Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 26 jul 2025 04:53

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 23 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
Junior medlem

Hi @ all Fullmoon Freax!

The summer is coming closer and closer. The trees and plants are blooming and piece by piece it’s getting warmer in middle Europe. The weather experts are forecasting a hot and dry summer for this year, so it's time to provide you the latest news about the Fullmoon-Festival 2008. We have just uploaded a new website with all the information you need for FMF 2008. All the deco teams are working hard these days to create mind blowing new stuff for this year’s edition. Also the first step of booking is made and the second step will follow as soon as possible and we will inform you with the next newsletter when it gets online. We will have 3 stages this year again and after tons of emails have reached us and we listened to all the people we met, we decided to bring back the legendary "centre" or "middle of the floor" stage also to the "PSYCHEDELIC/FULLON STAGE", certainly with an 8 point sound system around. As last year we have with 150 artists at 3 stages the best FULLON, PSYCHEDELIC, DARK and PROGRESSIVE sound available at the moment, but you better check it out yourself at our website. We will extend the Progressive Stage to Electro/Progressive Stage, 'cause there is so much great output the last years.
So check out the website and be prepared for another FULLMOON-FESTIVAL dance experience.
Get your cheap pre sale tickets now at http://www.fullmoon-festival.com Also our myspace site http://www.mypsace.com/fullmoon_festival will be updated the next days.

Sunny Greetings
Your FMF Crew

Hi @ all Fullmoon Freax!

Der Sommer rückt nun Stück für Stück und unaufhaltsam näher. Die Bäume bekommen Blätter und es wird zunehmend wärmer in Mitteleuropa. Die Wetterexperten sagen einen heißen und trockenen Sommer für dieses Jahr voraus, also ist es auch an der Zeit, euch mit den neusten Infos zum Fullmoon Festival 2008 zu versorgen. Gerade ist unsere neue Website mit vielen Infos zum diesjährigen Fest online gegangen. Alle Dekoteams arbeiten zurzeit mit Hochdruck an neuer und abgefahrener Dekoration für alle Floors. Außerdem ist die erste Stufe des Bookings abgeschlossen, was ihr ebenfalls auf der Seite nachlesen könnt. Die nächste Stufe folgt so schnell wie möglich und Infos dazu folgen im nächsten Newsletter.
Es wird dieses Jahr wieder 3 Bühnen geben, nach dem uns Tonnenweise E-Mails erreichten und uns viele Gäste persönlich darauf ansprachen, haben wir uns dafür entschieden, die legendäre Mittelpunktbühne mit einem 8 Punktsoundsystem außen herrum auch wieder bei der "Psychedelic/FullOn Stage" aufzubauen. Also werden in diesem Jahr beide Floors eine Mittelpunktbühne erhalten. Es wird mit ca. 150 Künstlern auf 3 Bühnen den aktuellsten FULLON, PSYCHEDELIC, DARK, PROGRESSIVE und AMBIENT Sound geben, aber schaut selbst auf der Website nach. Die Progressive Stage wird dieses Jahr Progressive/Electro Stage heißen, wurde also noch um "Electro" erweitert, weil es in diesem Bereich in den letzten Jahren viel neuen und guten Sound gab. Schaut also mal auf der neuen Website vorbei und sichert euch jetzt noch die günstigen Vorverkaufstickets auf http://www.fullmoon-festival.com
Auch unsere MySpace-Seite http://www.mypsace.com/fullmoon_festival wird in den nächsten Tagen geupdatet.

Sonnige Grüße
Eure FMF-Crew

Live Acts so far

OPENING BY: STAR SOUNDS ORCHESTRA (DE/RU/US)
JUNO REACTOR (UK/US/JP)
SUN PROJECT (DE)
ETNICA (IT)
COSMOSIS (UK/CH)
PROTOCULTURE (SA)
BIZZARE CONTACT (IL)
VIBE TRIBE (IL)
DEEDRAH (FR)
ABSOLUM (FR)
TRANSWAVE (FR)
SPACE BUDDHA (IL)
SHANTI (ES)
ELECTRO SUN (IL)
ATOMIC PULSE (IL)
AQUATICA (IL)
SLUG (SA)
POLARIS (FR)
DIGICULT (BE)
ATOMICULTURE (IL-SA)
D-MANIAC (PT)
SICK ADDICTION (PT)
TRYAMBAKA (PT)
KINDZADZA (RU)
ELECTRYPNOSE (CH)
YAB YUM (CH)
ATRIOHM (MK)
DRURY NEVIL (GR)
MUBALI (US)
NOISE GUST (JP)
WHICKED HAYO (BE)
STEREOGRAPHIC (BR)
GAPPEQ (CZ)
SHAGMA (FR)
SLACKJOINT (DE)
HYPERION (DE)
DIGITAL FX (DE)
ATMOS (SE)
ANALOG PUSSY (DE-IL)
SHIVA CHANDRA (DE)
TEGMA (SE)
HUMAN BLUE (SE)
YOTOPIA (IL)
BRISKER & MAGITMAN (IL)
THOMAS PENTON (US)
KLOPFGEISTER (DE)
SENSIFEEL (FR)
PETER GUN (DE)
FEUERHAKE (DE)
MAD CONTRABENDER (NL)
PROTONICA (DE)
QUANTIZE (IL)
TRANCEMISSION (MX)
JEY & EX (MX)
MELLER (DE)
KULARIS (DE)
ZOLARIUM (MX)
FLUGBEGLEITER (DE)

Administrerende Direktør
Brugeravatar

Der er jo helt åndsvagt mange fede navne på den line-up! Superlækker blanding af gamle og nye psykedelikere. Rigtig god fornøjelse til alle der tager derned!

