Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 04 jul 2025 20:57

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 15 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: SW - set - up
Junior medlem

Hej psychedelia

Mit spørgsmål er nok en lille smule underligt :D ?

Men jeg skal til sensation white her den 15 og jeg overvejer noget andet end druk

Kan i ''anbefale'' noget ?

endnu en gang undskyld det lidt dumme spørgsmål :peace:

Medlem

Geografisk sted: Her og der
Ædru. Prøv det.

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Outside
Ikke hvis det er noget du ikke har prøvet før. Men hvis du kun har drukket til alle de fester du har været med til indtil videre, kan jeg ikke anbefale dig at gøre noget som helst andet til sensation white. Ikke fordi jeg ikke tror du er ansvarlig og kan tage hånd om dig selv, men hvis du ikke kender substansen du indtager, ved du heller aldrig hvordan du vil reagere til en fest af den størrelse med så mange mennesker og høj musik.

Hvis du nu alligevel har tænkt dig at springe på hovedet ud i det, vil jeg enten foreslå, coke eller amf i små doser. Ellers kan jeg også foreslå hash eller GHB (Husk nu at læse om dosering (gælder alle substanser, men især GHB) + alkohol er no-go)
Håber du kunne bruge det.

Jacob

Medlem

Jeg er med på en kigger. har selv overvejet Mdma Eller coke.. hvis det skal være coke skal der være nok af det ... gider bare ikke rende rundt og tag det hele tiden... og for tiden kan jeg ikke findet noget godt.... :(

Mdma er jo altid rart men gider ikke "tømmermændene" fra det

så det bliver nok coke.. ka ikke stå i 6 timer og bare drikke... det bliver også dyre end coken og mdma en til sammen (næsten)

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: lidt nord for regnbuen og så bare forbi møllen (der hvor det altid sner)
Vil sige ligesom de andre: Kommer an på din erfaring med stoffer. Hvis du ingen har så lad være. Nu syntes jeg aldrig man skal opfordre folk til at tage stoffer, Men... mdma eller amf i små mængder kan alle styrre ( de fleste ) :b

Junior medlem

tak for svarende, troede dog ikke at nogle ville svare, da mit spørgsmål var lidt plat :roll:

Men jeg har prøvet de ting i skriver om , jeg tænkte bare om det ''nemmeste'' ikkke ville være at tage piller ? :hm:

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: lidt nord for regnbuen og så bare forbi møllen (der hvor det altid sner)
Gør dig selv en tjeneste og hold dig laaangt væk fra piller (kiks går jeg udfra). Brug lidt flere penge og køb mdma. Det andet er sq at gamble. Jeg kender rigtig mange der er blevet indlagt pga kiks (incl mig selv) så dont do it.

Junior medlem

ja okey :)

Håber ikke at det her kommer til at lyde for dumt, men jeg har ikke været til sådan nogle store arrangementer før, og så tænkte jeg om det ikke var lidt besværligt hvis man skulle rende rundt og sniffe derinde :peace: :P

endnu engang undskyld

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Nord for København
Du skal ikke undskylde så meget, det er helt iorden at stille spørgsmål :-)
Ja det er lidt surt at gøre det steder hvor man ikke rigtig kan komme ordentligt til det, men et toiletbræt har altid virket.
Hvis du så nu vælger mdma kan du jo tage en oral moderat dose (søg i bjælken og læs under "Fakta om stoffer") inden du tager derind, eventuelt redosere senere på aften, men det kræver ihvertfald ikke lige så meget renderi.

Annoying attention wh0re!
Brugeravatar

Geografisk sted: In the chopaaaaaaaa.
Darkpsyc0 skrev:
Jeg kender rigtig mange der er blevet indlagt pga kiks (incl mig selv) så dont do it.

Har Sundhedsstyrrelsen sendt dig? :P

Folk bliver ikke indlagt ved forsvarlig brug, så du har nok selv været ude om det. Er det tabletternes eller din skyld, at du ikke EZ-testede dem? Jeg fraråder også at OP tager piller som han ikke aner hvad indeholder og som han ikke kender potensen af, men den slags er der råd for, hvis man da ikke har et akut behov for at lamme sig her og nu.

Medlem
Brugeravatar

Min egen fejl jeg ikke testede dem, det har du ret i. De erfaringer jeg taler om er sket med 2 piller og det sker oftere end som så, derfor jeg i højgrad fraråder folk det. Men det er jo ligesom så meget andet ens eget valg.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Urethra, anywhere/anybody.
Du har altså prøvet MDMA?

Jeg vil mene at en mild dose, indtaget oralt i kapsel, ville være optimalt. Hvis du altså er fortrolig med stoffet, og husker at have in mente at der er MANGE mennesker samlet på ét sted derovre. Husk at tænk det igennem.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Halose skrev:
Jeg vil mene at en mild dose, indtaget oralt i kapsel, ville være optimalt. Hvis du altså er fortrolig med stoffet, og husker at have in mente at der er MANGE mennesker samlet på ét sted derovre. Husk at tænk det igennem.

Husk på mange mennesker = varmt... HVis du vælger MDMA, så husk at drikke vand nok (0.5l/time er ofte det der anbefales) og sørg for at holde øje med din kropstemperatur... Har ikke selv været til så stort et arrangement før; men der er sandsynligvis nogle steder man kan køle sig lidt ned hvis det bliver nødvendigt

Medlem

Jeg havde selv planlagt at dele 250 mg MDMA op i tre gelatine-kapsler og tage dem derinde i løbet af natten. Jeg vil nødig virke alt for blæst, og skulle mene at 80-90 mg oralt er en dose man kan virke nogenlunde fattet på (ikke?). Og så regner jeg med at tage to yellow subs koffeinpiller lige inden jeg tager derind - de giver mig en rigtig lækker fornemmelse i kroppen og så bliver jeg forhåbentligt ikke ligeså ramt af post-MDMA sløvhed (i kender sikkert efterblæseren hvor man bliver smådøsig).

Medlem

Tror du det er rart at være efterbrandt og på coffein?
Synes ikke 3. gangs doseringen på md er så effektiv og den tager fuldstændig min fatte evne i timerne efter. 2 doseringer md og derefter kanna + 1 g c-vitamin har jeg haft en rigtig god oplevese med.

Mvh.
Anarkrig

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 15 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]