligne de IP´er folk logger på med.
Hvis nogen ellers skulle være i tvivl vil jeg gerne henvise til andre posts jeg tidligere har skrevet. Jeg er her af samme grund som alle andre. Desuden har jeg ingen kolleger der kan eller vil presse mig og jeg er ikke interesseret i at få et ry som reklamefusker eller lignende. Det har jeg slet ikke brug for!

Men hvis det er holdningen at man ikke kan være upartisk, så er det da bare ok. Men så sig det dog i stedet for at praktisere det ene eller andet.
Men hvad så folk der er skosælgere.. kan de ikke knytte en kommentar til "jeg hader buffalo" og rose buffalo til skyerne ;-)

/para


Top
 Profil  
 
 Titel: medlemmer
Indlæg: 13 dec 2000 15:08 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 17 jul 2000 01:01
Indlæg: 742
Geografisk sted: WONDERLAND!!! MOSTLY
ss


Senest rettet af loader 09 feb 2005 15:07, rettet i alt 1 gang.

Top
 Profil  
 
 Titel: medlemmer
Indlæg: 13 dec 2000 16:15 
Det er rigtigt at det ikke styres af hvor mange poster man har skrevet. Adgangen styres fuldstændig af mig, Dark og TM, så snart nogen synes de vil have adgang til "det hemmelige forum" så spørg en af os!

Det var bare lige det Billede

"para - access granted!"

mvh
Loonie



------------------
Fred være med dig, og alle du møder!


Top
  
 
 Titel: medlemmer
Indlæg: 14 dec 2000 01:28 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 13 okt 2000 01:01
Indlæg: 160
Efter talrige dårligt formulerede og mindre velovervejede posts er jeg nu blevet medlem.

Jeg tror spørgsmålet er blevet stillet før, men jeg vil da gerne spørge hvorfor jeg ikke kan logge ind i medlems-forum. Skal man oprettes særskilt efter lang og tro tjeneste, eller får man adgang automatisk så snart systemet opdager at man er forfremmet til medlem?


Top
 Profil  
 
 Titel: medlemmer
Indlæg: 14 dec 2000 01:52 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 17 jul 2000 01:01
Indlæg: 742
Geografisk sted: WONDERLAND!!! MOSTLY
ss


Senest rettet af loader 09 feb 2005 15:07, rettet i alt 1 gang.

Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 5 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 56 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team