For mit vedkommende bliver det BooM i år + Fusion eller Roskilde alt efter temperament når vi når til juni :)

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: lidt nord for regnbuen og så bare forbi møllen (der hvor det altid sner)
haha yiiir :D bliver for fedt. Jeg kommer ihvertfald og er der de sidste 4 dage.. Glæder mig specielt til Noise gust, whicked hayo og Mubali - de holder ihvertfald for hårdt In the world of dark psytrance.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Fed lineup, jeg vil heltsikkert være der, ikke mindst for stemningen, og omgivelserne!!

Dedikeret medlem

Geografisk sted: Midtjylland
Imponerende line-up!

Jeg ser isaer frem til Protoculture og kindzadza hvis jeg kommer afsted. Peter Gun var ogsaa fedt sidste aar til tshitraka samme sted...

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Cosmosis, Etnica, Kindzadza og Transwave! :shock: Kommer desværre ikke.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: København SV
Ville så gerne havde været afsted i år. Men skal til at flytte hjemmefra, og har desværre ikke råd :(

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Sydjylland
Atmos er da ikke svensker :)

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Yee, kommer... :twisted:

Administrerende Direktør
Brugeravatar

ke skrev:
Atmos er da ikke svensker :)

Jo det er han såmænd, men han kommer oprindeligt fra Polen.

In our memories
Brugeravatar

gandalf skrev:
Fed lineup, jeg vil heltsikkert være der, ikke mindst for stemningen, og omgivelserne!!

*HOST HOST HOST*

Her er jeg så kraftigt uenig.

FMF sidste år var da lige til at lukke op at skide i... jeg vil skyde på at 25% af festivallen bestod af lamme danskere der havde formået at flytte deres benvarmere fra Amager Bio og Hapz til tyskland.
Det var for mit vedkommende en pinlig oplevelse at være dansker.

However, i 2005 og 2006 rykkede festivallen røv, især i 2006.

Billede

Admin
Brugeravatar

Geografisk sted: Inside the animal
LOL !
Jeg må indrømme, at festen aldirg rigtig har givet mig tanker, der ville overbevisse mig om at tage derned, men lineuppet kunne godt lokke.. Også selvom folket er max tramp :D

Derimod foreslår jeg folk der er til den mørke del af den psykedeliske trance, at tage til psycrowdelica 11-14 juli, der er ovenikøbet en hel del danskere der skal spille live og dj..

Vi ses

Medlem

Geografisk sted: Her og der
Dextrose skrev:
FMF sidste år var da lige til at lukke op at skide i... jeg vil skyde på at 25% af festivallen bestod af lamme danskere der havde formået at flytte deres benvarmere fra Amager Bio og Hapz til tyskland.
Det var for mit vedkommende en pinlig oplevelse at være dansker.

Jeg er enig i at det var direkte ulækkert med den dansker-camp der lå på vejen ned mod scenerne, hvor hele steroide-slænget havde taget deres eget PA med, men ellers syntes jeg nu ikke, at det var så slemt. Danskerne og svenskerne med plysbenvarmere gjorde i hvert fald ikke rigtig mig noget - jeg synes det er langt mere klamt med folk der vælter rundt på keta en hel festival.

Ser frem til at høre Juno Reactor, Human Blue, Brisker & Magitman, Peter Gun, Atmos, Deedrah, Yotopia, Tegma og Transwave.

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: lidt nord for regnbuen og så bare forbi møllen (der hvor det altid sner)
Hold kæft det ellers noget der rykker det der "psycrowdelica"
http://www.goatrance.de/goabase/party/details/31537 ---- Det lige mig =D total nice dark kunstnere..Det helt sikkert kraftigt værd at overveje.

In our memories
Brugeravatar

Incognito skrev:
jeg synes det er langt mere klamt med folk der vælter rundt på keta en hel festival.

Hvad fanden er der galt i det? :lol:

In our memories
Brugeravatar

LOL! :lol:

Jeg tror den var henvendt mig... ;)

Jeg kendte desværre de hovedet med PA-anlægget, nogle coke-hoveder fra staden - men en af dem var godt ristet på 3 dråber da jeg var derhenne og hilse, det var fandme underholdende at se, hehe...

