Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 23 jul 2025 18:49

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 26 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
Junior medlem

Hejsa. Jeg faldt over dette site i forbindelse med harm reduction og håber at i kan hjælpe mig.

Jeg har overvejet at benytte dette redskab i forbindelse med at vokse et par cm ekstra. :)

http://www.youtube.com/watch?v=EgWsiQvPFA8 / http://www.dinmor.dk

Både cremen og apparatet til fødderne har jeg kigget på.

Nu undrer jeg mig så dog med min kritiske tankegang om disse produkter kan medføre seriøs følgekonsekvenser?

Hvad jeg skyder lidt efter herinde er ikke destruktiv, ligegyldige flames og gætterier, men objektiv fakta der bidrager til tråden.

Hilsen exhaled. :D

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: hulen
Jeg har ingen forstand på emnet, men ved at folk som ønsker at vokse mere, ofte gives væksthormon. Desværre, så tror jeg ikke at det du har fundet fungerer, så lad værre med at øse penge ud på det.
Folk som ønsker længere ben går igennem utallige smertefulde operationer, hvor knoglen flækkes over og trækkes ud, således at benene heles og bliver et par centimeter længere.

Edit: Det eneste jeg kan finde om det der Stand High, er fra forhandleren. Hold dig væk fra TV-shop-pis, og konsulter evt. en læge, og hør hvad du kan gøre.

Det var desværre ikke objektiv fakta :lol:

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Hippieville Freakston Downtown. Earth
HGH - Human growth hormone.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Helt væk
HGH skulle så vidt jeg har fået fortalt også have en række ubehagelige følgevirkninger, det skulle groft fortalt få celler til at vokse og dele sig hurtigere og derved også kræft celler. (correct me if im wrong)

Men læs godt op på det som du selvfølgelig gør før du skal prøve et nyt rusmiddel og vurder derefter om det er noget for dig.

Du kan evt spørge dig ad på bodyhouse.dk, de har en hel sektion der omhandler HGH, IGF-1 og Insulin. Jeg tror også der er et par stykker derinde der har erfaring med HGH, men husk at være kritisk over for svar som "det virker bare herre godt og har slet ingen bivirkninger".

:peace:

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Aalborg
Xtreme skrev:
HGH skulle så vidt jeg har fået fortalt også have en række ubehagelige følgevirkninger, det skulle groft fortalt få celler til at vokse og dele sig hurtigere og derved også kræft celler. (correct me if im wrong)

Det helt korrekt så hvis du har nogen i din familie eller lign, som har kræft er det fuldstændig åndsvagt at tage chancen med HGH. Kender en del som tager HGH da de styrker træner og ingen af dem har fået nogen nævneværdige bivirkninger hvertfald ikke endnu. Men hvis du er meget lav og det er et kæmpe problem, så spørg din læge ad det meget bedre end selv at begynde at eksperimenterer med alverdens medikamenter.

Medlem

Hvor høj er du da? Hvorfor gøre noget for at "vokse et par centimeter?". Glem da højden og ta' 10kg på i muskler i stedet. :-)

Medlem

Ja helt ærligt, et par få centimeter gør ingen forskel i andres øjne, hvorffor er de centimeter så vigtige for dig?

Junior medlem

Hey. Beklager det senere svar, har lige været på ferie.

Jeg er 20 år og er kun 157, derfor vil jeg gerne vokse lidt.

Umiddelbart ser stand high ud til at være fup, da der ikke er ret meget information om det på google.

Jeg har bestilt et produkt fra vitamin world der indeholder følgende: "L-Lysine L-Ornithine L-Arginine". Er der risici forbundet med at indtage disse stoffer?

Takker for hjælpen!

Medlem

Det er bare amino syrer? De skulle efter sigende kunne boste HGH, men jeg tror ikke ligefrem du skal regne med at kunne vokse opad, ved at tage en pille. :wink:

Man er så høj som man nu engang er!

Medlem

Ryg noget weed og chill..

Junior medlem
Brugeravatar

HGH vil ikke gøre dig højere efter du er stoppet med at vokse, og du får det nok heller ikke udskrevet af egen læge herhjemme!!!

