Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 23 jul 2025 13:11

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 10 indlæg ] 
Forfatter besked
Medlem

Det er lang tid siden jeg har været her inde, men har været herinde de sidste par dage og undre mig lidt for - er alle triprapporterne blevet slettet?
Kan i hvert fald kun finde 2 under Hash/pot/skunk fx. :shock:

Dope Lord
Brugeravatar

Geografisk sted: Under svampen i smølfeland
Triprapporter

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: Jylland
Қeta-Smølfen skrev:

Det ved han jo godt, når han fortæller at han undrer sig over der kun er to inde under cannabis. :)

Dope Lord
Brugeravatar

Geografisk sted: Under svampen i smølfeland
He he.. ja okay havde lige fået læst det lidt for hurtigt :mrgreen:

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Island of Wak-Wak
Det har der hele tiden været. Intet er blevet slettet fra triprapport sektionen. Den på forsiden er væk. Så kom igang hvis i vil ha den nye sektion fyldt op. Så arbejder vi videre med at få flere gamle rapporter ind.

Insane psychedelia user!

Hvornår går det op for dig at det er en dårlig løsning? Er du virkelig så forblændet af dig selv og dine ideer?

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: Danmark
Konstruktiv kritik! :roll:

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Jeg forstår godt nok ikke, hvorfor triprapporterne pludselig skulle blive en del af boardet. På et board diskuterer vi, der hører triprapporter ikke til. Den gode gamle sektion var der på ingen måde mangelfuld, så hvad har vi fået ud af det? Jeg holder selvfølgelig bare min kæft, hvis der er en rationel grund, men indtil da stiller jeg spørgsmåltegn ved det.

Insane psychedelia user!

DR-D skrev:
Konstruktiv kritik! :roll:

Dit indlæg er til gengæld sprængfyldt med brugbar info og enorme øjenåbnere.

:roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll:

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Island of Wak-Wak
Grunden var åbenlys. 1 system til godkendelse. Dvs. kun et sted for mods at logge ind og godkende. Det er nu muligt at bruge bbkoder.billeder,videoer osv.

Det som folk primært var sure over før, OG skrev tråde som denne var at godkendelsen gik meget langsomt, flere uger nogle gange. Nu bliver nye rapporter godkendt samme dag som regel.

Selve ideen og de argumenter jeg lige har skrevet blev fremlagt for gruppen bag psychedelia og der var KUN positive meninger om ideen. 2 andre og mig gik igang med at overføre de gamle rapporter og da jeg indså vi ikke kunne nå det så lavede jeg en guide til hvordan man kunne overføre gamle rapporter til boardet. Men desværre var der ingen der var villige til at hjælpe med at flytte triprapporterne og da vi senest skiftede server her den 25 dec. så stod vi overfor et valg. Betale 1300 kr for at bevare triprapporterne online, Eller gemme dem og lægge dem op senere. Vi valgte at at gemme dem og fuldføre flytningen. Lige nu er der 2 som er i gang med at få styr på de gamle rapporter og finde en nemmere måde at få dem ind på boardet på.

Den gamle tripsekton kommer ikke igen. Det var et oldnordisk system med alt for få fremtidssikrede features.

Nu tænker mange nok. Den her guide så jeg da ikke og jeg ville da gerne have hjulpet til. Og det er jeg utrolig glad for at du vil, men det nuværende heraki på psychedelia tillader ikke folk der ikke er medlem af holdet bag psychedelia at lave den her slags arbejde. Da det var dem denne guide blev fremlagt overfor kan jeg kun sige at sløvhed er en dårlig ting og der skal laves om på et par ting, så at dem der har lyst og tid kan få lov til at hjælpe med hvad det nu skulle være og at alle selvfølgelig bliver informeret om. Yderligere vil der snart blive lavet en ny gruppe. "Udviklere" hvor folk der gerne vil hjælpe kan komme ind i.

Da der ikke rigtigt er yderligere at diskutere. Låser jeg denne tråd, men har du gode ideer til NYE tiltag og fremadrettede forbedringer er du meget velkommen til at sende mig en pm. Også hvis du gerne vil være med til at hjælpe med forskellige simple men arbejdskrævende opgaver på boardet.

Og husk alle beslutninger om ændringer på vitale dele af boardet bliver taget i fællesskab af mods, admins og andre medlemmer af holdet bag psychedelia og ikke af mig som enkelt person og alle beslutninger vi træffer er ment som forbedringer og ikke som forringelser. Men nogle gange spiller andre ting ind, penge og tid f.eks. Det havde da været optimalt hvis alle rapporter nu var overført. Men sådan gik det ikke. Men kryds fingre for at de 2 der kigger på de gamle rapporter har tiden til at få det gjort.

Indtil da kan jeg berolige alle med at der er massere af aktivitet og der næsten hver dag for tiden kommer nye rapporter til i den nye sektion, vær positiv og flet dine oplevelser ned i en triprapport så vi andre kan følge med i din tur til farvelade land.

Mvh Mikkel

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 10 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]