Jeg kender en som blev taget med Mephedrone i forbindelse med en drug-test på det lokale Crazy Daisy.
Han fik et brev fra politiet hvor der stod noget med at an var blevet taget med 0,5 gram af et kokainlign. stof.
Han skrev så et brev tilbage til dem, og fortalte dem at de ikke kunne straffe ham hverken med bøde eller plet, når nu stoffet var/er lovligt.
En uge senere fik han et brev tilbage fra politiet, hvor de undskyldte for at have været så stupide at
give ham en bøde på 3000,- (tror jeg) plus at de ville give ham en plet.
Alle tiltaler blev trukket tilbage, og han er nu den stolte ejer af en undskyldning fra panserne!
Så hvis du ikke vil følge Minimals råd, og tage en for "holdet", så gør ligesom ham, de kan ikke gøre en skid ved det..
Rent faktisk skrev de også i brevet, at pga. den lille mængde han var blevet taget med, var det ikke blevet sendt til et
laboratorium hvorfor det ikke var blevet testet, men destrueret.
Så tænker jeg.... Hvad så hvis man nu bliver taget med et ulovligt stof i byen eller andetsteds, og det kun drejer sig om noget til eget forbrug, altså måske et par gram, men kun i en pose.. Så destruerer de vel også bare det? Og så kan man sende dem et brev og bare skrive at det er et research stof?
Just a thought..