Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 22 jul 2025 01:45

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 29 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Sjælland
jeg er blevet varslet at jeg skal pisse i kop inden for den næste tid. har læst lidt rundt omkring, men vil gerne ha´slået alt fast da jeg ik skal testes positiv.

skal ph'en sænkes eller hæves for at blive testet negativ.
og hvor meget skal der til for at sænke/hæve værdien?

evt andre metoder er i meget velkomne til at komme med... er i besiddelse af ren urin... dog vil den nok ligge over 1-2 uger inden den vil blive brugt, ved ik om det vil være et problem.

har brug for hurtigt svar.
på forhånd tak derude
:| :?:

Medlem

Ville hjælpe en del hvis vi fik afvide hvad og hvornår du har indtaget det som du er bange for bliver opdaget?

Medlem
Brugeravatar

...

Senest rettet af thujon 16 sep 2017 20:09, rettet i alt 1 gang.

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: kbHoe
thujon skrev:
skal ph'en sænkes eller hæves for at blive testet negativ.
og hvor meget skal der til for at sænke/hæve værdien?

Du bliver ikke automatisk testet negativ fordi din urin har lav pH. Men hvis du sørger for at sænke pH i din urin i ugerne op til prøven, kan du øge udskillelsen af nogle metabolitter de tester tilstedeværelsen af, f.eks. amfetamin. Der er nogle der drikker citronsaft (det til madlavning, i de plastikbeholdere der ligner citroner). Et indtag på 1000 - 2000 mg ascorbinsyre om dagen burde også sænke pH i urinen.

Med hensyn til at gemme tis, ville jeg nok fryse det, for en sikkerheds skyld.

Der er ikke nogen sikker måde at øge udskillelsen af cannabis, og metabolitter heraf, idet det oplagres i fedtvævet, og derfor også er betydeligt længere tid om at blive udskilt, end stoffer der ikke gør dette. Der har vist dog været nogle spekulation her på boardet, om at motion og kost med lavt fedtindhold teoretisk kunne øge udskillelsen.

Senest rettet af Flak 17 jun 2008 17:22, rettet i alt 2 gange.

Medlem
Brugeravatar

okay... hvor kan jeg få fat i den syre der? og hvor mange dage skal der til før det vil kunne skjule tjalden?

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Nu har jeg rettet det til citronsaft, det var dét jeg mente, og netop ikke citronsyre, da det ikke skal indtages :)

Billede <- Citronsaft, fås i ethvert supermarked, nær dig!

Ascorbinsyre er forresten C-Vitamin, hvis det opklarer lidt. Det fås på apoteket, og i Matas.

Jeg mener en tommelfingerregl om cannabis er 4-6 uger, men jeg kan tage fejl. Dette afhænger desuden naturligvis også af forbrug, hvis ud har slammet bong 24/7 de sidste par måneder går der længere.

Men prøv evt. at læse lidt rundt, her har, som man kunne forvente, været en masse posts om urinprøver gennem tiderne.

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: i den hemmelige hule
med cannabis/hash er det afhængigt af hvor længe/stort dit forbrug har været. hvis du længe har røget dagligt, tager det gerne en måned at blive udskilt helt, fordi du har bygget mere op i blodet end det du nedbryder. hvis du blot har røget kortvarigt i et par dage, vil jeg tro du kan være fri for det i løbet af 10 -14 dage.
som sagt:
sund kost + masser og masser af motion kan ikke skade :)
burde i teorien fremskynde processen, især ved cannabis der binder sig i fedtvævet.

Medlem
Brugeravatar

okay... så er jeg helt med... med henhold til mit forbrug har det været 1 joint om aftenen i ca. 5 måneder dagligt...

har jeg ret hvis jeg siger, at jeg har hørt, man også kan komme et par dråber citronsaft i prøven. på den måde påvirke prøven...

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Gellerup
thujon skrev:
okay... så er jeg helt med... med henhold til mit forbrug har det været 1 joint om aftenen i ca. 5 måneder dagligt...

har jeg ret hvis jeg siger, at jeg har hørt, man også kan komme et par dråber citronsaft i prøven. på den måde påvirke prøven...

Måske skulle du se testen som en kærkommen pause fra cannabisen. umiddelbart lyder en joint om dagen som et meget stort brug. Har du ikke noget at give dig til i hverdagen?

Medlem
Brugeravatar

tjah. jo jeg har som masser at se til, ryger en enkelt til at sove på.
men jo, det burde nok ses sådan ja.
problemet er bare det, at den ik kan nå at forlade min krop inden testen, og derfor blir jeg nødt til at snyde den så godt jeg kan.

