Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 23 jul 2025 20:44

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 18 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: Urinprøve?
Junior medlem

Er der nogen måde man kan snyde den på?
altså sådan en fætter her http://www.lavpris-teste.dk/productslis ... election=7

Medlem
Brugeravatar

Det ville jeg også tro det var :)

Junior medlem

så lad mig omformulere (;
hvordan kan man snyde den :)

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Jeg ska' ikke ku sige om den bestemt test kan snydes, men prøv at søg på "urintest" her på siden - der har været temmelig mange tråde om det emne :)
Fælles for de fleste er dog, så vidt jeg husker, at de kun er endt ud i nogle rimelig usikre spekulationer...

Ellers ka' du prøve at undersøge hvor længe de stoffer du bli'r testet for, kan spores i urin (hvis du ikke har gjort det). Så ka' du i det mindste få et klart billede af hvorvidt, og hvorledes, du er i farezonen :)

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: kbh et sted
Kommer an på hvad du ikke vil have den ikke skal finde. Det nemmeste er dog at være clean.
Du kan prøve at finde ud af hvad der ud over diverse narkotika, kan frembringe en positiv test. En positiv test er jo kun et problem hvis du ikke har en god forklaring.

Junior medlem

det fordi er lige blevet bustet i af ryge hash og mine forældre sir de af og til vil ha en pisprøve :/
og føler ikk for at ligge pinden på hylden :(

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: Jylland
Seriøst.. Jeg søgte på "urin" ved hjælp af søgemaskinen herinde, inden for de første 4 sider fandt jeg dem her:

http://psychedelia.dk/forum/viewtopic. ... hilit=urin

:|

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Aalborg
smokerd skrev:
det fordi er lige blevet bustet i af ryge hash og mine forældre sir de af og til vil ha en pisprøve :/
og føler ikk for at ligge pinden på hylden :(

Har du ikke en kammerat som ikke ryger ? Så kunne du bare låne en andens pis ;)

Junior medlem

Gartnersvinet
lidt svært hvis de gamle en dag sir pis li i den her kop d: ?

Junior medlem

Geografisk sted: Nordsjælland
Citat:
lidt svært hvis de gamle en dag sir pis li i den her kop d: ?

Ikke hvis du altid er bevægnet med din vens pis ;) Det handler om at være forberedt.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Et brostenskast fra Staden
Hvad hvis man ikke vil opbevare en vens pis på glas i 4+ uger?

Skyd forældrene eller overbevis dem om din ret til at indtage div. ting... Det er nu rarere med et åbent forhold omkring tingene, hvis det altså kan lade sig gøre uden alt for mange blodsudgydelser

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Århus C
Ja bed dem om at blandesig udenom hvad du putter ind i din krop. Du er vel mere eller mindre voksen.

Junior medlem

det jo bar lidt svært når der stadig er et halvt år til jeg er myndig

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Under byen
Urinprøve? Ja, men hvad får de ud af det resultat? - "Fyyy, skamme sig!". De er måske i deres juridiske ret til at teste dig, men rent menneskeligt er det en ret ufin metode.

Jeg kan ikke give dig et endegydligt råd da jeg ikke tog stoffer som ung/da jeg boede hjemme, så det er op til andre i din situation. Men jeg kan fortælle dig at jeg har valgt at lægge langt de fleste kort på bordet, også dem med bagsiden opad. Det kan jeg gøre dels fordi jeg forventer de er forstående, og fordi jeg har forklaret hvordan tingene hænger sammen med stoffer, godt som skidt. Desuden kan jeg som myndig være ligeglad med deres mening, sålænge jeg formoder de ikke vil "slå hånden af mig" som man siger. Men jeg er ikke ligeglad da jeg lytter til deres råd, dog ikke til deres formaninger hvis disse dukker op. At have argumenterne i orden er også meget vigtigt, og man skal sandelig heller ikke lyve overfor sig selv for at retfærdiggøre en holdning der kan være på tynd is.

