Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 23 jul 2025 17:50

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 33 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
Junior medlem

Wooooooooow, wierd. Her i sidste weekend gik jeg hjem påvirket af hash, alkohol og speed, der var ca. 5-6 km, så en god lang tur langs en mørk skov og mystiske ting. Nå, men her kommer det mærkelige..

På vejen hjem gik jeg i mine egne tanker og tænkte over (en jeg er forelsket i) kunne komme og hente mig og køre mig hjem, men jeg havde ingen tlf.Gik også og tænkte på en masse andet mærkeligt.

Nå, men det bliver først mærkeligt nu, for dagen efter sad jeg og snakkede om hvad jeg havde tænkt på dagen før, på vejen hjem, til en kammarat, og han synes jeg lød mærkelig - også fair nok. Men efter jeg havde fortalt ham det med, at jeg ville blive hentet, og om morgenen, senere om dagen, så kommer hende jeg tænkte på, fandeme op i lejligheden og spurgte om jeg ville køre med hjem.......!!! Sansynligheden er lig med 0,3!!!!!!!

Nok med det tænkte jeg også en masse andet mærkeligt som præcis skete dagen efter.

Fik en følelse om, at jeg ku se ind i fremtiden, for det er da mystisk jeg kunne fortælle 3 ting som skete dagen efter??

PS: Jeg er på meget påvirket nu, så gir måske ikke så meget mening, men synes jeg ville dele dette med jer og lade jer diskutere. Noget af det særeste jeg har oplevet.

Medlem

hvad er så de andre ting som du forudså :D

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Outside
host op med lotto-tal for næste uge plx!

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Et værtshus, nær ved gammel strand
tænkte du også på GHB ville blive accepteret som lovligt kosttilskud?

Junior medlem

Francis, jeg ønsker seriøse svar og har ikke brug for du skal gøre grin med mit indlæg. Og ja, selvfølgelig tænkte jeg på det, altså helt ærligt.. Og ja, kald mig bare for en person uden humor, men det utroligt - ligemeget hvad jeg spørger om herinde, så kommer der en latterlig kommentar, som er totalt urelevant iforehold til mit spørgsmål/info.

Hvis du virkelig ikke har andet, at lave, end at fylde mit indlæg med urelevante kommentarer - så lad venligst vær! Jeg siger det pænt til dig...

Jeg spørger vel i grund og bund om andre har oplevet lign. eller har en måske idé til hvordan det kan lade sig gøre. Og det er ikke placebo der er tale om :-)

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Et sted få finder.
Chancen for at du i din påvirkede tilstand har tænkt så mange forskellige ting at nogen af dem ville gå i opfyldelse, har ofte prøvet efter en go gang syre eller lign, at jeg går med sådan en fornemmelse at hvad der snart sker, og ofte sker det ikke, men så når det går bliver man jo helt overbevist om sine egne telekinitiske evner. Hvis man skal trække den her diskussion lidt længere ud så er jeg overbevist om at der er mere mellem himmel og jord end hvad vi lige går og tror.. Men om visse mennesker kan se ind i fremtiden i en skævert af alkohol fed og amf, det tvivler jeg lidt på, men ville give dig ret i at det føltes fedt når man oplever noget som man tænkte dagen inden.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Sjælland
Lyder en del synkronicitet.

Har en gang postet en tråd om det, måske vil du finde den interessant: http://www.psychedelia.dk/forum/viewto ... da#p174157

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Fuldtidsforvirret på fyn
Meget spændende emne .. Forstår dog ikke, folk ikke tager det mere seriøst!
Jeg har ofte oplevet sådanne ting som du forklare. Og tror det er meget normalt, at hvis det du tænker på/ser for dig, pludselig sker, så bliver man chokeret og en smule bange.

Men jeg er overbevist om at det dog bare er tilfældighed?
Men tror tilgengæld også, at der findes MEGET mere end vi kender til .. For ikke at sige er ret overbevist!!

Hvor ofte sker dette for dig?

Junior medlem

Tak for nogle gode svar. Det skete for første gang da jeg gik den tur, jeg tror også helt klart der er mere mellem himmel og jord, som vi mennesker ikke har udvikle os til at åbne op for - endnu..