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Helt væk
grappa_zappa skrev:
Glem da højden og ta' 10kg på i muskler i stedet. :-)

Som fx grappa_zappa siger så bliv da lidt bredere over skulderen istedet, jeg er heller ikke særligt høj, og korte arme giver mere moment dvs du kan løfte mere, så det bare igang :rocking:

Junior medlem

Ved godt i mener det i jeres bedste mening, men jeg bad om hjælp i form af objektive fakta, og ikke subjektive meninger om mine ønsker.

grappa_zappa skrev:
Det er bare amino syrer? De skulle efter sigende kunne boste HGH, men jeg tror ikke ligefrem du skal regne med at kunne vokse opad, ved at tage en pille. :wink:

Hermed mener du at det "bare er" uskadelige amino syrer, som ikke kan forsage skader af nogen former på kroppen?

grappa_zappa skrev:

Her må jeg rette dig lidt. Der løber diverse succesfulde historier rundt om en øgelse i højde vha. sunde spisemetoder samt varierede former for øvelser.
Dette inkluderer sprint, svømning og især vigtigt at hoppe (basketball f.eks.).

Dedikeret medlem

Geografisk sted: Nordsjælland
Jeg er selv 20 og kun 161 cm høj.. Det er ikke ligefrem noget problem, men selvfølgelig har jeg da altid ønsket at være lidt højere. Det værste er fandeme de tøser man går glip af!! :( Jeg er efterhånden kommet frem til, at der ikke er meget at gøre, når man først er kommet op i den her alder, men hvis du kommer frem til mulige løsninger, må du med glæder gerne poste det her! :lol:

I værste fald må alle os under 165 i DK hooke op og sprede frygt og rædsel i det danske land, voldtage og lamme os igennem landet, indtil folk forstår vores enorme styrke!! Small people FTW!! :cheers:

Junior medlem

1. hgh fås ikke i creme what the FUCK :D ( bare til dem der gav ham "misvisende" svar f.eks. ved bare at skrive "HGH"

2. Du kan ikke blive højere hvis dine vækstplader er lukket ved knoglernes afslutning. Ellers er væksthormon som behandling for højde ret effektivt.. nu er du 20.. dvs at det er højst sandsynligt, at dine vækstplader er lukket.

3. Der findes ingen præperater til at gøre dig højere. Du vil have en minimal chance 1/10000.. Du skal igennem en større operation..

4. Stop nu med at købe: Højdepiller, større diller-piller, fedmepiller.OSV.. der findes ingen mirakelkure.. eller jo måske et par stykker.. men det er ikke håndkøb her i danmark.. eller ej på recept.. eller jo hgh er på recept

Dedikeret medlem
Brugeravatar

exhaled skrev:
Ved godt i mener det i jeres bedste mening, men jeg bad om hjælp i form af objektive fakta, og ikke subjektive meninger om mine ønsker.

grappa_zappa skrev:

Hermed mener du at det "bare er" uskadelige amino syrer, som ikke kan forsage skader af nogen former på kroppen?

grappa_zappa skrev:

Her må jeg rette dig lidt. Der løber diverse succesfulde historier rundt om en øgelse i højde vha. sunde spisemetoder samt varierede former for øvelser.
Dette inkluderer sprint, svømning og især vigtigt at hoppe (basketball f.eks.).

De objektive fakta er at du altid vil være meget lille, og det kan ingen øvelser ændre på, hvor meget du så end hopper, svømmer, spiser og sprinter. Der findes, som paul muad dib siger, ekstreme operationer hvis du vil give alt for et par cm.

Vi har alle vores problemer, (tro mig jeg har mine :cry: ), nogle kan man gøre noget ved; andre må man acceptere.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Urethra, anywhere/anybody.
Kan godt se hvorfor du har det sådan, men det er desværre ikke bare sådan ligetil. Hvis du ikke er fuldt udvokset, og dine celler i knoglerne ikke er lukket helt til, så vil HGH muligvis kunne give dig en højere sluthøjde. Det er en sidevirkning ved brug af HGH (som bruges til lokal muskelvækst).
Læste for et par år siden inde på BH om en gut der havde skudt HGH som 17-18 årig, og var blevet et langt rær da han endelig var fuldt udvokset. Og det er altså ikke et enestående tilfælde.

Jeg er sikker på at det er noget junk på det link der. Og det er ikke flame!

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Midt i Psychedelianus
Urt skrev:
Ryg noget weed og chill..

Hørt.

Men hvis du virkelig har problemer med dit selvværd pga din højde så snak med din læge og få en henvisning til en speciallæge. Ingen grund til at gå og eksperimentere når nu du kan få proffessionel hjælp ganske lovligt og gratis.

Psychedelia Gay Overlord

Geografisk sted: Biløen
Tag til asien og få noget fisse.

Insane psychedelia user!

Geografisk sted: Påskeland
dankdawg skrev:
Tag til asien og få noget fisse.

Han behøver slet ikke at rejse så langt, når Asien kan komme til ham: http://www.youtube.com/watch?v=2t5-i9bTWlU

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 26 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]