Ikke alle forældre er oplyste og åbne overfor afvigelser i gængs accepteret livsførelse. Husk på at de er sikkert er dybt bekymrede over dit "forbrug", selvom de måske ikke aner hvad et relativt simpelt rusmiddel som cannabis går ud på. De er måske også bange for at du tar de næste skridt til stimulanserne (de er også djævlens værk i een eller anden grad, uanset at de også kan være af det gode - og det var ikke en opfordring). Cannabis er jo som bekendt ikke videre fordrende for indlæringen - så hold dig fra det når du går i skole. Du skal ikke primært stå til ansvar overfor dem, men dig selv - forstået på den måde at du har indset hvilke konsekvenser et hash(mis)brug kan medføre.

Hvis du kan forklare dine forældre roligt at der er styr på sagerne i dit liv, og du samtidig indrømmer du har røget, vil du imødekomme dem uden at virke afvisende. En urinprøve er selvfølgelig en endegyldig bevisførelse for afholdenhed i denne sammenhæng, men også en meget nedgørende metode i mine øjne. Det er ikke smart af forældre at opføre sig som politiagenter overfor deres børn, for man føler jo ikke nødvendigvis at man har gjort noget forkert.
Sig til dem at du faktisk er glad for at de bekymrer sig for dig, for det ville sgu være sørgeligt hvis de var ligeglade med hvordan du valgte at leve livet - eller aflive samme. Jeg har selv en rar grandnevø som har prøvet det meste i sit 16-årige liv, og han har nok ikke mødt videre modstand fra sin mor i den henseende. Hun er ellers en af de sødeste mennesker jeg kender, en dejligt flippet og anerkendt kunstner med øje for de skæve indfald i livet. Dvs. at sønnen deraf har fået for megen slap snor at løbe i, uden nogen rød tråd at følge. For meget af det gode kan derfor også være af det lettere ugennemtænkte - Ligesom en for stram snor er. (- Det kan godt være at det er genetisk betinget, men se hvor ufuldkomment et menneske vores kulturminister B.M. er.)

Hvis livets landevej kun går ligeud er der risiko for man falder i søvn bag rattet. Men hvis den bugter sig for meget ryger man ud i et sving før eller siden, især i påvirket tilstand. Følg den gustne middelvej, men tænd lygterne når det regner, sner eller tåger, og pas på fartbumpene!
Om det er alkohol eller hash (eller noget tredje) er ligegyldigt. Begge stoffer er dejlige, men skal beherskes i forbrug.

Håber der var noget at bruge her, selvom nogen sikkert har mødt mere modstand fra deres forældre end jeg fra mine :D

Konklusion på dette lettere aftangenterede indlæg?: Urinprøver er noget værre pis!

Medlem
Brugeravatar

sorry for offtopc, men hvad er Phencyclidin :?:
kan desværre heller ikke hjælpe dig da jeg altid har haft et meget åbent forhold til mine forældre når det kommer til knark :)

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Outside
Hvis jeg var dig ville jeg vente med pinden det halve år, der sker alligevel rimelig meget udviklingsmæssigt i den alder. Siger det fordi jeg kender flere, der er faldet bagud på flere måder, navnligt socialt. Men husk nu, det er ikke en løftet pegefinger, det er bare mit råd til dig, om du lytter til det er dit valg! :)
Husk det er din ret, at nægte pisprøver. Så kan de begynde at ævle om, at du ikke må bo hjemme. Så det er selvfølgelig ikke den sikre løsning, men den kender du jo nok godt selv.

:peace:

Du kan også få nogle produkter i diverse headshops som skulle kunne gøre din urin test clean, om de virker ved jeg intet om, udover at ham der stop i shoppen sagde til mig at de virkede. Men har aldrig selv prøvet dem. :roll:

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Vaikuntha
det kunne være at man burde købe sådan en teste og se om man kunne snyde den hehe

Medlem

Hvis du stadig vil være skæv, men ikke vil tages i en test kunne "Spice" måske være en mulighed.. Der skulle så vidt vides ikke være THC i, og det virker overraskende godt :)

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 18 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]