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Vaikuntha
Trådstarter:
Det er meget sandsynligt at din ændrede sindstilstand har affødt et sådan fenomæn, det er intresant at ligge mærke til at det netop var en du har meget i tankerne forudseelsen handlede om, dette kunne tyde på at din bevidsthed har gået ind og formet virkeligheden eller forudset den eller whatever.

Du burde se filmen "what the bleep do we know?" den handler om hvordan vores tanker har direkte indflydelse på virkeligheden omkring os, søg på youtube.
Det med at mennesket ikke har udviklet sig til at åbne op til det der findes mellem himmel og jord er forkert, det er jo faktisk omvendt. Vi er gået bort fra det magiske forhold til omverdenen og byttede det ud med vores moderne materialistiske samfund, heldigvis kan alle åbnes vis de vil. Se hvordan isolerede stammer bruger forudsigelser og drømmetydninger til at fremskaffe en succesfyld jagt osv. (det er normalt at samle hele landsbyen hver morgen for at høre alle de andres drømme) dette tyder på en mistet forbindelse til det du muligvis har oplevet en likke brøkdel af.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Soma Juice skrev:
Trådstarter:
Det er meget sandsynligt at din ændrede sindstilstand har affødt et sådan fenomæn, det er intresant at ligge mærke til at det netop var en du har meget i tankerne forudseelsen handlede om, dette kunne tyde på at din bevidsthed har gået ind og formet virkeligheden eller forudset den eller whatever.

Du burde se filmen "what the bleep do we know?" den handler om hvordan vores tanker har direkte indflydelse på virkeligheden omkring os, søg på youtube.
Det med at mennesket ikke har udviklet sig til at åbne op til det der findes mellem himmel og jord er forkert, det er jo faktisk omvendt. Vi er gået bort fra det magiske forhold til omverdenen og byttede det ud med vores moderne materialistiske samfund, heldigvis kan alle åbnes vis de vil. Se hvordan isolerede stammer bruger forudsigelser og drømmetydninger til at fremskaffe en succesfyld jagt osv. (det er normalt at samle hele landsbyen hver morgen for at høre alle de andres drømme) dette tyder på en mistet forbindelse til det du muligvis har oplevet en likke brøkdel af.

Soma - Har du nogle kilder? Er meget interesseret i dette emne. :)

Medlem

Geografisk sted: Rodnet
Syns det sker forholdsvis tit. ting i ligende dur...

har ikke rigtig lyst til at uddybe situationer. men det er nok bare mere bevistheden om givent tidspunkt. ( tid og sted) og hvad man kan forvente sig inden for disse rammer...

end det er (Forudsigelser), lidt lige som en blind mand kan mærke besøgende før de banker på..

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Kaldes det ikke Deja vu?^^

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Du er en dejavu, spooner.

:roll: :D

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: !!!
Det sker igennem ens liv at man får følelsen af at vide noget på forhånd, som så sker...

For nogen uger siden var jeg på noget tur med nogen. Dagene efter gik jeg og håbede på at en bestemt pige fra turen ville skrive en email til mig, vedkommende havde ingen grund til at gøre det(vi havde knap nok snakket sammen og er fra 2 forskellige steder). umiddelbart efter turen gik der 3 dage hvor jeg tænkte på hvor fedt det ville være hvis hun skrev en email. For hendes smil var noget så sødt..

på 4 dagen modtog jeg en email fra hende...

Noget specielt? noget deja-vu? noget magisk? næppe. Desuden svarede hun aldrig efter at jeg svarede hende. :roll:

... Men det er længe siden jeg har været så glad som dagen jeg modtog emailen :), så selve oplevelsen var god!

(Nej jeg gav hende ikke min email, hun fandt den på intrawebben i firmaet vi begge arbejder for)

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Cool, at hun skrev spiffeh 8) Dog bare en afhopper senere ..

Sådanne lignende situationer har jeg også oplevet mange gange, det er både spooky og ret interessant når det sker.
Men tror absolut heller ikke på noget hokus pokus, tankelæsning whatever i sådanne situationer.

Men tror dog på at der findes meget end vi mennesker lige ved og har set.

