Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 21 jul 2025 23:11

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 21 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
Junior medlem

Hej
Ved ikke om tråden skal postes her, men så håber jeg en admin flytter den :)

Jeg tænker på at tage til Qlimax, eller white sensation, men jeg tænkte på om der var nogle der havde erfaringer med at tage stoffer sådan nogle steder?
Eftersom man sidder i en bus 7 timer og stener ville det jo være perfekt, hvis man kunne smugle lidt stoffer med ind - men de har vel narkohunde osv?

Håber på hurtigt svar

Takker :)

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: København SV
Hvis du skal til holland saa skal du nok finde narko. Det er ikke noget problem. Og tvivler paa du vil faa problemer med politi og vagter. Jeg vil paa ingen maade anbefale at begynde med at smugle narko med derned!!!

Desuden saa ligger din traad helt forkert.

Hvis du kigger i oversigten saa vil du stoede paa "Generel diskussion" heruder staar

Dette forum bruges til alt andet, der ikke har noget med de andre fora at gøre, ligefra planlægning af ture, musik, brugbare råd, arrangementer oma. Der forventes et vist informationsniveau til gavn for andre.

Hvis du bare lige leaser oversigten hurtigt igennem kan du umuligt ligge tingene forkert.
Og velkommen til :-)

Junior medlem

Nej okay, tænkte bare syntetiske stoffer - hermed mit problem :P
Men tak - dette hjalp dig ikke særlig meget, men var da en start :)

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Der bliver nu snakket om stoffer selvom moderator FlæmMing siger andet.

Jeg vil ikke anbefale dig at smugle stoffer.

Du kan evt tage det lige inden grænsen ?

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Ama'r
Ja det gjorde jeg ihvertfald men det var Polen fandt ud af de havde vist ret væmmelige straffe?

8)

Medlem
Brugeravatar

Hvis det er en arrangeret bustur, som samler folk fra Danmark og kører til Holland/Tyskland, så kan jeg fortælle ¨dig, at de har anti-drugs politik.
dvs. du skal ikke sidde og sniffe foran dem, og du skal heller ikke være påvirket under busturen,
men til selve showet tror jeg bestemt ikke, du vil være den eneste, der er blæst.

Bare pas på, der blev fortalt om en enkelt gang hvor bussen blev stoppen ved grænsen og gennemsøgt.

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: lidt nord for regnbuen og så bare forbi møllen (der hvor det altid sner)
For det første vælg Qlimax, white sensation bliver 100 gange kedeligere music og tempo wise.. Du kan sagtens tage noget med til holland i bussen, kender mange der har gjort det uden probs.. TIlgengæld skal du ikke prøve at smugle noget med hjem.. Der tester de nemlig generelt :)
PT: Psychedelic festivals <33 ... slår alt det andet pjat der.

Medlem

methyline, det er hvertfal ikke alle af de bus turer der kører derned der har den politik.
Havde en ven som ikke selv tager stoffer, men i bussen derned blev han meget forbavset over at alle sad og sniffede ren MDMA.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Der er mange (Danske) busture der sætter dig af ASAP, hvis de finder ud af at du har narko på dig, er påvirket af dem, eller indtager dem i bussen.

Synes jeg sådan set er fint nok, for det må 100% være på eget ansvar den slags. Ellers ville busarrangørerne jo stå med det hele selv..
I holland er straffen ikke så hård, og det er ikke super svært at komme idn med det (Har selv været afsted, tog ikke narko på turen, men de visiterede ikke VIDERE grundigt)

Blæste Nico
Det er muligt polen har stram narkopolitik. Både Sensation (tidl. Sensation White) og Qlimax afholdes i Amsterdam, så hvorfor bekymre sig om narkopolitikken i et land, man ikke skal igennem? Du kommer jo kun igennem Tyskland & Holland.

Medlem

100% eget ansvar. ja det er det da også. Når de nu holder en på en rasteplads. ville de så ikke lukke dig ind i bussen igen hvis man havde røget en lille en så?

Junior medlem

Køb narkoen derinde der er det bedste du kan gøre, bedre kvalitet, billigere, end dk :p og du skal bare finde den største neger derinde så er problemet løst :p

Junior medlem
Brugeravatar

hvis du bliver taget i tolden er det eget anvar, men chancen er lille vider stor for du bliver taget, så tag lidt med til turen og ellers køb derinde. god tur :P

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: ved havnen
basssher skrev:
100% eget ansvar. ja det er det da også. Når de nu holder en på en rasteplads. ville de så ikke lukke dig ind i bussen igen hvis man havde røget en lille en så?

i så fald må der bages nogle lækre kager,

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tvivler på at man er i humør til at danse rundt i en kæmpe hal, fyldt med mennesker og høj musik i 8 timer, mens man er knoldeskæv. Jeg ville nok hellere sove i den tilstand, men det er så bare mig.. ;)

Men ja, det smarteste ville nok være at købe til/før festen, og ikke have noget på sig i bussen..

God tur! :)

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Farveladeland
Electric skrev:
Tvivler på at man er i humør til at danse rundt i en kæmpe hal, fyldt med mennesker og høj musik i 8 timer, mens man er knoldeskæv. Jeg ville nok hellere sove i den tilstand, men det er så bare mig.. ;)

Men ja, det smarteste ville nok være at købe til/før festen, og ikke have noget på sig i bussen..

God tur! :)

Man kan sguda altid lige ringe en lille jønte!
Jeg ryger ihvertfald altid fede når jeg er til diverse arrangementer, og det syntes jeg også de fleste andre gør,
ellers lægger jeg ikke mærke til en skid. Det ved jeg ikke.

Når man vågner i en skov med dunkende progressiv i baggrunden i K-hole, så kan det være lidt svært at fastbestemme noget!

Medlem
Brugeravatar

Electric skrev:

Synes jeg sådan set er fint nok, for det må 100% være på eget ansvar den slags. Ellers ville busarrangørerne jo stå med det hele selv..
I holland er straffen ikke så hård, og det er ikke super svært at komme idn med det (Har selv været afsted, tog ikke narko på turen, men de visiterede ikke VIDERE grundigt)

.

I forhold til Parken i København synes jeg de var meget mere nysgerrige ved indgangen til Amsterdam Arena. Der skulle vi tage ALT ud af lommerne.

Junior medlem

Okay tak for svarene.. Mange kommer med løsninger, hvor i mener at jeg skal tage det inden jeg går ind - Det bare lidt nederen når man så peaker efter ½ time og der er 6 timer endnu? :P

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Århus ;)
så find noget mere knirk inde til festen, det kan da umuligt være svært

Medlem

mand kan da altid tape en baggie fast ved siden af pungen, der er sgu ingen der får dig til at smide underdrengene (...eller er der? og hvad koster det :-D)

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 21 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]