jespermadsen skrev:
Jeg har oplevet at blive kørt på psykisk. Er det en del af spillet?
Jeg kan ikke forklare hvad jeg mener, med at blive kørt på psykisk, men altså at man fortæller ting, fra ens hverdage, som de vil bruge til at køre en ned og gøre en fucking paranoid.
Jeg har oplevet det 2 gange, hvor jeg ikke anede om det var pga. speedpsykose eller om en kørte psykisk på mig. Det er virkelig en TANKESPINNER, som man kan græde over!
Er der nogle som har oplevet noget lign?
Det er sket på amfetamin. Sker normalt altid på 2-3 dagen.
Forstår íkke din post, men tror du spørger om det du har oplevet er normalt?? Eller om det var dit sind som spillede et pus?
Hvis du gentagende gange oplever at du føler dig "mindre værd"/underlegen/utilpas, og at folk ser ned på dig/bagtaler dig osv. så er det faktisk ret normalt. Især i forbindelse med amf induceret søvnløshed.
Det kunne minde om et enkeltstående tilfælde af noget socialangst, som opleves af stort set ALLE på et eller andet tidspunkt. Nogle (mange) oplever at det er et vedvarende fænomen. Hvis du ofte føler dig utilpas, og tror at folk kører på dig osv. kan du forsøge at arbejde med det. Som oftest vil du opleve at folk IKKE kører på dig, men at du overfortolker små ting, og skaber et negativt billede af hvad folk tænker og synes om dig. Måske de har talt om dig? Men hvad så med alle de gange du har talt om en eller anden? Selv hvis du er blevet bagtalt (det bliver alle

) så er det vel ikke værre end at de folk som gjorde det, formentligt slet ikke har lagt så meget i det som du tror.
Hvis du oplever at dine "tvangstanker" bliver voldsommere, og du tillægger folk flere og flere træk som ikke eksisterer, og hvis dette begynder at fylde for meget, så kunne det tyde på at du var småparanoid. Vær opmærksom på det. Det er altid godt at fange sådan noget (også social angst) i opløbet. Jo længere du går med sådanne ting, desto sværere vil de blive at komme af med.
Men altså, uddyb gerne.
Men uanset hvad, så er du ikke den eneste som på et eller andet tidspunkt har haft sådanne tanker. Det er sjældent at finde en person som aldrig har haft det sådan. Og hvis du finder en, så er han/hun formentligt et enebarn, uden mannerer

.
Mvh. en hater.