Nogle bud, på hvad det kunne være? Hvis der er nogle som deler samme mening som mææææ ..

Junior medlem

Jeg tror absolut også at ens tanker har betydning for livet omkring os og fremtiden.

Lad mig give 2 eksempler som er sande (hvorfor sku' jeg lyve?):

Min kusine som er omkring 30 år, sagde for sjovt en dag, "gid ejeren dør, så jeg kan få den lejlighed". 2 dage efter blev han dræbt i et traffikuheld. Hun takkede i stedet nej, hvilke jeg så godt kan forstå ;o)

Min mor har lagt på sofaen i stuen og sagt til sig selv "Gid jeg kunne blive fri for alle de smerter i mine tænder" (hun havde på det tidspunkt være på operation og opereret underkæben og munden osv), derfor gevaldig tandpine. 5 minutter senere mærker hun en skikkelse i stuen komme mod hende og sætter sig på hendes bryst, så hun ikke kan få luft. Dette går væk efter 30 sekunder og hun har ikke haft ondt i tanden lige siden.

Der er noget mystisk blandt vores tanker, energier og vores levemåde, jeg tror bare ikke vi har fået adgang til disse funktioner endnu. Vi er trodsalt kun mennesker, skabt af organismer! Vi udvikler os med nye funktioner hele tiden. Hjernen skal bare give adgang til brugen af dem (tror jeg)...

Junior medlem

spiffeh skrev:
Det sker igennem ens liv at man får følelsen af at vide noget på forhånd, som så sker...

For nogen uger siden var jeg på noget tur med nogen. Dagene efter gik jeg og håbede på at en bestemt pige fra turen ville skrive en email til mig, vedkommende havde ingen grund til at gøre det(vi havde knap nok snakket sammen og er fra 2 forskellige steder). umiddelbart efter turen gik der 3 dage hvor jeg tænkte på hvor fedt det ville være hvis hun skrev en email. For hendes smil var noget så sødt..

på 4 dagen modtog jeg en email fra hende...

Noget specielt? noget deja-vu? noget magisk? næppe. Desuden svarede hun aldrig efter at jeg svarede hende. :roll:

... Men det er længe siden jeg har været så glad som dagen jeg modtog emailen :), så selve oplevelsen var god!

(Nej jeg gav hende ikke min email, hun fandt den på intrawebben i firmaet vi begge arbejder for)

Må jeg høre hvad hun skrev da? Nogle tegn på noget? En hilsen? Eller hvad??

Det i hvertfald ikke deja vu. Deja vu er noget der kommer i nutid og man så TROR man ser en i fremtiden i et par sekunder frem. Det jeg - og du nævner overstående, er noget vi har tænkt på dagen(e) forinden og som sker. Det må kaldes tilfældighed eller fremtidslooking... :P

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Vaikuntha
Blodpump: kilder omkring shaminisme ? Kan godt fremskaffe en masse spændende omkring emnet, finder det senere :P

Videnskabstime:
Tror også at menneskeheden vil udvikle sig i højere og højere grad mod disse ting, men tror ikke udviklingen er en fysisk udvikling men en bevidsthedsmæssig udvikling, altså at vi mennesker kan ændre vores bevidsthed så vi er åben overfor disse ting. Det handler om hvad vi bruger vores bevidsthed på.
Ligesom du kan træne din hjerne til at regne ekstremt svære matematik regnestykker ud kan du også træne din hjerne/bevidsthed til at være mere åben overfor disse metafysiske elementer i verden. Hvis du aldrig bruger disse dele af din hjerne vil de svækkes lige som alt andet.
Det ses jo blandt andet hos shamaner rundt om i hele verden hvor folk lever på en helt andet måde der gør at de er meget mere åbne over for disse ting.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: NørrebronX
Jeg synes alle der er interesseret i det her emne skal læse bogen: "Law of attraction" (eller bare LOA), personligt synes jeg den er til at lukke op og skide i, men en af mine venner er blevet fuldstændig fanatisk tilhænger af den.

Hvis i synes det er lidt for voldsomt at læse en hel bog, kan i læse lidt om de basale teorier via noget google søgning, der er også udgivet adskillige dokumentarer/film

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 33 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]