Medlem

Geografisk sted: Her og der
Dextrose skrev:
LOL! :lol:

Jeg tror den var henvendt mig... ;)

Jeg kendte desværre de hovedet med PA-anlægget, nogle coke-hoveder fra staden - men en af dem var godt ristet på 3 dråber da jeg var derhenne og hilse, det var fandme underholdende at se, hehe...

Ja, den var henvendt til dig, selvom du nu ikke skal tage det som et personligt angreb. Jeg syntes bare lige dobbeltmoralen skulle udstilles ;)

In our memories
Brugeravatar

Jeg er slet ikke dobbeltmoralsk, jeg er en hyggelig hippie med masser af karma, og det ved du godt. :P

Junior medlem

The next step of act booking is complete so we can provide you all acts of the FULL ON/PSYCHEDELIC STAGES and the ELECTRO/PROGRESSIVE STAGES

So here we go…

OPENING BY: STAR SOUNDS ORCHESTRA (DE-RU-US)
JUNO REACTOR (UK-US-JP)
SUN PROJECT (DE)
ETNICA (IT)
COSMOSIS (UK-CH)
PROTOCULTURE (SA)
BIZZARE CONTACT (IL)
VIBE TRIBE (IL)
DEEDRAH (FR)
ABSOLUM (FR)
TRANSWAVE (FR)
SPACE BUDDHA (IL)
SHANTI (ES)
ELECTRO SUN (IL)
ATOMIC PULSE (IL)
AQUATICA (IL)
SLUG (SA)
POLARIS (FR)
DIGICULT (BE)
ATOMICULTURE (IL-SA)
D-MANIAC (PT)
SICK ADDICTION (PT)
TRYAMBAKA (PT)
KINDZADZA (RU)
ELECTRYPNOSE (CH)
YAB YUM (CH)
ATRIOHM (MK)
DRURY NEVIL (GR)
MUBALI (US)
NOISE GUST (JP)
WHICKED HAYO (BE)
STEREOGRAPHIC (BR)
GAPPEQ (CZ)
SHAGMA (FR)
SLACKJOINT (DE)
HYPERION (DE)
DIGITAL FX (DE)
IRGUM BURGUM (HU)

ATMOS (SE)
ANALOG PUSSY (DE-IL)
SHIVA CHANDRA (DE)
TEGMA (SE)
HUMAN BLUE (SE)
YOTOPIA (IL)
BRISKER & MAGITMAN (IL)
THOMAS PENTON (US)
KLOPFGEISTER (DE)
SENSIFEEL (FR)
PETER GUN (DE)
FEUERHAKE (DE)
MAD CONTRABENDER (NL)
PROTONICA (DE)
QUANTIZE (IL)
TRANCEMISSION (MX)
JEY & EX (MX)
MELLER (DE)
KULARIS (DE)
ZOLARIUM (MX)
FLUGBEGLEITER (DE)
MOONTALES (DE)
MIDIMAL (CH)
FRECHBAX (DE)
SASSAH (BR)

CHICAGO (UK)
JOHN PHANTASM (UK)
CHRISS (DE)
SABAI SABAI (TH)
LEUNG (TH)
FEIO (BR)
JIBARO (NL)
ASTRONOM (DE)
NAMASKAR (DE)
TA-KA (JP)
SAYKO YAN (FR)
ASTRALEX (AT)
IGUANA (DE)
CANNIBAL CROW (DE)
AMRIT (DE)
ROAM (RU)
MIAZU & POLLY (FI)
PUNKA & CEBO (DE)
MAD MANGO (SE)
MARATHI (DE)
NATRON (DE)

BENNY & MARCO MOON (DE)
MAT MUSHROOM (DE)
ELECTRONICK (IN)
KOSZKI (DE)
PROFANE (DK)
ZOSMA (DE)
MARKAYN (IT)
OV-SILENCE OLI (DE)
T-GATE (DE)
HERZTON (DE)
DR.CHANGRA (DE)
MARCUS CARP & MS HYPNOREX (DE)
OSHO (IL)
MONTAGU & GOLKONDA (DE)
NEUROLOGIC (DE)
PGM & ILA (DE)
SLATER (CZ)
SACRED AYIN (DE)
LIGHTROCKER & MIKO VIOLINE (DE)
JEREMY TAPWATR (CA)
GIANNI VITIELLO (DE)
HELLTOWN CHICKS (DE)

Billede

for further information click on http://www.fullmoon-festival.com

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Denmark - Uk - Norway - France
for full moon er det kun gået end af bakke efter min meningen tror jeg var der første gang i 2003-2004 der var en sindsyg hyggeligt lille festival med en 3000-5000 mennesker og ingen dansker yaaay super hyggeligt men år efter år er det jo bare blevet større og større og har mistet hyggen og dne gode karma efter min meningen ligesom man har set på voov osv stopped emd den her festival i 2006 tror jeg det var der den allerede blevet for dansker præget til mig desværre ohg så det lidt trist at en så stor festival gør intet ud af deres chillout line up

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 23 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]