Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 26 jul 2025 04:44

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 12 indlæg ] 
Forfatter besked
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: !!!
uhm jeg faldt over http://shulginthefilm.com/

men jeg har haft problemer med at finde yderlig info om den...

nogen der ved hvornår den kommer ud? osv? :)

* jeg mindes ikke den har været oppe før, jeg har også søgt.

Admin
Brugeravatar

Geografisk sted: Inside the animal
Det kunne da være ret interessant. Der findes åbenbart ikke noget om den på imdb.

Citat:
Alexander Shulgin - chemist extraordinaire and living legend in underground drug culture - features in this new film on the unexplored potential of psychedelic drugs. Having quit his post as a senior research chemist at Dow Chemical Company in 1965, together with his wife Ann he set forth on a personal quest to design new psychoactive drugs. The lifestyle drugs market is now estimated to be worth up to $25 billion annually, providing legal treatments for conditions ranging from depression to impotence. Why should man be prevented from using other drugs, which alter his mental and physical experiences? Many have been used for centuries and others continue to be applied in therapeutic, creative, religious, exploratory, recreational and military settings. Are these drugs so innately dangerous that people need to be protected from them? Or are there other reasons? Doctors prescribing MDMA for post traumatic stress disorder and terminal cancer, military psychiatrists testing LSD on troops, chemists developing new 'designer drugs,' shamans using psychedelics to heighten spiritual awareness, multiple sclerosis sufferers self-medicating with cannabis, artists using LSD as a creative tool. Such practices are at best restricted and at worst outlawed - but what are the motives behind the regulations? Further filming is planned in the US, the UK, the rest of Europe, and South America.

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: up yours
Jeg har set traileren. Ser meget seriøst ud. Det er en film som skal ses.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Electric Ladyland
Halugenlampe skrev:
Jeg har set traileren. Ser meget seriøst ud. Det er en film som skal ses.

Ja bestemt. Der står sidst i traileren
The Shulgin Project
2005

Det må da indikere, at den blev færdig der? Bare mystisk, at man ikke kan finde noget om det vha. Google

Dedikeret medlem

Geografisk sted: Danmark
Ro på makker, mon ikke det tager filmholdet lidt tid at blive færdig? De er jo trods alt Shulgin fans :wink:

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: I mulmehulen
Bøh skrev:
Ro på makker, mon ikke det tager filmholdet lidt tid at blive færdig? De er jo trods alt Shulgin fans :wink:

Så du indikerer simpelthen, at alle der er interesseret i, og evt. tager stoffer er dovne og ikke kan gøre noget færdig?
Pænt nederen holdning. Det er altså ikke alle der er nogle bumser, bare fordi de tager stoffer. Mange er ret seriøse. Jeg kan henvise dig til f.eks. Gaia Mediastiftung, Cognitive Liberty, MAPS og Erowid.

Administrerende Direktør
Brugeravatar

Fingeren ud af numsen, Odden! Hvis filmen ikke er færdig kommer Bøh jo med en plausibel påstand :P

On topic: http://www.turncenturypictures.com/people.html Tilsyneladende er de i gang med post-produktionen lige nu så alt det lækre råmateriale skal klippes sammen til en fornøjelig dokumentar om ham vi alle sammen gerne vil kæle med.

Moderator
Brugeravatar

Andreas/Saiko-Pod skrev:
Fingeren ud af numsen, Odden! Hvis filmen ikke er færdig kommer Bøh jo med en plausibel påstand :P

On topic: http://www.turncenturypictures.com/people.html Tilsyneladende er de i gang med post-produktionen lige nu så alt det lækre råmateriale skal klippes sammen til en fornøjelig dokumentar om ham vi alle sammen gerne vil kæle med.

Bare fordi de folk der så laver filmen er nogle bumser, betyder det stadig ikke, at alle er det! :P Læs og forstå! JAJA.

Dedikeret medlem

Din fordomsfulde Bavian! Jeg har på intet tidspunkt sagt noget om at de var bumser, hvor ser du måske det? Næh jeg påstår at alle der tager stoffer og kan lide Shulgins bøger, nødvændigvis må være en flok feinschmekere....

Moderator
Brugeravatar

Hov hov din abekat!
Det ligger da implicit i din sætning, at folk der er Shugin-fan er længe, længere end man burde være, om at få noget færdig. Ellers må du formulere dig klarere!

Men din forklaring lige ovenfor giver mening. Jeg undskylder, men synes stadig du er en abekat!

Dedikeret medlem

Så er vi jo beslægtet din Bavian :D
Udover det, så har jeg det helt fint med at de giver sig god tid til at lave en ordentlig dokumentar.
Desuden er hvornår man "burde være" færdig et meget løst begreb, du må selv formulere dig noget mere eksplicit.

Medlem

blabablbalablablal bitch bitch bitch. Odden styr din PMS. :peace:

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 12 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]