Nogen andre der har kastet sig ud i at skabe deres eget væsen, fra encelle organisme til superintelligent intergalaktisk alien?
Jeg har spillet det nu i et par dage med nogen venner, og jeg må sige at jeg er imponeret og begejstret, især over den del at spille nærmest tvinger en til at lave user generated content, med det mener jeg at man selv skal designe hvordan ens væsen ser ud, altså om det har 6 ben, 8 øjne, er otte meter højt og ligner en blanding mellem en løve, en grip og noget helt femte. Eller om det har to ben, ligner lidt et blaning mellem et mennesker og en flyveøgle med rundsave på knæende og giftspytende kirtler på skuldrene. Til at man skal designe hvordan ens huse og rumskibe osv. skal se ud. Det er virkelig lækkert lavet, ens bygninger og væsner indgår sågar i mellem sekvenserne. Dog har spillet desværre et par svagheder, bl.a. at det er al for let, ovenikøbet på hard level, og stadierne er al for hurtigt overstået, især tribe og celle stadiet.
Men anyways er det virkelig et godt hygge/tripper spil. Virkelig flot grafik, super lyddesign og overlegen programering der ligger bag.
Cell stadietCreature stadietTribe stadietCivilasation stadietSpace stadiet