Medlem
Brugeravatar

Har hørt man skal hælde en af de citronsaftsbøtter i 10 liter vand, og drikke det på en dag for at skulle hashen.
Skal ikke kunne sige hvorfor eller om det virker desværre

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Wuschhead skrev:
Har hørt man skal hælde en af de citronsaftsbøtter i 10 liter vand, og drikke det på en dag for at skulle hashen.

Så lad være med at sige det. Og læs evt. tråden igennem inden du poster løs, der står faktisk hvorfor citronsaft virker, hvad det virker mod og hvorfor det ikke virker mod cannabis metabolitter

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: i den hemmelige hule
Flak skrev:
Wuschhead skrev:

Så lad være med at sige det. Og læs evt. tråden igennem inden du poster løs, der står faktisk hvorfor citronsaft virker, hvad det virker mod og hvorfor det ikke virker mod cannabis metabolitter

yeah that^^ (hvorfor er den smiley egentlig skrottet? det var en god smiley!!)

plus at det at drikke så stor en mængde vand over så kort tid faktisk kan være farligt. det ødelægger fuldstændig din saltbalance - har hørt om en kvinde der døde af at drikke 10 liter vand over meget kort tid.

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Wuschhead skrev:

Ej, stop :?. Husk nu at folk faktisk kunne gå hen og tage dit indlæg seriøst hvis de søger information her på boardet, så lad være med at post noget HR du har "hørt", men ikke aner konsekvenserne af.

Hvis du drikker 10 liter vand på en dag, er der ikke nogen tvivl om at du enten ender på sygehuset eller får det utroligt dårligt.

Junior medlem

En af mine venner bestod engang en test ved at putte en meget lille smule sæbe ned i urinrøret Ca. en halv time før testen. Jeg skal ikke kunne sige om det kan have været noget andet der har gjort det, men han bestod altså, og på daværende tidspunkt fik bongen slet slet ikke for lidt.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Den Paranoide skrev:
En af mine venner bestod engang en test ved at putte en meget lille smule sæbe ned i urinrøret

Puuuh! Det svier at få sæbe der ind! :cry:

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: Jylland
De kemiske stoffer vil ikke findes efter så lang tid. Og hvis du siger at der går 1-2 uger før du skal testes og at du har holdt pause med hashen i 3 uger. Så burde det hele være iorden.

Men seriøst, den har været oppe på boardet så mange gange den her..

Medlem
Brugeravatar

Chill folks.
Jeg skal ikke kunne sige om det er usundt at drikke 10 liter vand på en dag (Jeg sagde aldrig kort tid)... Men én ting er sikkert: Hvis man drikker så meget vand skal man pisse en del, hvilket ét eller andet sted må resultere i én eller anden form for udrensning. Det vel også derfor muslimer faster.
Men okay, hvis i ikke kan bruge det til noget. Det var bare mit forsøg på et svar, som åbenbart var dårligt. Sorry håber ik jeg har ødelagt jeres dag(:....

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: Jylland
Wuschhead skrev:
Chill folks.
Jeg skal ikke kunne sige om det er usundt at drikke 10 liter vand på en dag (Jeg sagde aldrig kort tid)... Men én ting er sikkert: Hvis man drikker så meget vand skal man pisse en del, hvilket ét eller andet sted må resultere i én eller anden form for udrensning. Det vel også derfor muslimer faster.
Men okay, hvis i ikke kan bruge det til noget. Det var bare mit forsøg på et svar, som åbenbart var dårligt. Sorry håber ik jeg har ødelagt jeres dag(:....

Jamen ville da være åndsvagt at gøre når det ikke hjælper noget overhovedet. Det stof, som thcen er blevet nedbrudt til, som de tester efter, forsvinder ikke fordi du pisser en del.

Nu skal vi heller ikke have en OD på vand.

Junior medlem

Jeg ved godt emnet er lidt gammelt men vil lige fortælle om en måde flere af mine venner/bekende har omgået at teste positivt med hensyn til urinprøver i fængslet.
Tag et stykke almindig håndsæbe og put det i lommen så du har det på dig når tiden kommer til din urinprøve.
Gnid på sæbestykket med den en finger eller to så der kommer mest muligt sæbe på dem, og når du så pisser (hvilket sikkert sker under opsyn)
Så sørg for at pisse lidt på dine sæbefinger, sæben vil så gøre testen ubruglig og den besked kommer efter omkring en uge så nu har du en uge mere til at blive helt clean i.

Jeg har aldrig selv brugt metoden men har hørt om den fra flere venner/bekende der har sidet i fængsel/men da de har sidet i spjælet er deres troværdighed måske ikke i top

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 29 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]